Katson kauanko kestää ennen kuin ystävä ottaa yhteyttä
En viitsisi aina olla se joka pitää yhteyttä.
Mitään ei kuulu.
Huomenna olisi yksi tilaisuus, mietin kysynkö ystävää mukaan...
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja ystävälläni on mennyt noin neljä vuotta siitä, kun olemme viimeksi nähneet ja ainakin kolme vuotta siitä kun olemme puhuneet. Välillämme ei ole mitään riitaa, joten siksikin tämä tilanne ihmetyttää ja vaivaa minua.
Olen soittanut viime vuosina kyseiselle ystävälleni satunnaisesti (ei vastaa kännykkään), olen kutsunut kylään uuteen kotiini tekstiviestillä jne (ei vastannut tähän mitään muuta kuin "oletko muuttanut?"). Mitään vastakaikua en ole saanut yrityksistäni huolimatta sille, että voisimme jutella tai nähdä.
Välimme eivät ole kokonaan poikki, vaan tämä ystäväni ottaa pari kertaa vuodessa yhteyttä lyhyellä tekstiviestillä (esim. joulun toivotukset). Viimeksi lähetti ystävänpäivänä viestin "ajattelen rakkaudella vaikka ei kuulu mitään". Olen ollut jopa tämån ystäväni lähisukulaiseen yhteydessä viimeisen vuoden aikana useita kertoja: ystäväni oli antanut kännykkänumeroni sukulaiselleen
Mitä vastasit noihin ystäväsi viesteihin?
Ihan sama. Määräili ja kyseenalaisti parisuhteen ja jopa hiukset sanomalla: leikkaa pois noi sun kiharat, et sä niitä enää tarvitse.