Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ihmisistä jotka eivät käytä nykyteknologiaa tai somea?

Vierailija
17.02.2024 |

Ei älypuhelinta tai muita älylaitteita, ei instagram/facebook/twitter/tiktok/tinder yms tilejä. Elää kuin 90-luvulla.

Pidätkö heitä kadehdittavana vai boomereina?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdittavaa. Keskittymiskyky kunnossa

Vierailija
2/7 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Kukin tavallaan. Tunnen kaksi tällaista ja hyvin pärjäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan heillä koskaan tylsää? Muistaakseni 90-luvulla oli usein tylsää. Katsooko jotain vanhoja vhs-elokuvia kuvaputkitelevisiosta? Nyt menee kaikki aika räplätessä somea ja netflixiä.

Vierailija
4/7 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan heillä koskaan tylsää? Muistaakseni 90-luvulla oli usein tylsää. Katsooko jotain vanhoja vhs-elokuvia kuvaputkitelevisiosta? Nyt menee kaikki aika räplätessä somea ja netflixiä.

Ei mulla ollut 90-luvulla koskaan tylsää. Se vaan oli selviö, että televisiosta tuli tiettyyn kellonaikaan se yksi sarja jota "kaikki" seurasivat ja tiettyyn aikaan elokuva jonka katsoi jos kiinnosti.

Tekeminen oli erilaista. Mä kävin lenkillä, tapasin kavereita kahviloissa tai muuten livenä. Käytiin leffoissa ja milloin mitäkin.

Vierailija
5/7 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ollut 90-luvulla koskaan tylsää. Se vaan oli selviö, että televisiosta tuli tiettyyn kellonaikaan se yksi sarja jota "kaikki" seurasivat ja tiettyyn aikaan elokuva jonka katsoi jos kiinnosti.

Tekeminen oli erilaista. Mä kävin lenkillä, tapasin kavereita kahviloissa tai muuten livenä. Käytiin leffoissa ja milloin mitäkin.

Mä muistan lukeneeni vaan jotain Aku Ankkoja kun ei muutakaan tekemistä sisätiloissa ollu. Hienoa aikaa silti.

Vierailija
6/7 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyys on tärkeää mm. luovuudelle.

Vierailija
7/7 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luvulla illat meni viiniä tehdessä ja pontikkaa keitellessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi