Miksi jotkut kirjoittaa tällainen? Se on tälläinen.
Just viime viikol äikän tunnil opetettiin et annatte ittestä erittäin tyhmän kuvan jos sanotte ''tällainen'' . Itse asiassa se ei ole yhdyssana vaan yksi sana? Mistä viiva sitten menee? Täll-ainenko? vai tä-llainen? Tä eikä llainen esim ei ole mitään sanoja
Kommentit (26)
Ikävä kyllä kielitoimisto on kanssasi eri mieltä.
hauskinta on ihmiset jotka kiven kovaan väittää olevansa oikeassa vaikka ovat väärässä.
Äikän tunnilla opetettiin että kielioppivirhe antaa ihmisestä tyhmän kuvan? Jassoo. Taitaa opetusohjelma olla aika tavalla muuttunut tai sitten keksit itse hieman iltasatuja nyt :)
Se on lyhennys sanasta tämänlainen.
Se on kylläkin tällainen, ihan virallisestikin.
Ne kirjottaa tahalteen väärin.
Ne ei ymmärrä kieli opista mitää eikä voi pystyä kirjottaa niinku pitäis.
Nyt voitkiin taputtaa itseäsi kyynerpäähän ja matkustaa Thaimaaseen juomaan viintä ja syömään ananaita, kaalta ja jauhenlihaa ihan sairaanloisesti.
Eika!
Edellinen oli kirjoittamaasi hyvenpää suomea.
Sanan virallinen kirjoitus- ja äänneasu on kylläkin "tälläne".
Vaihtoehtoisesti "tämmöne", lännessä "tämne".
Tällainen aloitus sitten ... voi, voi! Ei ihme, että Pisa-käyrä laksee kuin lehmän häntä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voitkiin taputtaa itseäsi kyynerpäähän ja matkustaa Thaimaaseen juomaan viintä ja syömään ananaita, kaalta ja jauhenlihaa ihan sairaanloisesti.
Kai jauhenlihan kanssa saa perunia myös? Minä syön ainakin seitsämän!
Vierailija kirjoitti:
Tällainen aloitus sitten ... voi, voi! Ei ihme, että Pisa-käyrä laksee kuin lehmän häntä.
Laksee, laksee, ei ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai jauhenlihan kanssa saa perunia myös? Minä syön ainakin seitsämän!
Ja jälkkäriksi jäätölötöttörö
Sairastumiseen johtanut parasiitti saairaanloinen.
Olet väärässä.