Löytyykö tällaista miestä enää?
Itse en nyt just tiedä yhtäkään.
- ikä 44-50
- ei tupakoi, ei käytä alkoholia kuin hyvin harvoin
- ei tarvi naista liikuntaharrastuksiin mukaan
- ei mt-ongelmia
- ei risupartaa
- kiltti
- pituus vähintään 180cm
Tuntuu, että nää on jotenkin mahdottomia kriteerejä nykyään.
Kommentit (58)
Oma mieheni täyttää kriteerit muuten kuin pituuden ja iän osalta. Vaikea oli löytää näin hyvä mies, mutta nyt on unelmien kumppani ja loppuelämän suhde. Hänkään ei ole minusta luopumassa, joten joudut jatkamaan etsintääsi 😘.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi pituudelleen mitään.
Niin? Miksi kaikkien pitäisi kelvata kaikille? Kyllä kriteerejä saa olla pituudenkin suhteen. Monilla miehilläkin on naisille eikä se minua haittaa, jos en niihin kriteereihin mahdu. Jollekin ehkä osun kuitenkin. Ja miesten keskipituus on tuon 180cm, joten ei mikään mahdottomuus.
Ap.
parikymppisten keskipituus on tuo 180cm. yli nelikymppisillä paljon vähemmän.
178,6 näyttäisi olevan. Tarpeeksi lähelle sekin.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit laittaa:
Maksaa laskusi
Kokkaa
toimii kotiorjana
Kokkaaminen sille, kumman luona ollaan. Jos joskus muutetaan yhteen, niin 50/50. Samoin kotityöt 50/50. Tienaan todella hyvin, joten kunhan omat laskunsa maksaa.
Ap.
Muutto on se ongelma: mies ei yleensä halua luopua kodistaan eikä ymmärrä, miksi naisen pitäisi sinne ängetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa hujahdin yli tosta 50v :sta, muuten täsmää. Olutta otan joskus max 2 mutten kovin usein (sen on sitten parasta kans olla hyvää olutta).
Voisin joustaa iässä tuonne 52v asti.
Ap.
Jousta sinä äitis kanssa rakastelija keskenäs.
Isäsihän on kaupungin tunnetuin rattopoika, ja nykyinen siskosi oli ennen veljesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit laittaa:
Maksaa laskusi
Kokkaa
toimii kotiorjana
Kokkaaminen sille, kumman luona ollaan. Jos joskus muutetaan yhteen, niin 50/50. Samoin kotityöt 50/50. Tienaan todella hyvin, joten kunhan omat laskunsa maksaa.
Ap.
Muutto on se ongelma: mies ei yleensä halua luopua kodistaan eikä ymmärrä, miksi naisen pitäisi sinne ängetä.
Siksi laitoinkin "jos", koska minulle ei olisi myöskään ongelma asua eri osoitteissa, kunhan välimatka ei ole kauhean suuri.
Ap.
Jokainen erillinen kriteeri vähentää potentiaalisten kumppanien määrää tietyllä % määrällä, sulla on 7 jotka koskettaa tosi laajaa osaa elämästä ja ovat erittäin tiukkaan rajattuja ominaisuuksia.
Puhtaasta matematiikka näkökulmasta sun mahkut on käytännössä olemattomat.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen erillinen kriteeri vähentää potentiaalisten kumppanien määrää tietyllä % määrällä, sulla on 7 jotka koskettaa tosi laajaa osaa elämästä ja ovat erittäin tiukkaan rajattuja ominaisuuksia.
Puhtaasta matematiikka näkökulmasta sun mahkut on käytännössä olemattomat.
Sitten mennään olemattomilla. Joku se lotossakin silloin tällöin voittaa... Noi on niitä, joista en voi karsia ihan kokemuksen pohjalta. Ei vaan toimi, jos jokin noista ei ole kohdillaan. Yhtä lailla miehillä on kriteerejä, joista moneenkaan en sovi. Saatan olla liian pitkä, liian vanha, liian rauhallinen...
Ap.
Mun luokkakaverini (lähihoitaja opiskelija) täyttää nuo kaikki kriteerit. On ollut 10 vuotta juomatta, mutta on siis entinen alkoholisti. Käy edelleen kokouksissa. Onko ok? Onko ap edes miettinyt tällaista. Löytyy mies, joka täyttää sun kriteerit, mutta on ongelma taustaa ja tällä hetkellä opiskelija, ei siis töissä.
Ulkonäön takaa löytyy aina joku tarina. Kaikki ei ole niin mustavalkoista.
Pituusvaatimukset on ihan yhtä junttia kuin että mies vaatisia vähintään C-kupin tissejä naiselta että kolahtaa ja valittelee, että ei meinaa löytyä.
Ei löydy, minäkin täytin vain puolet ehdoista.
Löytyy mutta en ole 180 cm vaan 166cm. En siis kelpaa kyllä naiset on nirsoja taas. Miksi se pituus voi olla niin tärkeetä. Suomessa on satoja tuhansia miehiä jotka ei kelpaa koska ovat liian lyhyitä. Kaikki muut kriteerit aina sopii.
Tämmöinen mies on yksi, johon olen auttamattoman ihastunut. Paitsi että hän on just alle 170 pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Mun luokkakaverini (lähihoitaja opiskelija) täyttää nuo kaikki kriteerit. On ollut 10 vuotta juomatta, mutta on siis entinen alkoholisti. Käy edelleen kokouksissa. Onko ok? Onko ap edes miettinyt tällaista. Löytyy mies, joka täyttää sun kriteerit, mutta on ongelma taustaa ja tällä hetkellä opiskelija, ei siis töissä.
Luuletko että tuossa oli kaikki vaatimukset? Tuosta listastahan puuttui vaikka mitä sellaista mitä noiden lisäksi ap vaatii. Ja siinä onkin syy miksi ei mainaa löytyä.
Sitä kun listaa vaatimuksia jotka karsii 50 % tai enemmän jokainen vaatimus, niin ei niitä ihan kauheesti tarvitse laittaa yhteen niin alkaa olla etsimässä taruolentoa. Vaikka yksinään eivät olisikaan niin ihmeellisiä.
Täällä on!
onko sulla tiukka peba ja isot tissit?
Vierailija kirjoitti:
Pituusvaatimukset on ihan yhtä junttia kuin että mies vaatisia vähintään C-kupin tissejä naiselta että kolahtaa ja valittelee, että ei meinaa löytyä.
Junttia tai ei, niin en halua tuntea itseäni jätiksi (ja sanon heti, että paino on normaali). Ja puhuinkin tuossa jo kokemuksesta. Yritin treffailla itseni pituista miestä, mutta homma meni itseltäni saman tien ahdistuksen ja syömishäiriön puolelle, kun tunsin itseni niin isoksi. Plus halua käpertyä kainaloon ja istua syliin, joka jaksaa mua pitää. Jos on kyse kehonkuvan vääristymisestä, niin sitten on. Eipä ollut mitään ongelmia tarpeeksi pitkän kanssa.
Plus tiedän tosiaan miehiä, jotka haluaa taskurakettinaisen eikä se mua haittaa ollenkaan, etten mene heidän kriteereihin. Miksi haittaisi? Enemmän haittaisi se, että tietoisen väkinäisesti muuttaisivat takiani kriteeriä ja sitten kuitenkin päänsä kääntyisi niiden pienten naisten suuntaan.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Sopisi tuokin.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junttia tai ei, niin en halua tuntea itseäni jätiksi (ja sanon heti, että paino on normaali). Ja puhuinkin tuossa jo kokemuksesta. Yritin treffailla itseni pituista miestä, mutta homma meni itseltäni saman tien ahdistuksen ja syömishäiriön puolelle, kun tunsin itseni niin isoksi. Plus halua käpertyä kainaloon ja istua syliin, joka jaksaa mua pitää. Jos on kyse kehonkuvan vääristymisestä, niin sitten on. Eipä ollut mitään ongelmia tarpeeksi pitkän kanssa.
Plus tiedän tosiaan miehiä, jotka haluaa taskurakettinaisen eikä se mua haittaa ollenkaan, etten mene heidän kriteereihin. Miksi haittaisi? Enemmän haittaisi se, että tietoisen väkinäisesti muuttaisivat takiani kriteeriä ja sitten kuitenkin päänsä kääntyisi
Kuulostaa siltä että kärsit itse mt-ongelmista, jos sulla alkaa ahdistaa ja mennä syömishäiriön puolelle se että mies ei ole yli 180 cm.
Voi harmi! Muuten osuisi kohdalleen, mutta sentti puuttuu pituudesta ja ikää on 7 vuotta liikaa.
Mutta muuten olen hyvin epämiellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on!
onko sulla tiukka peba ja isot tissit?
On, mutta mietin tässä kyllä nyt loppuelämän ihmistä, jolloin kriteereihin kummaltakaan puolelta ei kuulu sellaiset ulkonäölliset seikat, jotka voi iän myötä muuttua.
Ap.
Ei ole ongelma. Tienaan reippaasti.
Ap.