Mistä fwb tai fb seuraa naisesta miehelle
Siinäpä pulma. Tinder ei osu. Streffeillä maksullisia. VictoriaMilanit yms naisetkin on miehiä töissä siellä. Työpaikalla ei pysty ehdottaa koska olen niiden pomo (varmaan halukkaita ois, melkein kaikki alaiset naisia, mutta siitä tulis vaan draamaa). Baareissa en juuri juokse, ja sielläkin 80-90% on miehiä saalistamassa niitä 10-20% naisista. Tuskin täältäkään - mutta mistä te muut olette löytäneet?
m45
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Hanki elämä.
Elämä on toki jo, varsin monipuolinenkin ja olen varmaan monenmielestä jopa menestynyt taloudellisesti.
Ap
Mä olen nainen, mutta vastaan silti. Mä otin eron jälkeen yhteyttä monen vuoden takaiseen petikumppaniin ja mies oli heti valmis vaikka on varattu. Seksisuhde on jatkunut nyt n. 7 kk.
N44
Itse oon nainen. Esimiesasemassa. Panokamu löyty töistä, mutta ei todellakaan alainen. Töissä on varmasti muitakin kun sun alaiset. Draaman määrä riippuu paljon tyypistä, mutta ymmärrän mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon nainen. Esimiesasemassa. Panokamu löyty töistä, mutta ei todellakaan alainen. Töissä on varmasti muitakin kun sun alaiset. Draaman määrä riippuu paljon tyypistä, mutta ymmärrän mitä tarkoitat.
No tuota, ei ole. Samalla tasolla olevat kolleegat on muissa maissa, ei Suomessa. Kiitos kuitenkin että ymmärrät tilanteen ongelmallisuuden työyhteisössäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Hanki elämä.
Elämä on toki jo, varsin monipuolinenkin ja olen varmaan monenmielestä jopa menestynyt taloudellisesti.
Ap
Vain täysi pelle tuo esiin taloudellisen menestyksen. Vastauksestasi jo huomaa ettet tule löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Hanki elämä.
Ap
Vain täysi pelle tuo esiin taloudellisen menestyksen. Vastauksestasi jo huomaa ettet tule löytämään.
Nojaa. Kyllä monet kokevat, että jos kohde pärjäilee hyvin, ei siitä haittaa ole ainakaan kiinnostuksen kannalta
Palatakseni alkuperäiseen kysymykseeni, mistä te olette niitä fwb ja fb suhteita löytäneet - jos ei töistä, ei tinderistä, ei baarista.
Ap
Ei mistään. Hanki elämä.