Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko munan imememinen oikeasti jostain hyvältä?

Vierailija
17.02.2024 |

Ajatustasolla kiihottaa aina kovasti, mutta ainakin itse koen että siinä tilanteessa se on lähinnä kivuliasta. Koska suihin yleensä kuuluu seksiin oletuksena ja minulla on hyvin aktiivinen seksielämä, olen tullut hyväksi suihinottajaksi. Mutta en voi sanoa nauttivani siitä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sen varmaan fyysisesti kukaan oletakaan naisen suussa tuntuvan hyvältä kun munaa imee. Miehestä se tuntuu hyvältä kun nainen imee munaa ja hyvin moni nainen tykkää tuottaa nautintoa ihmiselle josta pitää siinä mielessä.

Vierailija
42/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään. Mutta enemmän ihmettelen kun niin monet miehet tykkää nuolla mun pillua, jotkut pyllyäkin. Vaikka ei siinä mitään, hyvältähän se tuntuu.

Se taitaa tulla ihan luonnostaan, että (hetero)miehet nauttii pillun nuolemisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivespusseja kutsutaan munaksi, miksi niitä pitäisi imeä?

Vierailija
44/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi kutsut kvrpää munaksi?

Vierailija
45/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mokasi nyt pahasti.

Vierailija
46/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se keskellä oleva ole MUNA.

Vierailija
47/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä suihinotto olisi kivuliasta? Niska? Vai polvet? Pistät miehen makaamaan selälleen sängylle, tai tunget tyynyn lattialle omien polviesi alle, niin ei tarvitse olla epämiellyttävässä asennossa.

Vierailija
48/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottavan osapuolen ominaisuudessa vinkkinä sille suuseksin antajalle, ettei imeminen tunnu oikein miltään. Hyvässä suuseksissä vehjettä hyväillään suulla ja kielellä, vaihdellen voimakkuutta ja syvyyttå. Suuseksin antamisesta nauttiva nainen tekee näin lähes luonnostaan. Imeminen on mekaniikkaa, joka ei tunnu oikein miltään.

/JiiPee

Vierailija
49/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivespusseja kutsutaan munaksi, miksi niitä pitäisi imeä?

Se tuntuu ihan helvetin hyvältä. Samalla jos vaikka käsi vatkaa vartta. Aijaijai. T. Mies

Vierailija
50/50 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan taivaallista kun saan ottaa sametinpehmeän terskan suuhun ja tehdä miehelle hyvää. Kiusata pitkään ja samalla lukea miestä koska alkaa olla tuleminen lähellä. Lopuksi otan pakaroista kiinni ja otan syvälle kurkkuun kun mies laukeaa. Valtava tunne kun sperma pulppuaa kurkkuun ja mies uikuttaa orgasmia minun nielessä tuota rakkaudenmahlaa. Terveisin iskän pikku lutkuttaja.