Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen aikuinen nepsy-lapsesi on?

Vierailija
17.02.2024 |

Koulussa, töissä, kotona, yksinäinen, suhteessa, reipas, ujo, introvertti, ekstrovertti esim.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yliopisto-opiskelija, joka yrittää löytää oman alan kesätöitä. Olin niissä viime kesänäkin. Minulla on kavereita ja muuta sosiaalista elämää, harrastan yhtä taistelulajia. Asun yksin vuokralla.

Vierailija
2/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yliopisto-opiskelija, joka yrittää löytää oman alan kesätöitä. Olin niissä viime kesänäkin. Minulla on kavereita ja muuta sosiaalista elämää, harrastan yhtä taistelulajia. Asun yksin vuokralla.

Mitä taistelulajia harrastat? Maksaako harrastaminen paljoa?

Tykkään taistelulajeista, ja harjoitukset ovat niitä harvoja tilanteita, missä pystyn koskemaan toiseen ihmiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva et menee hyvin 👍

Vierailija
4/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh melkonen läpsyräpsyhän tuo on

Vierailija
5/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen ja empaattinen. Ja muutenkin ihana. 

Vierailija
6/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti, taitaa olla vähän syrjäytynyt. Asuu naapurikaupungissa, asunto kaaoksessa, opiskelee, tosin en tiedä miten paljon.

Kamala huoli koko ajan :(

Vierailija
7/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelee yliopistossa tutkijana. Harrastaa aktiivisesti urheilua ja paljon muuta. Haluaisi puolison ja perheen. Ei omaa läheisiä ystäviä eikä ole koskaan seurustellut. Lähivuosina lopettanut hymyilemisen eikä enää halua nähdä tai jutella. Huolestuttavalta näyttää.

Vierailija
8/8 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin introvertti, eli paljon kotona. Opiskelee, suunnittelee jatko-opintoja omalla hyperfocus-alueellaan, käy 20 h vko kaupassa töissä. Ei paljon muuta tee muuten, koska tuo vie kaikki energiat. Add-poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi