Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko mä ruma?

Vierailija
17.02.2024 |

Kun tinderistä tavattu mies sanoi että älä yritä tinderissä kaikkein komeimpia. Mulla on ihan nätit kuvat tinderissä. Peilissä näytän ok:lta. Oon aina pitänyt itseäni hyvännäköisenä

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Mutta mistä tietää?

Ap

Vierailija
22/32 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös totta että jotkut havittelevat kympin kumppania vaikka itse on joku kutonen tai seiska. Sekä miehet että naiset. 

Totta, mutta silti nuo "kutoset ja seiskat" on kuitenkin osittain subjektiivisia. Jollekin 7 voi olla jollekin 9. Joten ei kannata liikaa ajatella että olen "sen ja sen tasoinen". Vaikka useimmilla olisit seiska, voit löytää jonkun jota pidät ysinä ja hän pitää sinua ysinä. Ikinä ei voi tietää, jos jää pelkäämään torjuntaa eikä yritä ketään hyvännäköisenä pitämäänsä.

Tietty joku realismi siinä hommassa ois hyvä olla, oman sydämen suojelemiseksi. Jos aina vaan tulee pakkeja uudestaan ja uudestaan niiltä "komeina/kauniina" pitämiltään, niin ehkä on syytä sitten miettiä että olenkos mä ihan sellainen mitä nuo etsii.

Totta. Ja voi olla kaksi täysin samaa tasoa olevaa miestä eli et osaa heistä sanoa, kumpi on paremman näköinen, ja toinen saattaa innostua susta ja toinen ei. Yleensä näet sen miehen reaktiosta jo tapaamishetkellä. Oon tavannut kaksi miestä joista kumpikin oli tasoa miesmalli. Toisesta pystyin heti ensimmäisellä sekunnilla sanomaan, että tältä tulen saamaan pakit, ihan sama millainen persoona olen. Koko miehen olemuksesta paistoi ettei viehäty minusta nyt eikä koskaan ja oikeassa olin: sain treffien jälkeen kaverikortin. Toisen ilmeestä taas näin heti innostuksen, että olen hänen tyyppiään, ja hänen kanssaan sitten tapailtiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös totta että jotkut havittelevat kympin kumppania vaikka itse on joku kutonen tai seiska. Sekä miehet että naiset. 

Totta, mutta silti nuo "kutoset ja seiskat" on kuitenkin osittain subjektiivisia. Jollekin 7 voi olla jollekin 9. Joten ei kannata liikaa ajatella että olen "sen ja sen tasoinen". Vaikka useimmilla olisit seiska, voit löytää jonkun jota pidät ysinä ja hän pitää sinua ysinä. Ikinä ei voi tietää, jos jää pelkäämään torjuntaa eikä yritä ketään hyvännäköisenä pitämäänsä.

Tietty joku realismi siinä hommassa ois hyvä olla, oman sydämen suojelemiseksi. Jos aina vaan tulee pakkeja uudestaan ja uudestaan niiltä "komeina/kauniina" pitämiltään, niin ehkä on syytä sitten miettiä että olenkos mä ihan sellainen mitä nuo etsii.

Tot

Mistä sen näit?

Ap

Vierailija
24/32 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, jos sitä pitää kysyä, niin kyllä on ruma. Minäkin olen. Se on ikävää, mutta ei sille mitään voi. Kukaan meistä ei valitse kasvojemme luustorakennetta ja elämä on epäreilua.

Vierailija
25/32 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: "Mistä sen näit?"

Miehen ilmeestä ja koko olemuksesta. Pitää vain osata lukea ihmisiä. Jos miehen koko olemus viestii EVVK kun näkee sinut, voit heti heittää hanskat tiskiin. Ihana persoona ei auta.

Vierailija
26/32 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi epäselväksi oliko tämä mies itse komea?

Vierailija
27/32 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi epäselväksi oliko tämä mies itse komea?

Oli ihan ok, ei kaikkein komeimpia

Ap

Vierailija
28/32 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet tätä niin pussin pitäminen päässä voi auttaa asiaa.       

Vierailija
29/32 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos epäilet että tyyppi on pelimies niin katso pelimiesten ohjeista millaisia temppuja siltä voisi olla odotettavissa. Jos (kun) se sitten toimii jatkossakin kuten ohjeissa on neuvottu toimimaan naisen iskemiseksi niin tiedät että tyyppi hakee seksiseuraa, ei ihmissuhdetta.

Aikaa ja tunteita ei pidä tuhlata pelimiehiin. Siitä seuraa vain sydänsuruja. Tinderissä pelimiehiin tietenkin törmää paljon useammin kuin oikeassa elämässä.

Vierailija
30/32 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauneuteen ja rumuuteen tulee niin itseään ei pidä verrata nettikuviin. Ovat täysin epärealistisia ja tietenkin suodatettuja. Niistä jää lisäksi pois yksi tärkeä tieto eli henkilön luonne. Valitettavasti liiallinen kauneus tai komeus tuntuu usein vaikuttavan ihmisen aivoihin tavoilla, jotka tekevät hänestä kelvottoman elämänkumppaniksi.

Vierailija
31/32 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauneuteen ja rumuuteen tulee niin itseään ei pidä verrata nettikuviin. Ovat täysin epärealistisia ja tietenkin suodatettuja. Niistä jää lisäksi pois yksi tärkeä tieto eli henkilön luonne. Valitettavasti liiallinen kauneus tai komeus tuntuu usein vaikuttavan ihmisen aivoihin tavoilla, jotka tekevät hänestä kelvottoman elämänkumppaniksi.

Luonteella ei ole mitään merkitystä jos ihmisen ulkonäkö ei miellytä, eli ulkonäöllä voisi ajatella olevan suurempi painoarvo. Toki on muistettava ettei ole olemassa ihmistä, joka olisi kaikkien mielestä hyvännäköinen. Jos ap miettii onko hän ruma niin joo, varmasti on monenkin mielestä, ihan kuin me kaikki. Mutta varmasti on myös ihmisiä, jotka pitävät hänen ulkonäöstään.

Vierailija
32/32 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteella ei ole mitään merkitystä jos ihmisen ulkonäkö ei miellytä, eli ulkonäöllä voisi ajatella olevan suurempi painoarvo. Toki on muistettava ettei ole olemassa ihmistä, joka olisi kaikkien mielestä hyvännäköinen. Jos ap miettii onko hän ruma niin joo, varmasti on monenkin mielestä, ihan kuin me kaikki. Mutta varmasti on myös ihmisiä, jotka pitävät hänen ulkonäöstään.

Olen päinvastaista mieltä. Ulkonäöllä ei juurikaan ole merkitystä ensikohtaamisen jälkeen jos ihmisen luonne ei miellytä. Itsekin olen tuntenut riittävän monia ulkonäkönsä puolesta "ykkösluokkaan" kuuluvaa ihmisiä joiden kanssa en heidän luonteensa vuoksi ole halunnut missään nimessä olla lähemmin tekemisissä. Onneksi he ovat olleet ulkoisten seikkojen ja rahan perässä joten ovat pääasiassa pysytelleet omissa piireissään.

Kauneus on aina katoavaista mutta sisäisestä rumuudestaan harva pääsee koskaan eroon. Jos ihmissuhde rakentuu ulkonäön perusteelle niin se ei tule kestämään edes ensimmäiseen kauneusleikkaukseen asti.