Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö tällaista miestä enää?

Vierailija
16.02.2024 |

Itse en nyt just tiedä yhtäkään.

- ikä 44-50

- ei tupakoi, ei käytä alkoholia kuin hyvin harvoin

- ei tarvi naista liikuntaharrastuksiin mukaan

- ei mt-ongelmia

- ei risupartaa

- kiltti

- pituus vähintään 180cm

Tuntuu, että nää on jotenkin mahdottomia kriteerejä nykyään. 

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki varmaan naimisissa.

Vierailija
42/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tuttavapiiristä löytyy, mutta on ollut burnout töissä joskus, eli mt-ongelma. 

Sori, ei voittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa hujahdin yli tosta 50v :sta, muuten täsmää. Olutta otan joskus max 2 mutten kovin usein (sen on sitten parasta kans olla hyvää olutta).

Voisin joustaa iässä tuonne 52v asti.

Ap.

Noh se 52 meni kyllä jo pari vuotta sitten, onnea etsintään.

Olenko mä sitte melkeen joku harvinaisuus nykyään hmmm.  ; )

-se sama

ps Jos yhtään ulkoilet käy kattomassa jossain lähi patikka- ulkoilureitillä / luontoalueella mitä siellä on liikkeellä  ...

Vierailija
44/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus vähintään 180cm

Kaikki muut täsmää,olen 267cm,pitkä,kul..n mitta 8,6 cm. ota omaksesi jos uskallat.

Vierailija
45/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituusvaatimukset on ihan yhtä junttia kuin että mies vaatisia vähintään C-kupin tissejä naiselta että kolahtaa ja valittelee, että ei meinaa löytyä.

Junttia tai ei, niin en halua tuntea itseäni jätiksi (ja sanon heti, että paino on normaali). Ja puhuinkin tuossa jo kokemuksesta. Yritin treffailla itseni pituista miestä, mutta homma meni itseltäni saman tien ahdistuksen ja syömishäiriön puolelle, kun tunsin itseni niin isoksi. Plus halua käpertyä kainaloon ja istua syliin, joka jaksaa mua pitää. Jos on kyse kehonkuvan vääristymisestä, niin sitten on. Eipä ollut mitään ongelmia tarpeeksi pitkän kanssa.

Plus tiedän tosiaan miehiä, jotka haluaa taskurakettinaisen eikä se mua haittaa ollenkaan, etten mene heidän kriteereihin. Miksi haittaisi? Enemmän haittaisi se, että tietoisen väkinäisesti muuttaisivat takiani k

Mitä olen muitten naisten kanssa keskustellut, niin on todella yleistä, että naiset ei halua tuntea itseään isoksi mieheen verrattuna. Olen 170cm ja about saman pituinen mies ei kyllä soveltunut. 179cm oli hyvä ja pari muuta ovat olleet 187cm ja 177cm.

Jos se on mt-ongelma, niin sitä sairastaa varmaan 50% naisista ja on kovin helposti ratkaistu.

Ap.

Vierailija
46/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löytyy, koska mun isä olisi tällainen, mutta on jo lähempänä 60. Niin kaipa niitä nuoremmissakin on!

Vierailija
47/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy 7 oikein, mutta naimisissa (ollut jo puolet elämästäni).

Vierailija
48/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa monenlaisia miehiä, ja jotkut voivat täyttää tiettyjä näistä kriteereistä. Kuitenkin on tärkeää muistaa, että jokaisella ihmisellä on omat mieltymyksensä, eikä voida yleistää koko miehen väestöä näiden kriteerien perusteella. On mahdollista, että sellainen mies löytyy, mutta voi olla tarpeen olla joustava ja avoin erilaisille persoonallisuuksille ja ominaisuuksille parisuhteessa.

Tekoäly.

Vierailija
49/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla lapsia?

-Äm 190/88

Vierailija
50/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on. Oma mieheni täytti kaikki kriteerit kun tavattiin. Tosin tuolloin oli vielä alle 44. Parran kasvatti kun pyysin 😉.

Mutta sama fiilis oli monta vuotta itsellä ennen tapaamistamme, en uskonut että löytyisi. Pituus ei kylläkään ollut omissa kriteereissä, mutta sitä tuli paketissa 199cm.

Vierailija
51/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän mielestäni kaikki kriteerit, mutta pituusvaatimus kuulostaa äärimmäisen epäkypsältä. Aikuisena miehenä katselen teini-iän myös henkisesti ylittäneitä naisia.

Vierailija
52/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituusvaatimukset on ihan yhtä junttia kuin että mies vaatisia vähintään C-kupin tissejä naiselta että kolahtaa ja valittelee, että ei meinaa löytyä.

Junttia tai ei, niin en halua tuntea itseäni jätiksi (ja sanon heti, että paino on normaali). Ja puhuinkin tuossa jo kokemuksesta. Yritin treffailla itseni pituista miestä, mutta homma meni itseltäni saman tien ahdistuksen ja syömishäiriön puolelle, kun tunsin itseni niin isoksi. Plus halua käpertyä kainaloon ja istua syliin, joka jaksaa mua pitää. Jos on kyse kehonkuvan vääristymisestä, niin sitten on. Eipä ollut mitään ongelmia tarpeeksi pitkän kanssa.

Plus tiedän tosiaan miehiä, jotka haluaa taskurakettinaisen eikä se mua haittaa ollenkaan, etten mene heidän kriteereihin. Miksi haittaisi? Enemmän haittaisi se, e

Missä taas luetunymmärrys? Mt-ongelma oli se syömishäiriö.

Vierailija
53/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi parisuhteen kannalta on oleellista mistä y-koordinaattiakselin pisteestä mies katselee maailmaa?

Ymmärrän, että se saatetaan kokea visuaalisesti miellyttäväksi jne., mutta mikä tekee siitä tärkeän ja merkityksellisen ominaisuuden pitkän, tasapainoisen ja onnellisen parisuhteen kannalta?

P.S. "Musta se nyt on tärkeetä ku mä tykkään siitä" ei ole peruste.

Vierailija
54/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin omani 20v sitten ja sillä tiellä ollaan. Onneksi hän iski minuun silmäni, vaikka myös kaverinsa teki niin, minuun mieheni vetosi enemmän, täyttää nuo kaikki kriteerit ja paljon enemmän🥰 Arvostus on vaan lisääntynyt vuosien varrella kaikenlaisia miehiä nähneenä. 

Vierailija
55/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika maltilliset vaatimukset ainakin minusta. Uskon, että tällaisia miehiä on paljon tai siis ainakin omissa ystävissäni on monia ja itsekin tuohon mahdun. Ovat toki parisuhteissa kaikki, mutta osa on ollut sinkkuina ihan viime vuosinakin.

Vierailija
56/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen erillinen kriteeri vähentää potentiaalisten kumppanien määrää tietyllä % määrällä, sulla on 7 jotka koskettaa tosi laajaa osaa elämästä ja ovat erittäin tiukkaan rajattuja ominaisuuksia.

Puhtaasta matematiikka näkökulmasta sun mahkut on käytännössä olemattomat.

Sitten mennään olemattomilla. Joku se lotossakin silloin tällöin voittaa... Noi on niitä, joista en voi karsia ihan kokemuksen pohjalta. Ei vaan toimi, jos jokin noista ei ole kohdillaan. Yhtä lailla miehillä on kriteerejä, joista moneenkaan en sovi. Saatan olla liian pitkä, liian vanha, liian rauhallinen...

Ap.

Halusin vielä palata sanomaan et mun tarkotus ei ollu pissiä sun odotusten päälle, totta kai sinulla saa ja pitää olla omat standardit ja odotukset.

Mun pointti oli ehkä enemmänkin osoittaa sormella kuinka nopeasti erilaiset odotukset kertautuu tavalla joka ei ole tarkoituksen mukaista.

Vierailija
57/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä olen muitten naisten kanssa keskustellut, niin on todella yleistä, että naiset ei halua tuntea itseään isoksi mieheen verrattuna. Olen 170cm ja about saman pituinen mies ei kyllä soveltunut. 179cm oli hyvä ja pari muuta ovat olleet 187cm ja 177cm.

Jos se on mt-ongelma, niin sitä sairastaa varmaan 50% naisista ja on kovin helposti ratkaistu."

Tää menee sen sortin rusinoiden poimimiseks pullasta et mä väittäsin että yhdelläkään näistä naisista ei ole tyydyttävää parisuhdetta itsellä.

Laatumiehet kiertää moisen kaukaa, jos pituus on deal breaker niin sitten on ihan turha odottaa ymmärrystä minkään muunkaan suhteen.

Olet samanlainen lapsi kuin miehet jotka odottaa kellarissaan instabeibeä kainaloonsa, naiset osaa kiertää ne kaukaa, sama pätee miehiin.

Vierailija
58/58 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä olen muitten naisten kanssa keskustellut, niin on todella yleistä, että naiset ei halua tuntea itseään isoksi mieheen verrattuna. Olen 170cm ja about saman pituinen mies ei kyllä soveltunut. 179cm oli hyvä ja pari muuta ovat olleet 187cm ja 177cm.

Jos se on mt-ongelma, niin sitä sairastaa varmaan 50% naisista ja on kovin helposti ratkaistu."

Tää menee sen sortin rusinoiden poimimiseks pullasta et mä väittäsin että yhdelläkään näistä naisista ei ole tyydyttävää parisuhdetta itsellä.

Laatumiehet kiertää moisen kaukaa, jos pituus on deal breaker niin sitten on ihan turha odottaa ymmärrystä minkään muunkaan suhteen.

Olet samanlainen lapsi kuin miehet jotka odottaa kellarissaan instabeibeä kainaloonsa, naiset osaa kiertää ne kaukaa, sama pätee miehiin.

Tämähän se, ihan yhtä lailla kaikki miehet tykkäis iso tissisestä täydellisyydestä, niitä vaan ei ole kaikille saatavilla, pitkät miehet on harvinaisia tilastollisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan