Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi nykymaailmassa naiselle hyvä ikä tulla raskaaksi ja saada vauva?

Vierailija
17.02.2024 |

Olettaen että elämän olosuhteetkin ovat siihen otolliset ja halua ja kykyä on. 

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonto sen kertoo 30v naisella on 90% munasoluista jo kuollut. Alle 30v olisi ihanteellista. Vanhemmiten kasvaa riski lapsen syntymiseen vammaisena tai keskenmenoon. Nainen on myös viehättävimmillään alle 30v ja saa parhaan miehen valita.

Tyttösikiöllä on miljoonia munasoluja, syntyessään n. miljoona ja kuukautisten alkaessa n. 400000. Eli jo ennen syntymää menetetään suurin osa munasoluista.

Vierailija
42/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 29v, 33v ja 37v. Vikassa olin selkeästi väsynein, mutta siitäkin selvittiin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pilata elämänsä hankkimalla kersoja? Mikään ei ole parempaa kuin vapaus! 

Itsekekseinen hedonisti ja vieläpä röyhkeän rehellisesti :D Hyvä ettei sinulla ole lapsia. Minun elämääni he eivät pilaa vaan päinvastoin, ovat ihania aarteita muutenkin mukavassa elämässäni <3 Vaikka kuinka alapeukutat.

Itsekeskeinen hedonisti on nainen joka synnyttää itsekkäästi itselleen kersan tietäen, että sekin päätyy muiden elätettäväksi äitinsä tavoin.

Joo, mut nämähän ei poissulje toisiaan ;) 

Vierailija
44/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-35v jos puhutaan ensimmäisen lapsen yrittämisen aloittamista. Omaa ekaa aloitettiin vuoden sisällä siitä kun sain vakityöpaikan. Jos olisin saanut vakipaikan aiemmin, olisimme todennäköisesti aloittanut lapsenteon aiemmin. Olen töissä julkisella alalla. Hakiessani ekaa vakipaikkaa sattuivat valitsijat ottamaan kaverinsa 50v naisen töihin jolla oli jo virka muualla. Moni kaltaiseni lapsentekoiässä ollut hyvin pätevä hakija jätettiin valitsematta. Valitsijat toimivat kansantalouskondomina, liekö tietoisesti. 

Vierailija
45/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen lapseni 28-vuotiaana. En silloin ollut vielä saanut vakituista työtä. Saatuani lopulta vakituisen työn 34- vuotiaana aloimme yrittää toista lasta. Ei onnistunut enää, vaikka kävimme läpi kaikki mahdolliset lapsettomuushoidot. Joten jos haluaa useampia lapsia, kohtalaisen nuorena on syytä aloittaa. 

Vierailija
46/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ikä jolloin hän itse tuntee - jos tuntee ylipäätään! - olevansa siihen valmis.

Jokainen nainen omistaa oman kroppansa ja tietää mitä sillä haluaa tehdä. Siihen asiaan ei kenelläkään muulla ole nokan koputtamista.

Vierailija
47/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 år.

Vierailija
48/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23-35v jos puhutaan ensimmäisen lapsen yrittämisen aloittamista. Omaa ekaa aloitettiin vuoden sisällä siitä kun sain vakityöpaikan. Jos olisin saanut vakipaikan aiemmin, olisimme todennäköisesti aloittanut lapsenteon aiemmin. Olen töissä julkisella alalla. Hakiessani ekaa vakipaikkaa sattuivat valitsijat ottamaan kaverinsa 50v naisen töihin jolla oli jo virka muualla. Moni kaltaiseni lapsentekoiässä ollut hyvin pätevä hakija jätettiin valitsematta. Valitsijat toimivat kansantalouskondomina, liekö tietoisesti. 

Miksi ajattelet, että tämä 50-vuotias oli vähemmän tehtävään sopiva kuin sinä? Olihan hänellä kai työkokemustakin enemmän. 

Vierailija
49/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20v-42v.

Yli 40 v on jo mummo!! 

teidän vuokralähiössä 30 vuotiailla on jo lapsenlapsia

Vierailija
50/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet, että tämä 50-vuotias oli vähemmän tehtävään sopiva kuin sinä? Olihan hänellä kai työkokemustakin enemmän. 

Työnkuva on sellainen että hakijoista suunnilleen kaikki täyttää pätevyyden joilla on vaadittu pohjakoulutus ja riittävä suomen kielen taito. Tässä työpisteessä toki työnkuvan painotus oli sellainen, että moni muu kuin tämä 50v olisi ollut osaavampi, koska koulutus on kehittynyt eikä hän ollut päivittänyt taitojaan. Jatkoin samalla työpaikalla sijaisena jonkin aikaa valinnan jälkeen ja sain muutamaan kertaan käydä korjailemassa tämän valitun virheitä, hän oli samoin joka päivä 10-15min myöhässä töistä ja itse olin 10min etuajassa. Tämä myöhästyminen on merkittävä, sillä työpäivämme alkaa niin että läsnäolijat paikkaa poissaolevien työt.

Vierailija
51/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä miksi naiset tekevät äpä riä ja alkavat yksinhuoltajaksi?

Mikä siinä on se pohjimmainen idea? Rahako?

Vierailija
52/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin halunnut lapsen jo 24-vuotiaana, mutta raskauduin sitten lopulta vasta 33-vuotiaana. Kaikki ei raskaudu nuorena, vaikka haluaisi. Olisin itsekin halunnut ensimmäisen lapsen mieluiten alle kolmekymppisenä.

Mutta vastaus kysymykseen, ehkä n. 22-42v.

Vierailija
53/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en ymmärrä miksi naiset tekevät äpä riä ja alkavat yksinhuoltajaksi?

Mikä siinä on se pohjimmainen idea? Rahako?

Juu mulla ainaki raha.

N88

Vierailija
54/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin 29v, hedelmättömyyshoitojen takia. Olisin toivonut 25v. 

Mutta alle 30v ehdottomasti. Vanhana ei jaksa sitä rumbaa.

30 v on kyllä aika rupu jopa äidiksi, mut kyl muutenkin. Toisaalta ei tarvis murehtii että kroppa menee pilalle kun se on jo valmiiks =)

Vierailija
55/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oon mies niin ei tarvi lapsista huolta kantaa.

Vierailija
56/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 v on kyllä aika rupu jopa äidiksi, mut kyl muutenkin. Toisaalta ei tarvis murehtii että kroppa menee pilalle kun se on jo valmiiks =)

En tiedä millaisia naisia sinun lähipiirissäsi on, mutta itse olen näin 35-vuotiaana elämäni kunnossa, vaikka kaksi synnytystäkin takana.

Vierailija
57/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman myöhään, jos halutaan vähentää liikakansoutusta - haluamme olle WEF mallioppilaita.

Vierailija
58/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideistä ei tule sosiopaatteja vaan sosiopaateista tulee äitejä.

Niin se vaan menee..

Vierailija
59/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ei jaksa? Ja 30v. ei ole vanha. En ymmärrä tätä jaksamisasiaa mitä jotkut jankkaa... Itse en olisi jaksanut parikymppisenä, kun oli ihan muut jutut mielessä.

Vierailija
60/76 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on liikaa ja enemmän kuin ikinä ennen maailman jokaisessa maassa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä