Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Ukraina ei tee liikekannallepanoa?

Vierailija
17.02.2024 |

Aseiden puute ei ole selitys, koska niitä odotellessa kannattaisi kouluttaa joukkoja. Rynnäkkökiväärit miehille kuitenkin löytyy. Onko kyse nyt siitä, että liikekannallepanoa julistettaessa tapahtuisi sama ilmiö kuin Venäjällä, että miehet lähtisivät karkuun ja tämä näyttäisi lännelle, että Ukraina ei olekaan niin maanpuolustushenkinen kuin "tutkimuksissa" on väitetty?

Kysyn tätä nyt ihan asiallisesti, koska itse en ymmärrä. Mielestäni Ukrainan olisi tehtävä LKP heti, koska se tarvitsee joukkoja ja on kestämätöntä, että terveitä nuoria miehiä ei ole määrätty armeijaan. Maan taistelee olemassaolostaan ja silloin on mobilisoitava mahdollisimman laajasti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pelko tosiaan on siitä että reaktiot olisi kielteiset ja aiheuttaisi jonkinlaisen oppositio-liikehdinnän. Nythän sotaa on voinut kannattaa kaukana takalinjoilla, etulinjaan on viety duunarit ja yhteiskunnan heikompiosaiset. Jos sinne aletaan pakottaa keskiluokan poikia, niin eihän ne siihen suostu. Ja koska Ukrainassakin on iso korruptio, siitä seuraa että se vaan kasvaa kun vapautuksia ostellaan ja se tulee kyllä lännelle tietoon. Ja sitten länsi ajattelee, että ei noille voi aseita antaa kun homma ei toimi.

Näin vähän pelkään. 

Vierailija
2/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee venäjältä. Kaikki lähtis karkuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen näkee venäjältä. Kaikki lähtis karkuun

Tämä se varmaan on. Ja se kertoisi, että koko maa ei halua puolustautua. Ja se taas rohkaisisi venäläisiä ja aiheuttaisi kysymyksiä lännessäkin. Että onkohan järkevä sijoitus antaa aseitakaan.

Vierailija
4/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rossimaidan?

Vierailija
5/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa venkoilua. No tehköön miten haluavat, mutta turha syyttää länttä kaikesta kuitenkaan. Sinne on lähtenyt 250 miljardin edestä aseita jo tähän mennessä, tiedustelutietoa ynnä muuta. Ilman sitä tukea Ukraina olisi jo miehitetty.

Vierailija
6/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että siellä tehtiin se lkp jo kun sota alkoi, mutta olin näköjään väärässä.

Vierailija
7/8 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttää, että onko ukrainalaisilla semmoinen räiskimisen meininki ja mikään ammusmäärä ei riitä. Kuollut vihollinen ei ammu takaisin. Osumia pitää saada. Samoin tykistö, hyviin maaleihin ja tuhoisasti. Kotikylällä asui toinen Rokka. Kun ei päässyt pakoon, tappoi yksinään koko vihollisten porukan. Varmaan siellä on viisaanpia johtajia kuin minä, mutta tuntuu vaan siltä, etteivät saa tuhoa aikaan riittävästi.

Vierailija
8/8 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne joukot pitää sitten valtion toimesta muonittaa ja samaan aikaan ne on poissa työelämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi