Mistä se kertoo, jos ihminen pitää puhetta ja pyörittelee kynää kädessään sen aikana?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Se auttaa, kummallista kyllä, keskittymään.
Se on just näin. Sama kuin joku selittää ja heiluttelee käsiään samaan aikaan. Ehkä sivistyneempää on vain pyöritellä sitä kynää
Vierailija kirjoitti:
Kertoo lähinnä kuulijan keskittymiskyvyttömyydestä.
Ei voi yleistää. Itsellä tuo nimenomaan lisää keskittymistä kuuntelemiseen. Fidget leluthan on juuri tuollaiseen käyttöön, keskittymisapu.
Vierailija kirjoitti:
Hermostunut, ei tiedä mihin laittaa kätensä. ensimmäisiä asioita mitä käydään läpi esiintymisessä on elekieli eli mihin kädet laitetaan. kynä on tavallaan pako paikka ja verrattavissa siihen että kädet laitetaan esiintyessä selän taakse. Ammattitaidotonta.
Poliitikot usein häärää käsiensä kanssa. Uskottavaa vaikutelmaa ei voi tehdä kädet puuskassa tai selän takana. Todellisuudessa et ole koskaan käynyt esiintymiskoulutuksessa tai sitten olet käynyt jollain ammattitaidottomalla puoskarilla
Keskittymisjuttu. Vähän niin kuin jalan heilutus esim päätetöitä tehdessä. Ei kerro mitään hermostuneisuudesta tai muusta diipadaapasta.
Tarkoittaa sitä että on kynä kädessä. Kohtalaisen rasittavia nämä ihmiset jotka ovat lukevinaan kaikkea toisten käytöksestä.
Itsellä oli työkaveri joka kuvitteli että olen todella ihastunut häneen koska koskin jossain vaiheessa hiuksiini usein hänen läsnäollessa. Todellisuudessa itsellä oli pahoja hiuspohjan ongelmia samaan aikaan ja kutina ja kipu saivat koskemaan hiuksiin ja työntämään käsiä hiuspohjaa. "Ihastus" katosi samalla kun lääkkeet alkoivat auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermostunut, ei tiedä mihin laittaa kätensä. ensimmäisiä asioita mitä käydään läpi esiintymisessä on elekieli eli mihin kädet laitetaan. kynä on tavallaan pako paikka ja verrattavissa siihen että kädet laitetaan esiintyessä selän taakse. Ammattitaidotonta.
Poliitikot usein häärää käsiensä kanssa. Uskottavaa vaikutelmaa ei voi tehdä kädet puuskassa tai selän takana. Todellisuudessa et ole koskaan käynyt esiintymiskoulutuksessa tai sitten olet käynyt jollain ammattitaidottomalla puoskarilla
Esiintyminen käydään läpi peruskoulussa. Kannattaa perehtyä asiaan.
Ps. Olen alan johtava kouluttaja mm. Kulmuni oli asiakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa keskittymään. On valmiina tekemään muistiinpanoja.
Kyllä, tuttua.
Minä olen opettaja, ja pidän aina kynää kädessäni. Koska en tiedä, mihin käteni laittaisin. Tai siis tiedän,,että haluan pitää käsiä tässä edessä, mutta olisin hölmön näköinen sannamarin-poseerauksessa kädet ristissä. Kynä antaa minulle tekosyyn pitää käsiä tässä edessä.
Kun oikein innostun puhumaan, niin kynä voi lentää, sillä puhun myös käsilläni.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen opettaja, ja pidän aina kynää kädessäni. Koska en tiedä, mihin käteni laittaisin. Tai siis tiedän,,että haluan pitää käsiä tässä edessä, mutta olisin hölmön näköinen sannamarin-poseerauksessa kädet ristissä. Kynä antaa minulle tekosyyn pitää käsiä tässä edessä.
Kun oikein innostun puhumaan, niin kynä voi lentää, sillä puhun myös käsilläni.
jatkan: ja ei, en todellakaan ole hermostunut, enkä käytä kynää keskittymiseen. Se on todellakin vain väline, joka auttaa minua asettamaan käteni oikeaan paikkaan.