Oonko mä ruma?
Kun tinderistä tavattu mies sanoi että älä yritä tinderissä kaikkein komeimpia. Mulla on ihan nätit kuvat tinderissä. Peilissä näytän ok:lta. Oon aina pitänyt itseäni hyvännäköisenä
Kommentit (32)
Jätä harhaluulot sikseen niin tiedät kyllä näytätkö hyvältä vai et. Luultavimmin olet ihan hyvän näköinen.
Ei välttämättä ole paras paikka etsiä seuraa jos on ruma
.kokemus
Toiset polkee muita alaspäin ajatellen että sillä tavoin itse nousevat ylöspäin. Älä ota ääliötä henkilökohtaisesti.
Näitä naisen haukkumisjuttuja itse asiassa opetetaan erinäisessä netissä kiertävässä materiaalissa, jossa siis on kerätty yhteen tiedostoon keinoja manipuloida toisen ajattelua tarkoituksena iskeä naisseuraa. Arvostelu on yksi menetelmistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ole paras paikka etsiä seuraa jos on ruma
.kokemus
niinpä
Vierailija kirjoitti:
Toiset polkee muita alaspäin ajatellen että sillä tavoin itse nousevat ylöspäin. Älä ota ääliötä henkilökohtaisesti.
Näitä naisen haukkumisjuttuja itse asiassa opetetaan erinäisessä netissä kiertävässä materiaalissa, jossa siis on kerätty yhteen tiedostoon keinoja manipuloida toisen ajattelua tarkoituksena iskeä naisseuraa. Arvostelu on yksi menetelmistä.
Tuolla on siis nimenä "negging" ja on merkki siitä että tyypistä kannattaa pysytellä kaukana.
Siis miksi edes mietit tuollaisen uuvatin sanoja, sehän yritti vain painaa sua alas! Tinder on täynnä häiriintyneitä kuuleman mukaan
Kannattaa tutustua siihen mitä osoitteessa fastseduction.com miehille opetetaan. Niitä oppeja ja samanlaista tekniikkaa "pelimiehet" harrastavat edelleenkin. Aikanaan (vuonna 2007) oli suomenkielisessä keskustelussa kovasti muodissa "pelimiehen käsikirja" josta joku oli tehnyt verkkosivustonkin. Sama materiaali on edelleen verkossa ja sen avulla uudet luuserit yrittävät iskeä naisia.
https://web.archive.org/web/20071228225034/http://www.kasikirja.fi/#
Kohtaamisen paikat muuttuvat mutta tekniikat pysyvät edelleen samoina. Älä lankea pelimieheen.
Ainakaan Suomi24 puolella keskustelua ja esimerkkejä siitä mitä pelimiehen käsikirjan mukaan kannattaa tehdä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/4306944/pelimiehen-kasikirja
Ei siis pidä hämmästyä kun joku manipuloiva tapaus yrittää negatiivisia kommentteja heti kättelyssä.
ETKÄ OLE !
Älä Ala- arvioi itseäsi , älä välitä iljeiden ihmisten kommenteista .
Köllis härkimö on oikeast ruma,mutta ukolla on massia se tekee komeaksi, vai mitä mieltä NAISET ON?
Yrittää sulle hienotunteisesti sanoa että sun taso ei riitä niille komeille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää sulle hienotunteisesti sanoa että sun taso ei riitä niille komeille miehille.
Muuten hyvä mutta tinderiä käyttäville miehille hienotunteisuus on liian vaikea monitavuinen sivistyssana. He ovat pelaamassa peliä ja tuo negailu on yksi peliliike muiden joukossa.
Jos mies joka sanoi tämän oli sun mielestä komea, niin ymmärrän että voi sattua ja olla vaikea unohtaa mitä se sanoi. Jos taas oli ruma, olis helpompi vaan sivuttaa se ilkeänä kommenttina.
Aika ilkeä mies toki oli. Vaikea sanoa oliko oikeassa vai ei. Useimmat meistä on ihan tavallisia. Ei kauniita tai rumia.
On myös totta että jotkut havittelevat kympin kumppania vaikka itse on joku kutonen tai seiska. Sekä miehet että naiset. Tinderissä voi hyvin valituilla kuvilla houkutella tapaamisen jonkun, joka on oman tason yläpuolella. On käynyt minullekin, muistan kuinka hävetti juna-aseman portailla kun tajusin että se toinen on aivan liian hyvännäköinen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies joka sanoi tämän oli sun mielestä komea, niin ymmärrän että voi sattua ja olla vaikea unohtaa mitä se sanoi. Jos taas oli ruma, olis helpompi vaan sivuttaa se ilkeänä kommenttina.
Aika ilkeä mies toki oli. Vaikea sanoa oliko oikeassa vai ei. Useimmat meistä on ihan tavallisia. Ei kauniita tai rumia.
On myös totta että jotkut havittelevat kympin kumppania vaikka itse on joku kutonen tai seiska. Sekä miehet että naiset. Tinderissä voi hyvin valituilla kuvilla houkutella tapaamisen jonkun, joka on oman tason yläpuolella. On käynyt minullekin, muistan kuinka hävetti juna-aseman portailla kun tajusin että se toinen on aivan liian hyvännäköinen minulle.
Valokuvat voi luoda todella väärän vaikutelma. Ei kannattaisi ladata Tinderiin sellaisia kuvia, joista tietää että "en mä oikeasti näin hyvältä näytä". Toisaalta kaikki muutkin tekee sitä samaa, melkein kaikilla on paremmat kuvat siellä kuin mitä todellisuus on. Olen jo aikana ennen Tinderiä käynyt paljon nettitreffeillä, todella harvoin se ihminen näytti siltä kuin kuvissa. Yleensä ylipainoa oli enemmän kuin kuvista saattoi arvata. Joskus harvoin oli myös toiseen suuntaan, eli henkilö ei ollut osannut valita itsestään edustavia kuvia ja näytti paremmalta livenä. Yleensä kuitenkin toisin päin. En usko että Tinderin aikana tilanne on mitenkään muuttunut. Ainoa mistä oikeasti vähän tietää miltä joku näyttää, on video tai videopuhelu.
Vierailija kirjoitti:
On käynyt minullekin, muistan kuinka hävetti juna-aseman portailla kun tajusin että se toinen on aivan liian hyvännäköinen minulle.
Tiedän tunteen. Onneksi asiaa helpotti vähän se että mies oli valehdellut pituutensa silmiinpistävästi, eli ei hänkään ollut ihan sitä mitä piti. Mutta siis, melkein mieluummin niin päin että itse on se paremman näköinen kuin rumempi osapuoli, ei ole ihan niin kiusallista omalta kannalta.
Vierailija kirjoitti:
On myös totta että jotkut havittelevat kympin kumppania vaikka itse on joku kutonen tai seiska. Sekä miehet että naiset.
Totta, mutta silti nuo "kutoset ja seiskat" on kuitenkin osittain subjektiivisia. Jollekin 7 voi olla jollekin 9. Joten ei kannata liikaa ajatella että olen "sen ja sen tasoinen". Vaikka useimmilla olisit seiska, voit löytää jonkun jota pidät ysinä ja hän pitää sinua ysinä. Ikinä ei voi tietää, jos jää pelkäämään torjuntaa eikä yritä ketään hyvännäköisenä pitämäänsä.
Tietty joku realismi siinä hommassa ois hyvä olla, oman sydämen suojelemiseksi. Jos aina vaan tulee pakkeja uudestaan ja uudestaan niiltä "komeina/kauniina" pitämiltään, niin ehkä on syytä sitten miettiä että olenkos mä ihan sellainen mitä nuo etsii.
Tuskin olet, olet varmaan kaunis, mutta se mies oli vauvapalstan miesmamma, jonka mielestä naiset on liian kranttuja ja heidän pitäisi "antaa" joka incelille joka vaan pyytää.
Ignooraa.