Tuntuuko munan imememinen oikeasti jostain hyvältä?
Ajatustasolla kiihottaa aina kovasti, mutta ainakin itse koen että siinä tilanteessa se on lähinnä kivuliasta. Koska suihin yleensä kuuluu seksiin oletuksena ja minulla on hyvin aktiivinen seksielämä, olen tullut hyväksi suihinottajaksi. Mutta en voi sanoa nauttivani siitä.
Kommentit (50)
Tuntuu hyvältä, jos on erittäin rakastunut kyseiseen ihmiseen. Ei todellakaan minkään puolitutun munan imeminen tunnu hyvältä.
Ei ole erityisen hyväntuntuista. Huonossa tapauksessa tulee refluksireaktio (minulla helposti), tai sitten voi käydä myös niin että leukapielen lihakset venähtää.
En saa mitään erityistä hyvänolontunnetta suihinotosta, ainakin itselläni tarkoituksena onkin että mies nauttii.
Täällä poliisi, tulen ja pidätän teidät,syy siveetön käytös.
Vierailija kirjoitti:
Täällä poliisi, tulen ja pidätän teidät,syy siveetön käytös.
Oooh, tule ja laita minut käsirautoihin...ja anna kunnolla pamppua.
Vierailija kirjoitti:
Hyi stana! Miten joku pystyy imemään ja nuolemaan jonkun alapäätä? 🤮
Koska sä olet heikko ja pelokas sosiopaatti.
Aivan yhtä yliarvostettua se on kuin pillun nuoleminenkin.
Tämä riivinrauta tykkää kovasti, ja vaikka lekurin lusikka saa mut oksentamaan, niin kun mien kalu on kovana kurkussa ei tunnu yhtään pahalle.
Hyvin usein meillä harrastettu toimenpide.
Tuntuu Tykkään siitä, oikeastaan rakastan ja himoitsen sitä.
No en nyt kovasti nauti. Helposti tulee oksennustefleksi jos meinaa mennä liian syvälle. Leukaperät kipeytyy, ilmeisesti liittyy myös osittain suuni ja leukani anatomiaan. En jaksa kovin kauan. Mies kyllä tykkää, siksi teen.
Tykkään imeä etenkin jos se on pesämätön että siinä on kunnon aromit.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu!!
Tämä ei edelleenkän ole seksiosio...
Ai vaikka lukee SEKSI
En nyt tajunnut kysyttiinkö asiaa imijän vai imettävän näkökulmasta mutta minun vastaukseni on se että ellei imijä nauti ja kiihotu nimenomaan siitä että saa toisen kiemurtelemaan ja voihkimaan nautinnosta niin silloin tämän imettävänkin nautinto katoaa.
Ihan sama juttu kuin pillun nuoleminen. Eihän se nuolijalle tuota mitään nautintoa ellei nauti ja kiihotu siitä että saa naisen kiemurtelemaan nautinnosta, valumaan mehuja suuhun kuin hanasta ja sätkimään lopulta tärinäorgasmin kourissa.
Jos suuseksin antaja vaan yökkäilee, valittaa koko ajan siitä miten vastenmielistä touhu on ja miten kieleen, huuliin tai leukoihin sattuu niin tällainen vie vastaanottajalta kaiken nautinnon ellei nyt saa kiksejä juuri siitä että saa työntää likaiset elimensä toisen suuhun ja pakottaa tämän tekemään jotain vastenmielistä.
Kyllä mä tykkään siitä. Kiihottaa siis ihan pelkkä suihinotto. Tykkään niistä muodoista joita tunnen kielellä ja siitä tuntumasta. Jopa se kakominen menee, en nyt siitä nauti mut kaikesta muusta kyllä.
Tietenkin sen munan pitää olla kiinni turvallisessa ja ihanassa ihmisessä.
N38
Mä tykkään. Mutta enemmän ihmettelen kun niin monet miehet tykkää nuolla mun pillua, jotkut pyllyäkin. Vaikka ei siinä mitään, hyvältähän se tuntuu.
Eksäni ei ollut kovinkaan seksuaalinen ihminen, mutta yksi asia mistä se kiihottui, oli kullin imeminen.
Jos tuota kysyttäisi joltain seksuaaliterapeutilta, niin naisen sytyttämiseen varmaan ohjeistettaisiin suuseksi ihan toisin päin.
Hieman likaisen elimen puhdistaminen täysin suulla on tuhman kiihottavaa.
Monella on käsitys, että suihinotossa tarvii imeä kuin ladaa käyntiin pakoputkesta.
Ei tartte. Imua ei tarvii olla ollenkaan, riittävä kieli-suu-käsi-kombo riittää vallan mainiosti, ja paremminkin.
Kun hygienia on kunnossa, niin kivaahan se on. En nyt voine sanoa nauttivani, mutta kivaa se on kun toinen tykkää.
Ei se mitä toinen voi tehdä sulle - et sä siihen voi vaikuttaa. Vaan se mitä sä voit tehdä toiselle - siihen sä voit vaikuttaa