Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte influenssan sairastamisen?

Vierailija
18.02.2024 |

Nyt taas paljon liikkeellä tautia ja inhottavat lamaavat oireet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei pysty edes nukkua lihassäekyjen ja repivän pääkivun vuoksi.

Vierailija
2/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkettä, eipä siinä muu auta. Sattu viimeksi kanssa niveliin ja sääriin niin että luulin niiden räjähtävän. Oli kanssa kylmä vaikka vaatteet päällä kahden peiton alla. Ei se auta kuin kestää. Ohi se menee joko parantuu tai kuolee, sen näkee sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkohan se on vaan kestää oireet oli sitten vuorossa influenssa tai joku koronavariantti. Ihan pelkällä nuhalla en ainakaan itse ole niistäkään selvinnyt.

Lisäksi aina nuorempana oli ihan parasta kun sai sairastaa yksinänsä, mutta tätä nykyä se tuntuu tosi kurjalta.

Vierailija
4/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkettä, unta ja aikaa. Ei muu tepsi.

Vierailija
5/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särkylääkettä, eipä siinä muu auta. Sattu viimeksi kanssa niveliin ja sääriin niin että luulin niiden räjähtävän. Oli kanssa kylmä vaikka vaatteet päällä kahden peiton alla. Ei se auta kuin kestää. Ohi se menee joko parantuu tai kuolee, sen näkee sitten.

Jep. Kunnon influenssa/koronaoireiluun pätee se jättikrapulan kuvailuun käytetty lausahdus, että ensin pelkää että kuolee ja sitten pelkää ettei kuolekaan.

Vierailija
6/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut influenssan vain kerran ja luulin että kuolema tulee. Ja olin silloin nuori, perusterve ja hoikka. Pelottava tauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi