Veroprosentti laski. Kiitos hallitus!
Kommentit (42)
Ei laskenut. Nousi jopa vähän. Ja kulkeminen töihin on tänä vuonna kalliimpaa.
Itse ainakin voisin nostaa palkkani veroprosenttia, jos sillä saataisiin peruttua heikompien leikkaukset.
Jos on niin pieni palkka että kiittää hallitusta sen verotuksen laskusta, kuuluu todennäköisesti siihen porukkaan jolta leikataan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, hyödyttipäs tosi paljon, kun ruoka on kallistunut ja työpaikkakin menossa alta, kiitos hallituksen.
Kiitos edellisen hallituksen ja ammattiliittojen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai koska?
No minulla se laski pari päivää sitten nollaan kun kävin naputtelemassa tiedot osoitteessa vero.fi, josta tilasin uuden verokortin.
Mitä sinä verokortilla teet, jos et maksa edes veroja.
Pitäähän minulla olla paperi, joka todistaa, ettei tarvi maksaa veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hyödyttipäs tosi paljon, kun ruoka on kallistunut ja työpaikkakin menossa alta, kiitos hallituksen.
Äänestättekö te oikeasti, jotka kuvittelette kaiken johtuvan edellisestä hallituksesta? Ilmeisesti, kun nyt hölmöjä vaaleissa höynäyttäneet ottavat 50mrd lisää velkaa, hinnat nousevat, ostovoima laskee ja koko maa on tulessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruuan ja kaiken muunkin hinnat ovat nousseet. Kiitos hallitus.
Kiitä,kuten faktat ovat,hallitusta vuosilta 2019-2023.Pensan hinta tippunut kivasti nyt
Riikka lupasi halpaa kaljaakin sulle. Olet varmasti nyt onnesi kukkuloilla.
Persuissa on eniten tavan duunareita. Eiköhä vituta kun Riika. valheilla kusi teitä suoraan silmille työolojen heikennyksistä.ym...💦💦💦💦🙈🙈🙈🙈🙈
Mulla laski ekan kerran 10 vuoteen. Tänä vuonna prosentin laski viime vuoteen nähden, vaikka viimeset 10 vuotta siis vain noussut.
20 vuotta eläkkeellä oltuani pidätysprosentti on laskenut alkuperäisestä toistakymmentä prosenttiyksikköä, nyt viimeksi tosin vain puoli prosenttiyksikköä edellisestä vuodesta.
Minulla pysyy samana mutta muu eläminen on kallistunut sen verran (tekaistu muka inflaatio) että ei paljon naurata. Ostovoimaa ei ole.
Minulle tuli tilille pari sataa enemmän torstaina. Mutta kai niitä veroja on nyt pakko nostaa.
Naurattaa, kun ruoan alv nousee. Hallitus koijaa tyhmää.
Pakko niitä veroja kohta nostaa, kun työttömien määrä alkaa lakkojen seurauksena lisääntymään.
Mulla tippuu veroprosentti 17,5 -> 11, kun teen kotitalousvähennyksen remontin valmistuttua.
Verotus alenee parilla kympillä vuodessa ja siitä hyvästä leikataan julkisia palveluita yhdeksällä miljardilla eurolla.
Kyllä siinä jää perus duunari pahasti miinukselle.
Omani nousi. Samalla on noussut asumisen kustannukset, ruoka ja kaikki. Kohti lamaa mennään. Kiitos hallitus!
T: duunari
Vierailija kirjoitti:
Verotus alenee parilla kympillä vuodessa ja siitä hyvästä leikataan julkisia palveluita yhdeksällä miljardilla eurolla.
Sinä se osaat vertailla😂 Yhden ihmisen palkka kuukaudessa versus koko kansakunnan julkiset palvelut. Normi vassarimeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se osaat vertailla😂 Yhden ihmisen palkka kuukaudessa versus koko kansakunnan julkiset palvelut. Normi vassarimeininkiä.
Niitä julkisia palveluita me kaikki käytetään ja tarvitaan. Miljardiluokan leikkaukset koulutuksesta ja terveydenhoidosta on paljon isompi menetys kuin se muutaman kympin säästö jonka verotuksessa saa takaisin. Huono diili tavalliselle palkansaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestättekö te oikeasti, jotka kuvittelette kaiken johtuvan edellisestä hallituksesta? Ilmeisesti, kun nyt hölmöjä vaaleissa höynäyttäneet ottavat 50mrd lisää velkaa, hinnat nousevat, ostovoima laskee ja koko maa on tulessa.
Kyllä tiedostetaan että edellisen hallituksen tekemä sotepäätös on surkea ja äärettömän kallis, ja lisäksi heidän koronan aikana jakamansa rahat tulevat nyt maksuun huomattavasti korkeammilla koroilla. Absurdia olisi väittää että aiemmilla hallituksilla ei ole mitään tekemistä nykyisen taloustilanteen kanssa. Koskee tietysti myös muita aiempia hallitusta kuin juuri edellistä, mutta toki heillä ei ollut mitään rajoja julkisen rahan käytössä ja se näkyy myös nykyisenkin hallituksen kuluissa.
Mukava kun saa päättää itse mihin palkkansa käyttää.