Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mikä tää Felixin mainos?? Äityli kokkaa perheelle jokaiselle jotain eri safkaa

Vierailija
24.01.2024 |

Ja sitten iloisena kurkkii kyökin ovesta kun muut syö ja antaa lisää ketsuppia kun isukki istuu pöydässä?? Onko nyt vuosi 2023?? Kuka puusilmä tämän tunkkaisen pöllähdyksen vuosikymmenten takaa on tehnyt??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin ihan samaa. Jokaiselle syöjälle on omat ruuat, itse eivät viitsi edes ketsuppia ottaa jääkaapista eikä äidille ole pöydässä paikkaa. Käsittämätön mainos.

Vierailija
2/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en katso telkkaria...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jokainen saa syödä ihan mitä tahansa tahtoo ja on äitien tehtävä ruokkia perheenjäsenet. Loukkaamatta kenenkään oikeutta olla oma itsensä ja syödä mitä tahtoo. 

Vierailija
4/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun joku muukin kiinnitti tuohon huomion.

Vierailija
5/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mainos.

Vierailija
6/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se monessa perheessä menee. Helppo samaistua totuuden mukaiseen mainontaan.

Vierailija
7/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään jokainen saa syödä ihan mitä tahansa tahtoo ja on äitien tehtävä ruokkia perheenjäsenet. Loukkaamatta kenenkään oikeutta olla oma itsensä ja syödä mitä tahtoo. 

Missä sanotaan, että on äitien tehtävä ruokkia perheenjäsenet? Puhumattakaan tehdä jokaiselle toivomansa ruuat. Laittakoot itse kaikki ruokansa. Ja turha sanoa että lapset ei osaa. Itse valmistin jo ala-asteikäisenä uuniruokia ja keittoja koko perheelle. Äiti tuli töistä vasta klo 18 jälkeen, joten hän ei laittanut ruokaa kuin viikonloppuisin. Isä oli saamaton juoppo.

Vierailija
8/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan järkyttynyt tuosta mainoksesta. Jo se, että koko perhe pursottaa ketsuppia kaiken ruuan päälle.

Hyi häpeä Felix!

Vierailija
9/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei ehdi syödä itse vaan passaa muita! Syö jämät lautasilta ja kattilasta keittiön nurkassa seisten?! Äärimmäisen nolo ja typerä mainos. Loppusloganin örähtää vielä joku rasvaisen kuuloinen ukko. 

Vierailija
10/10 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis vuosihan on jo 2024! 😅 *terveiset vanhempainvapaalta, aivot narikassa*

ap