Mistä hemmetistä tietää oman tasonsa?
Että minkä näköisiä miehiä tinderistä voi yrittää?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteistä kouluasteikkoa käyttäen sanoisin, että yli "8 puol" näköisiä naisia lähestytään automaattisesti aika monessa paikassa: töissä, harrastuksissa, ruokakaupassa, bussipysäkillä jne.
Tästä voi tehdä jo alustavia johtopäätöksiä.
ps jos lähestyjät ovat outoja, siitä ei pidä välittää, kauniit ovat usein myös "hörhömagneetteja"
En tunne ketään, jota lähestytään kaupassa ja bussipysäkeillä, en myöskään ole ikinä näissä paikoissa nähnyt, että jotain tuntematonta olisi lähestytty.
Elät sitten omannäköistäsi elämää. Kaikkia exiä on kertoman mukaan lähestytty ja kyseessä on tavalliset ja paikoin kauniitkin 20-30-vuotiaat naiset isoissa kaupungeissa. Ulkomailla miehet ovat kuulemma olleet vieläkin aktiivisempia. Itseä on myös miehenä lähestytty ulkosalla ja bussissa yleensä hiukan epämääräisin tavoin, mutta parisen kertaa myös hyvin suorasukaisesti. Yhteen aikaan kokeilin lähestyä aina kun näin jostain syystä hyvin puhuttelevan naisen, mutta enemmistö seurusteli. Muutamien kanssa päädyin treffeille/tapailuun ja yhden kanssa ihan parisuhteesenkin.
Tinderiä en ole koskaan käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko AP mennä vaikka kansalaisopiston puutyökurssille, pistäytyä jollain musiikkikeikalla tai muussa kulttuuritapahtumassa tai ostaa vaikka kuntosalikortin (ja mennä sinne salille). Tai kirjastoon. Tai jotain. Mutta jos ei kiinnosta, se taso on sitten siinä.
Seksiä varmaan saa, kun menee lähiöpubiin ja ilmottautuu halukkaaksi.
Itse käyn kuntosalilla, kirjastossa ja kulttuuritapahtumissa, mutta ei minulle ole sitä kautta selvinnyt oma tasoni. Miten se taso kirjastossa selviäisi? Kerro vaikka, niin otan ensi kerralla selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko AP mennä vaikka kansalaisopiston puutyökurssille, pistäytyä jollain musiikkikeikalla tai muussa kulttuuritapahtumassa tai ostaa vaikka kuntosalikortin (ja mennä sinne salille). Tai kirjastoon. Tai jotain. Mutta jos ei kiinnosta, se taso on sitten siinä.
Seksiä varmaan saa, kun menee lähiöpubiin ja ilmottautuu halukkaaksi.
Itse käyn kuntosalilla, kirjastossa ja kulttuuritapahtumissa, mutta ei minulle ole sitä kautta selvinnyt oma tasoni. Miten se taso kirjastossa selviäisi? Kerro vaikka, niin otan ensi kerralla selvää.
Mitäpä jos yrittäisit noissa tilanteissa tutustua ihmisiin, voi aloittaa esim kirjastossa siitä, että nyökkää ja hymyilee vieressä olevalle ihmiselle. Tai kuntosalilla moikkaa vakikävijöitä. Sillä tavallakatsos ihmiset tutustuvat oikeisiin ihmisiin. Jos ressu kyttäät ulkonäköä (barbin Ken?) tai yrität arvailla henkilöiden tuloja, niin eihän sinulla ole mitään tasoa.
Minä ainakin tiedän oman tasoni.
Olen hemmetin hyvä ja paras minä. Tiedän tasan tarkkaan mitä haluan ja mihin suostun.
En iki maailmassa alentuisi kauppaamaan itseäni, en ole esine.
Haluan itselleni vain minulle parasta, siitä en tingi.
Olen henkisesti vahva ja ehjä ihminen, rakastan ja kunnioitan itseäni.
Tiedän että pärjään maailmassa omillani, olen tähänkin asti pärjännyt. Tiedän mitä EN tahdo.