Listataan asioita, joita ihmiset tekee tajuamatta että ne on noloja
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Se että puuttuu muitten yksityiselämään.
Millä tavalla? Joskus on aihetta, jos vaikka lapset tai lemmikit kärsivät.
Rikokset. Tosi noloa rikkoa lakia, joka on säädetty kaikkien turvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Himourheilu/fitness. Ne proteinivanukkaat on ehkä kaikista noloin.
Kätevä tapa saada lisää proteiinia jota tarvii että nälkä pysyy pois ja jaksaa tehdä fyysistä työtä.
Ylihinnoiteltuja lastenvanukkaita tyhmille. Länsimaissa aktiiviurheilijakaan kärsii harvoin proteiinin puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä tapa saada lisää proteiinia jota tarvii että nälkä pysyy pois ja jaksaa tehdä fyysistä työtä.
Juuri tämän takia se on noloa, koska olette markinnoinnin uhreja. Jos syöt kaksi ruoka-annosta jossa on lautasmallin mukaisesti lihaa (toki tiedän että teikäläisillä on puolet lautasesta) saat päivittäisen proteinitarpeesi täyteen. Et tarvitse lisäproteinia mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei fitnessissä mitään noloa kyllä ole. Ihmiset tekee sitä ihan muista syistä kuin teeskennelläkseen olevansa cooleja. Ilmeisesti et itse jaksa treenata niin harmittaa.
15 vuotta vanhojen omien onnistumisten jatkuva muistelu itse. "muistatko, kun minä...?" Dude, en ollut edes silloin töissä täällä, mutta olen kuullut tämän tarinan 100 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsensä kehuminen
Kaveri on alkanut viime aikoina kehua itseään hyvin painokkaasti. Ihmettelen, että mistähän tämä muutos johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia se on noloa, koska olette markinnoinnin uhreja. Jos syöt kaksi ruoka-annosta jossa on lautasmallin mukaisesti lihaa (toki tiedän että teikäläisillä on puolet lautasesta) saat päivittäisen proteinitarpeesi täyteen. Et tarvitse lisäproteinia mihinkään.
Minulle sopii proteiini joka aterialla, ja vanukas on kätevämpi aamupala kuin pihvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihansyönti joka aterialla on noloa.
Tupakkapaikalla 24/7 kököttävät, ryppyiset, ilkeät pahantahtoiset tyypit sätkä hampaissa.
Vierailija kirjoitti:
Ovat persuja.
Varsinkin jos kannattavat niitä ottamatta selvää mitä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat välipaloja, kun joka paikkaan ei viitsi raahata mitään valmiiksi paistettuja lihapaloja. Minusta proteiinivanukkaan idea on se, että se on kumminkin hieman parempi ja täyttävämpi vaihtoehto kuin vaikka muu vanukas. Aina ei jaksa jotain banaania nassuttaa, josta jää kuoret lemuamaan roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Korvaamaton työpaikalla, siis ihan tavallinen duunari. Työn osaa 15 muutakin tyyppiä.
Oletpa sinä ihana työkaveri. Onneksi en ole samassa duunissa kanssasi.
Lapsista saa ja pitääkin olla ylpeä mutta sellainen ylenpalttinen brassailu on noloa. Lapset ovat itse saavuttaneet tittelinsä, ei vanhemmat.
Kaiken maailman salaliittoteorioihin uskominen vain siksi, että se kyseenalaistaa valtamedian sanoman.
Esimerkki: YLE raportoi, että taivas on sininen. Sitten joku keksii, että YLE varmasti valehtelee, ja taivas on oikeasti punainen. Miksi? En tiedä. Miten YLE hyötyy tästä valheesta? Ei mitenkään. Mutta ne varmasti haluaa alistaa meidät jotenkin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle sopii proteiini joka aterialla, ja vanukas on kätevämpi aamupala kuin pihvi.
"Minulle sopii" ajattelu on syy miksi nykyään vihaan terveys- ja kosmetiikkateollisuutta, ihmisille myydään asioita mielikuvilla, yleensä valheellisilla. Ota selvää asioista.
Toi proteinin ylitankkaus on vähän kuin vetäisit 4 vitamiinipilleriä päivässä ihan läpällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylihinnoiteltuja lastenvanukkaita tyhmille. Länsimaissa aktiiviurheilijakaan kärsii harvoin proteiinin puutteesta.
Tyhmän käyttäminen haukkumasanana on noloa
Miksi ne jutut on nyt noloja? Toiset eivät vaan välitä mitä heistä puhutaan.