Ei ole rahaa eikä ruokaa. Plussakortilla on kuitenkin 20€. Voihan sitä varmasti käyttää koska vain ruokaostoksiin?
Minulla on k-kaupan plussakortilla reilu 20€. Sitten on vielä k-kaupan lahjakortti josta on jäljellä vielä 3-6€.
Voiko noita käyttää samaan aikaan ja onhan se varmasti niin, että noita plussarahoja voi käyttää elintarvikkeisiin koska vain? En halua, että käy, niin, että minulla on ostoksia ja sitten ei voikaan käyttää plussakorttia maksuun. Sitten hävettää, koska mitään muutakaan maksukeinoa ei ole.
Kommentit (12)
se on vaa leikkirahaa jota ei voi käyttää mihinkää.
no mitäpä lottoot tottakai voit ostaa plussapisteillä
https://plussa.fi/k-plussa/plussa-raha#Plussa-rahalla%20alennusta
Pakko sanoa että en tiedä. Tuolla puhutaan että voi saada alennusta loppusummasta mutta en löytäny mitään että voiko koko ostoksen ostaa plussarahala.
S-bonuksen voi käyttää sen tiedän.
Kannattais ostaa varastoon pahan päivän varalle kuivatuotteita, jauhoja ja säilykkeitä.
Miksi et ole SMAFIAN jäsen. ihan kakka joku kplussa
Vierailija kirjoitti:
Kannattais ostaa varastoon pahan päivän varalle kuivatuotteita, jauhoja ja säilykkeitä.
Jep, papuja ja hernekeittoa sun muuta tämmöstä. Säilyy pitkään.
Kyllä voi. Se on ihan rahan veroinen maksu.
Onpas monimutkainen systeemi. Miksi on olemassa Plussa pisteet ja Plussa raha?
En tiedä voiko noita käyttää samaan aikaan, mutta Plussa-raha on ihan oikeaa rahaa, jolla voit maksaa ostokset.
Toimii kuin kortilla oleva raha ja ostokset voi maksaa sillä kokonaan. Jos käyttää lahjakorttia niin lukee eka lahjakortin ja sit plussakortin. Kone kysyy käytätkö plussarahan niin painat vaa kyllä siihen.
Kyllä voi. Näytä plussakortti kortinlukijalle, ja se ilmoittaa paljonko plusaarahaa on ja kysyy haluatko käyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas monimutkainen systeemi. Miksi on olemassa Plussa pisteet ja Plussa raha?
Eihän siinä ole mitään monimutkaista, saat plussa pisteitä omista ostoksistasi ja ne pisteet sitten muutetaan plussa rahaksi. Ei niitä plussa pisteitä kannata tuijottaa. En itse ainakaan niitä sen kummemmin laske ja katsele. Kassalla sitten maksu pääte kertoo mitä on plussa rahaa kertynyt. Käypää rahaa jonka voi käyttää.
Ai jotain plussarahaa? Eiks se maksupääte aina kysy haluatko käyttää plussarahaa jos sitä on?