Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni halaa ensitreffien alkajaisiksi?

Vierailija
17.02.2024 |

Mietin miten yleistä on halata ensitreffeille mentäessä? Siis siinä kohtaa kun sen toisen näkee ensi kertaa ja tervehditään? 

Mä olen aika ujo alkuun, ja se halaus rikkoo sitä jäätä tosi kivasti. Jos ei halata alussa, siitä on jotenkin vaikeampi sitten siirtyä halailuun myöhemmin. 

Miten muilla?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on oikeasti treffeistä eli on päätetty tavata romanttisissa merkeissä, niin minusta halaus tavatessakuuluu tuohon kuvion olennaisesti, mutta en sitten tiedä tässä nykyisessä sarjadeittailun maailmassa, että päteekö tuokaan enää. Minusta olisi aika kummallista, että treffikumppani kohdattaisiin samalla tavalla kuin joku liikekumppani, virallisesti kätellen tai jopa etäisemmin eli ei minkäänlaista fyysistä kontaktia. Jos kummankaan ei tee mieli edes fyysisesti lähestyä toista tavatessa, niin ei kuulosta, että kyseessä olisi välttämättä ihan sopiva pari toisilleen.

Vierailija
22/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen halannut kaikkia. Pakko sanoa että se halauksen laatu on kertonut paljon. Yksi ainut jonka syli tuntui oikeasti hyvältä. Elämäni rakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halaisin, mutta yleensä siinä vaiheessa on jo etuteltta niin pystyssä ettei yllä halaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi