Paljonko sulla on reiden ympärysmitta?!
Mulla on jäätävän paksut reidet vaikka oon hoikka, 57 cm paksuimmasta kohdasta. Joillain on vyötärö suunnilleen tota luokkaa..
Kommentit (80)
56cm reidet
22cm nilkka
36cm hauis
92-93cm vatsan ympärysmitta
173cm pitkä oon.
M30
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos se on tölkin ympärysmitta?
21 cm.
Ap
Vierailija kirjoitti:
56cm reidet
22cm nilkka
36cm hauis
173cm pitkä oon.
M30
Hillittömän kokoinen maha ja ihan rimpulat jalat.
Paksuin kohta noin 68 cm. En ole missään rasvattomassa kunnossa, mutta lihastakin löytyy. Olen kyykkäillyt salilla suht kovia rautoja ja pyöräillyt näillä tuhansia kilometrejä.
60cm. Harrastan crossfittiä ja paljon tulee kyykkäiltyä. Ennen crossfitin aloittamista ympärysmitta oli jotain 55cm luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
56cm reidet
22cm nilkka
36cm hauis
173cm pitkä oon.
M30
Ei mun vatsa hillitön ole. Tietysti se pienempi voisi olla, mutta ihan sopusuhtaselta näytän. Mä oon levee, sillä mun hariaväli on talvivaatteet päällä katsottuna 48cm.
Eihän myöskään yksittäiset mitat kerro mitään, kun mitat pitäisi suhteuttaa muuhun kehoon. 98cm on kainaloiden alta mitattuna. Luustokin ratkaisee aika paljon mittoja.
M30
Paksuimmasta kohdasta 50,5 cm. Painan alle 50 kg ja käytän vaatekokoa XS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
56cm reidet
22cm nilkka
36cm hauis
173cm pitkä oon.
M30
Ei mun vatsa hillitön ole. Tietysti se pienempi voisi olla, mutta ihan sopusuhtaselta näytän. Mä oon levee, sillä mun hariaväli on talvivaatteet päällä katsottuna 48cm.
Eihän myöskään yksittäiset mitat kerro mitään, kun mitat pitäisi suhteuttaa muuhun kehoon. 98cm on kainaloiden alta mitattuna. Luustokin ratkaisee aika paljon mittoja.
M30
Mittasin omat hartiani ja sain tulokseksi 48 cm ja olen hentoinen nainen. Leveää et saa tuosta millään, sen sijaan tuo vatsanympärys on huolestuttava.
59cm. Treenaan paljon ja kovaa, jos näillä mitoilla olisin treenaamaton, niin peilikuva näyttäisi ja olotila tuntuisi aivan erilaiselta.
Erikoinen keskustelu. Sinällään sillä ympärysmitalla ei ole niin paljon merkitystä kuin sillä, mikä suhde on esim. nesteenkertymällä, lihaksilla ja rasvalla. Sen hahmottamiseen kannattaa käydä jossain testissä, esim. liikuntasalilla tai jotkin urheiluliikkeet tekevät myös testejä kehonkoostumuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
56cm reidet
22cm nilkka
36cm hauis
173cm pitkä oon.
M30
M30
Sä olet just hyvä vatsoinesi, jalkoinesi ja kaikkinesi. Just hyvä sellaisenaan. Ihan sopusuhtainen kaveri.
Joskus oli 86 cm muistaakseni. Nyt jo varmaan sen metrin. Epäilen lipodemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
56cm reidet
22cm nilkka
36cm hauis
173cm pitkä oon.
M30
M30
Mittasin omat hartiani ja sain tulokseksi 48 cm ja olen hentoinen nainen. Leveää et saa tuosta millään, sen sijaan tuo vatsanympärys on huolestuttava.
Ei ole. Oli virhe kertoa tuosta, kun ette osaa suhteuttaa ympärystä kokonaisuutena. Voi varmaan myös sekin vaikuttaa miten ja mistä kohtaa mittaa, mutta hillitön en ole.
Ihan erilaisissa mitoissa hintelät naiset ovat muodollisiin miehiin verrattuna.
M30
Viimeksi oli 68 cm, kun mittasin. Olen lihonut kuusi kiloa tuon jälkeen. Varmaan siis 70 cm.