Listataan asioita, joita ihmiset tekee tajuamatta että ne on noloja
Kommentit (110)
Himourheilu/fitness. Ne proteinivanukkaat on ehkä kaikista noloin.
Kännisekoiluiden ihaileva muistelu
Fanittaa windows95mania ja katsoo putousta tai kotimaisia sarjoja ja ohjelmia yleensä jotka on vielä aivokuolleempaa kamaa kuin jenkeissä
Toisten ulkonäön kommentointi tyyliä: "se-ja-se on kyllä lihonut sitten viime näkemän"
Kun mennään jollekin kaverille kylään niin aina pitää ryypätä koska hauskaa ei voi selvin päin pitää ja sitten ölistään kännissä kaupungilla kuin teini vaikka jo keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät tunteensa
Eikö tuo riipu tunteesta?
Kyllä mä tajuan että asia on SINUN mielestäsi nolo. Näitä toisten puolesta jatkuvasti häpeileviä nolostujia on suomenmaassa aika paljon. Itse en elä elämääni teidän nolostumisienne mukaan.
Hopeatukat +50v äijät huppareissaan pukeutuvat kuin omat lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tajuan että asia on SINUN mielestäsi nolo. Näitä toisten puolesta jatkuvasti häpeileviä nolostujia on suomenmaassa aika paljon. Itse en elä elämääni teidän nolostumisienne mukaan.
Eli toisten puolesta nolostujat nolostuttaa?
Korvaamaton työpaikalla, siis ihan tavallinen duunari. Työn osaa 15 muutakin tyyppiä.
Monilla suhteillaan brassailu. Muut näkevät, että monisuhteisuus on merkki pääsuhteen ongelmista.
Seksuaalisen häirinnän ja muun väkivallan puolustelu.
Vierailija kirjoitti:
Himourheilu/fitness. Ne proteinivanukkaat on ehkä kaikista noloin.
Kätevä tapa saada lisää proteiinia jota tarvii että nälkä pysyy pois ja jaksaa tehdä fyysistä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Korvaamaton työpaikalla, siis ihan tavallinen duunari. Työn osaa 15 muutakin tyyppiä.
Ja sairaana tulo töihin
Aloittavat vauvapalstalla "listataan noloja asioita" -ketjuja.
Se että puuttuu muitten yksityiselämään.
Anna siis esimerkki.