Tuntuuko munan imememinen oikeasti jostain hyvältä?
Ajatustasolla kiihottaa aina kovasti, mutta ainakin itse koen että siinä tilanteessa se on lähinnä kivuliasta. Koska suihin yleensä kuuluu seksiin oletuksena ja minulla on hyvin aktiivinen seksielämä, olen tullut hyväksi suihinottajaksi. Mutta en voi sanoa nauttivani siitä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään. Mutta enemmän ihmettelen kun niin monet miehet tykkää nuolla mun pillua, jotkut pyllyäkin. Vaikka ei siinä mitään, hyvältähän se tuntuu.
Se taitaa tulla ihan luonnostaan, että (hetero)miehet nauttii pillun nuolemisesta.
Kivespusseja kutsutaan munaksi, miksi niitä pitäisi imeä?
Miten ihmeessä suihinotto olisi kivuliasta? Niska? Vai polvet? Pistät miehen makaamaan selälleen sängylle, tai tunget tyynyn lattialle omien polviesi alle, niin ei tarvitse olla epämiellyttävässä asennossa.
Vastaanottavan osapuolen ominaisuudessa vinkkinä sille suuseksin antajalle, ettei imeminen tunnu oikein miltään. Hyvässä suuseksissä vehjettä hyväillään suulla ja kielellä, vaihdellen voimakkuutta ja syvyyttå. Suuseksin antamisesta nauttiva nainen tekee näin lähes luonnostaan. Imeminen on mekaniikkaa, joka ei tunnu oikein miltään.
/JiiPee
Vierailija kirjoitti:
Kivespusseja kutsutaan munaksi, miksi niitä pitäisi imeä?
Se tuntuu ihan helvetin hyvältä. Samalla jos vaikka käsi vatkaa vartta. Aijaijai. T. Mies
Aivan taivaallista kun saan ottaa sametinpehmeän terskan suuhun ja tehdä miehelle hyvää. Kiusata pitkään ja samalla lukea miestä koska alkaa olla tuleminen lähellä. Lopuksi otan pakaroista kiinni ja otan syvälle kurkkuun kun mies laukeaa. Valtava tunne kun sperma pulppuaa kurkkuun ja mies uikuttaa orgasmia minun nielessä tuota rakkaudenmahlaa. Terveisin iskän pikku lutkuttaja.
No ei sen varmaan fyysisesti kukaan oletakaan naisen suussa tuntuvan hyvältä kun munaa imee. Miehestä se tuntuu hyvältä kun nainen imee munaa ja hyvin moni nainen tykkää tuottaa nautintoa ihmiselle josta pitää siinä mielessä.