Löytyykö tällaista miestä enää?
Itse en nyt just tiedä yhtäkään.
- ikä 44-50
- ei tupakoi, ei käytä alkoholia kuin hyvin harvoin
- ei tarvi naista liikuntaharrastuksiin mukaan
- ei mt-ongelmia
- ei risupartaa
- kiltti
- pituus vähintään 180cm
Tuntuu, että nää on jotenkin mahdottomia kriteerejä nykyään.
Kommentit (58)
Mulle osuu muuten paitsi, että olen alle 180cm
Sopii minuun, mutta en ole romanttinen ja naisten kanssa ei oikeastaan kiinnosta muu kuin seksi.
On olemassa monenlaisia miehiä, ja jotkut voivat täyttää tiettyjä näistä kriteereistä. Kuitenkin on tärkeää muistaa, että jokaisella ihmisellä on omat mieltymyksensä, eikä voida yleistää koko miehen väestöä näiden kriteerien perusteella. On mahdollista, että sellainen mies löytyy, mutta voi olla tarpeen olla joustava ja avoin erilaisille persoonallisuuksille ja ominaisuuksille parisuhteessa.
Unohdit laittaa:
Maksaa laskusi
Kokkaa
toimii kotiorjana
Ota pituuskriteeri pois niin löytyy varmasti paljonkin. Itse sovin kuvaukseen muuten, mutta parrasta en luovu enää koskaan!
sori. ei osunut,
viellä täytyy kuukausi odotella että osun ikähaarukkaan.
-en käytä alkoholia ensinkään,
-parta on mutta ei ihan pusikko kuitenkaan.
-pituus on selvästi alle vaaditun n:171.5cm (23v sitten oli viellä 173cm)
Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.
Muuten täältä Monacosta löytyisi mutta on risuparta. Sori.
Jossain vaiheessa hujahdin yli tosta 50v :sta, muuten täsmää. Olutta otan joskus max 2 mutten kovin usein (sen on sitten parasta kans olla hyvää olutta).
Vierailija kirjoitti:
Unohdit laittaa:
Maksaa laskusi
Kokkaa
toimii kotiorjana
Kokkaaminen sille, kumman luona ollaan. Jos joskus muutetaan yhteen, niin 50/50. Samoin kotityöt 50/50. Tienaan todella hyvin, joten kunhan omat laskunsa maksaa.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi pituudelleen mitään.
Niin? Miksi kaikkien pitäisi kelvata kaikille? Kyllä kriteerejä saa olla pituudenkin suhteen. Monilla miehilläkin on naisille eikä se minua haittaa, jos en niihin kriteereihin mahdu. Jollekin ehkä osun kuitenkin. Ja miesten keskipituus on tuon 180cm, joten ei mikään mahdottomuus.
Ap.
Hep. Bonuksena, että kova poika nuolemaan.
LÖytyy, mutta nuo vaativat naiselta sellaisia outoja asioita kuin töissäkäyntiä ja omien laskujen maksamista.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa hujahdin yli tosta 50v :sta, muuten täsmää. Olutta otan joskus max 2 mutten kovin usein (sen on sitten parasta kans olla hyvää olutta).
Voisin joustaa iässä tuonne 52v asti.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi pituudelleen mitään.
Niin? Miksi kaikkien pitäisi kelvata kaikille? Kyllä kriteerejä saa olla pituudenkin suhteen. Monilla miehilläkin on naisille eikä se minua haittaa, jos en niihin kriteereihin mahdu. Jollekin ehkä osun kuitenkin. Ja miesten keskipituus on tuon 180cm, joten ei mikään mahdottomuus.
Ap.
parikymppisten keskipituus on tuo 180cm. yli nelikymppisillä paljon vähemmän.
Mun mieheni on , mutta on vain 173cm pitkä.
Mä kyllä tupakoin joskus.