Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko käynyt seksuaaliterapeutilla?

Vierailija
17.02.2024 |

Moi, oon 40 N ja miettinyt viime aikoina paljon omaa elämänpolkua, kaikkea ja seksuaalisuuttakin. Ja nimenomaan oma seksuaalisuus mietityttää. Haluaisin elää loppuelämäni niin, että seksi olisi nautinnollista, koska se varmaan on periaatteessa seksin idea.. :) Haluan siis oppia nauttimaan seksistä. Ja kyse ei nyt varmasti ole fysiologiasta, vaan korvien välistä. 

Oon saanut lapsuudessa tosi ahdasmielisen kasvatuksen (tampoonit, meikkaus, seurustelu ja ihonmyötäiset vaatteet - kaikki oli kiellettyä). Vihasin kirkossa käymistä ja kaikkea sitä ilotonta, masentavaa ja ankaraa ilmapiiriä. En koskaan taipunut tuollaiseen muottiin, koska olen ollut teinistä asti mieleltäni erittäin seksuaalinen ja vapaamielinen. Silti kasvuympäristöllä on ollut paljon vaikutusta mun elämään. 

Onko täällä joku käynyt seksuaaliterapeutilla ja oliko hyötyä? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monella. Oli elämäni pahin virhe mennä. Koko elämä meni aivan viksi ja samalla läheisten elämä. Menetin kaiken hyvän ja toivon paremmasta. En missään tapauksessa suosittele, ainakaan sexpon kouluttamia terapeutteja. Seksuaaliterapeuttien ammattitaito ja käsitys ihmisten psyykestä ei ole mistään kotoisin, lisäksi he toimivat epäeettisesti. Jos sinun ehdottomasti täytyy hakea apua, niin hakeudu jonkin muun, aidosti ammattitaitoisen, avun piiriin. 

Vierailija
2/12 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt monella. Oli elämäni pahin virhe mennä. Koko elämä meni aivan viksi ja samalla läheisten elämä. Menetin kaiken hyvän ja toivon paremmasta. En missään tapauksessa suosittele, ainakaan sexpon kouluttamia terapeutteja. Seksuaaliterapeuttien ammattitaito ja käsitys ihmisten psyykestä ei ole mistään kotoisin, lisäksi he toimivat epäeettisesti. Jos sinun ehdottomasti täytyy hakea apua, niin hakeudu jonkin muun, aidosti ammattitaitoisen, avun piiriin. 

Taas tää sama luuseri syyttää muita itseaiheuttamistaan ongelmistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä seksuaaliterapeutit ovat 95% naisia. 

Miehenä en menisi naisterapeutin pakeille ne ymmärtävät lähinnä naisnäkökulmaa.

https://www.mehilainen.fi/laakarit-ja-asiantuntijat?expertise=Seksuaali…

Vierailija
4/12 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin seksuaaliterapeutilla kerran, mutta koin ettei ole hintansa väärti. Käyn mielummin harvemmin maksullisella kuin useammin terapeutilla. Lopputuloskin on parempi

m47

Vierailija
5/12 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas nämä idiootit eivät ymmärrä miten p..kaksi tuollaiset avun antajat voivat elämän pistää. Ottaisit selvää asioista, tai pitäisit suusi kiinni. Seksuaaliterapeutit aiheuttavat neuvoillaan pahoja ongelmia.

Vierailija
6/12 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas nämä idiootit eivät ymmärrä miten p..kaksi tuollaiset avun antajat voivat elämän pistää. Ottaisit selvää asioista, tai pitäisit suusi kiinni. Seksuaaliterapeutit aiheuttavat neuvoillaan pahoja ongelmia.

Itse sinä ne ongelmasi olet aiheuttanut ja sitten muut yrittävät selvittää niitä.

Vierailija
7/12 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas nämä idiootit eivät ymmärrä miten p..kaksi tuollaiset avun antajat voivat elämän pistää. Ottaisit selvää asioista, tai pitäisit suusi kiinni. Seksuaaliterapeutit aiheuttavat neuvoillaan pahoja o

Vertaa vaikka narsistien, tai väkivallan, uhreihin. He ovat itse syyllisiä? Herää pahvi. Seksuaaliterapeutit antavat rikkovia neuvoja ja käyttävät väärin auktoriteettiasemaansa.

Vierailija
8/12 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus on aina ollut sellaisesta, rennonasiallisesta jakkupukuminihameessa olevasta, seksisessiosta missä se oma ajatus hau-rah-tuu.. em.syistä tai ihan omista seksuaali-'ongelma'-syistä johtuen aina jonnekin ko.seksiterapeutin polvienjanavan, ehkä tienoille? Tämä 'painava syy' on ainakin itselläni aina estänyt, sellaisen rennonasiallisen jakkupukuisen minihameisenmustissasukissaan, terapeutin kanssa asioimisen? Ehkä, olen vain ahdistunut ja sen,seksiterapian tarpeessa..

Vierailija
9/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä jonnekin terapeutille, jos ei oikeasti ole pöpi!! Vai onko se pakko mennä, jos naapurikin käy?

Vierailija
10/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet seksuaaliterapiaan niin varmista ainakin että terapeutilla on koulutus ja psykoterapeutin valtuudet. Seksuaalterapia on vähän samanlainen alue kuin personal trainerit. Mitättömällä koulutuksella huidotaan menemään ja tehdään enemmän haittaa kuin hyötyä. 

Vaikea on hyvää seksuaaliterapeuttia löytää. Itselläni haku jatkuu edelleen. Itse tarvitsisin juurikin ratkaisukeskeistä terapiaa, en mitään loputonta lapsuuden vatvomista 100 euroa per tapaaminen.

Vierailija
11/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako seksuaaliterapiaan kela-vähennystä? Jos saa, niin musta olisi todella hyvä jos prostituoidut rekkaisivat itsensä seksuaaliterapeuteiksi ja antasivat laillisesti oikeasti toimivaa seksuaaliterapiaa eli pimperoa.

Vierailija
12/12 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt ja hyödyin paljon.

Sen sijaan psykoterapiaan ei olisi pitänyt mennä ollenkaan. Ne vähätkin hyvät idut, mitä toipumiseen oli, menivät nurin ja olen kokenut, että mahdollisesti itsekin mieleltään sairas terapeutti manipuloi minua. Huomaan olleeni sen jälkeen pahasti sekaisin ja on ollut todella suuri työ korjailla terapiasta aiheutuneita vahinkoja.

m36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä