Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni halaa ensitreffien alkajaisiksi?

Vierailija
17.02.2024 |

Mietin miten yleistä on halata ensitreffeille mentäessä? Siis siinä kohtaa kun sen toisen näkee ensi kertaa ja tervehditään? 

Mä olen aika ujo alkuun, ja se halaus rikkoo sitä jäätä tosi kivasti. Jos ei halata alussa, siitä on jotenkin vaikeampi sitten siirtyä halailuun myöhemmin. 

Miten muilla?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten en halaa. Kuitenkin jos on juteltu tosi pitkään ennen treffejä ja tunnetaan jo suht hyvin, silloin se voi tuntua luontevalta. Yleensä annan miehen tehdä aloitteen, mutta poikkeus vahvistaa säännön.

2/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halaan aina.

Kerran eräs mies yritti kätellä virallisen tuntuisesti tavatessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yleensä. 

Vierailija
4/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mä en halaile tuntemattomia ihmisiä. Minä kättelen. Tiedättekö kuollut kala -kättelyn? se on merkki, ettei tyypistä ole mihinkään. Se on se nihkeä ja veltto ote. Myös, jos yrittää rusentaa mun käteni, on huono signaali. Ei osaa hillitä itseään eikä säädellä voimiaan, sensitiivisyys ja sensuaalisuus puuttuu, mutta aggressiota on senkin edestä.

Vierailija
5/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän voi olla täitä päässä. En todellakaan niin lähelle päästä tuntemattomia. Se voi olla taskuvaras tai ties mikä itsensä hinkkaaja.

Vierailija
6/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itselläni ole asian suhteen mitään erityistä sääntöä. - Olen ollut huomaavinani, että toisia treffikumppaneita on tai on ollut luontevampaa halata kuin toisia. Mutta mutta, jos on epävarmempi, niin sanoisin, että halaa (, jos haluaa) sitten treffien päätteeksi, eikä ensimmäisena tavatessa ja kohdatessa, toisen mahdollsiesti vieöä hyvinkin vieraan treffikumppanin.

Sinkkumies

Vierailija
7/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erektioita ensitreffeillä, hyvät herrat. Jos sellaisen saatte, pitäkää omana tietonanne, mua ei kiinnosta. Mulla on sellainen vaikutus miehiin, mutta ei todellakaan tarvitse kertoa siitä.

Vierailija
8/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä halaan, mutta pitää myös osata lukea tilanne niin, ettei halaa ketään väkisin.

Vierailija
9/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mä en halaile tuntemattomia ihmisiä. Minä kättelen. Tiedättekö kuollut kala -kättelyn? se on merkki, ettei tyypistä ole mihinkään. Se on se nihkeä ja veltto ote. Myös, jos yrittää rusentaa mun käteni, on huono signaali. Ei osaa hillitä itseään eikä säädellä voimiaan, sensitiivisyys ja sensuaalisuus puuttuu, mutta aggressiota on senkin edestä.

Toi on kyllä totta! Mutta saman voi päätellä siitä halauksesta. Ja sitten myös huomattavasti kättelyä enemmän.

Vierailija
10/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole tapana halailla edes avioliitossa. Ulkomaisia kotkotulsia taaskin.

Vierailija
11/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se halaus kertoo paljon. Jos mies halaa kuin ylikypsä spagetti, on jälkeenpäin käynyt ilmi että se ominaisuus on läsnä monessa muussakin asiassa. 

Jos halaa kuin heikkopäinen ja tuntuu että laukeaa pöksyihinsä, kertoo sekin jo paljon. 

Mieluusti otan tämän informaation jo heti alussa, niin on helpompi jatkaa juttua.

Vierailija
12/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halaan. Saa nuuhkia samalla onko ominaistuoksu puoleensavetävä 😅

Vierailija
13/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika VAMMAISTA käydä ventovieraaseen käsiksi, olkoonkin sovittu tapaaminen.

Vierailija
14/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se halaus kertoo paljon. Jos mies halaa kuin ylikypsä spagetti, on jälkeenpäin käynyt ilmi että se ominaisuus on läsnä monessa muussakin asiassa. 

Jos halaa kuin heikkopäinen ja tuntuu että laukeaa pöksyihinsä, kertoo sekin jo paljon. 

Mieluusti otan tämän informaation jo heti alussa, niin on helpompi jatkaa juttua.

Sitä varten on kättely.

Vierailija
15/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka moni, mutta itse en halaa ikinä. En muutenkaan halaile kuin kaikkein läheisimpiä

Vierailija
16/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä virkaa tällaisella statistiikalla mahtaisi olla?

Vierailija
17/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että ujolle halaaminen olisi liikaa ensitapaamisella. Ja, ap, jos halaamiseen ei pysty siirtymään myöhemmin, silloin treffit eivät ole onnistuneet. Ei se muusta kerro. 

Vierailija
18/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä virkaa tällaisella statistiikalla mahtaisi olla?

No ainakin tähän astiset viestit (vajaa 20 kpl) osoittvata miten nopeasti löytyy hyvinkin eriäviä näkemyksiä ninkin "yksinlertaieesta" asiasta. - Joku kertoi "jo" kuinka halaatavansa aina tavatessa, ensimmmäistten treffiien yhteydessä, jonkun toisen mielestä töääainen olsi vammaista käytöstä.... Kyllä tämä taas on yksi pisara mereen sen ymmärryksen kans. miksi niin moni on mahd- tahtomattaankin sinkkuna.

Sinkkumies

Vierailija
19/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika VAMMAISTA käydä ventovieraaseen käsiksi, olkoonkin sovittu tapaaminen.

Aika ikävää nimittelyä. Ihmiset ovat erilaisia, eikä se tee muunlaisia ihmisiä vammaisiksi.

Vierailija
20/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen vähän ujo, mutta joitakin treffikumppaneita on luonnollisempaa halata jostain syystä. Esim. Tapailen nyt erästä miestä ja häntä halasin ihan spontaanisti eka treffeillä. Jotkut kättelevät, mutta se tuntuu jotenkin tosi viralliselta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän