Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ne ovulaatiotikut toimikaan?

Vierailija
17.02.2024 |

Oliko niin että jos tikku näyttää positiivista niin ovulaatio on 24 h kuluessa tai 48 h kuluessa? Tai siis niin että ei ainakaan vuorokauteen, mutta sitten olisi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio 12h-72h ovisplussasta. Keskimäärin se on seuraavana päivänä.

Itse kuulun niihin aikaisempiin ja hoidoissa munasolun todettu useasti jo seuraavana päivänä irronneen vaikka laskennallisesti ei olisi pitänyt (inseminaatiot).

Vierailija
2/3 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuulun niihin aikaisempiin ja hoidoissa munasolun todettu useasti jo seuraavana päivänä irronneen vaikka laskennallisesti ei olisi pitänyt (inseminaatiot).

Tarkoitatko laskennallisesti? Mulla ainakin ne tikut näytti aina 11 kiertopäivänä sen plussan, siksi ovulaatio taitaa olla 12 kp, kierto on 27/28 pv.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko laskennallisesti? Mulla ainakin ne tikut näytti aina 11 kiertopäivänä sen plussan, siksi ovulaatio taitaa olla 12 kp, kierto on 27/28 pv.

ap

Jos mulla oli esim kp 11 illalla ovistesti positiivinen, aamupäivällä ei vielä ollut. Seuraavan aamun (kp 12) ultrassa oli munasolu jo irronnut. Eli siis itse ovuloin nopeasti positiivisesta testistä ja inseminaatiot pitikin myöhemmin sopia samalle päivälle jos aamulla oli positiivinen ovistesti. Ja sellaisesta kierrosta se plussakin tuli.