Kävin kampaajalla , mies antoi palautetta
Kauhea väri , liian tumma, en tykkää
Paljonko maksoi?
Olipa kallis, tässä on laskuja, millä maksetaan?
Sain paniikkikohtauksen, jouduin heijaamaan itseäni vessassa tunnin.
Sitten otin nukahtamislääkkeen.
Mies sanoi: sinäpä nyt vähästä otat itseesi.
Yritti aamulla pussailla
Olen töissä.
Onko miehen käytös normaalia?
Kommentit (112)
No mies voi puhua ihan totta, koska tumma väri ei välttämättä sovi kaikille. Itse näytän ihan kalkkilaivan kapteenilta liian tummassa värissä. Kerran kokeilin, mutta en toista kertaa. Lisäksi olet kyllä ihan yliherkkä ja sun pitäisi hakea apua tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen viisikymppinen nainen ja lyhensin hiukset ja annoin harmaat kasvaa. Olen kokonaan harmaa hiuksinen. Mies haki kampaamosta ja varmaan pari minuuttia ihmetteli asiaa, mutta ihan tottui hetkessä asiaan. Ei sanonut rahapuolesta mitään.
Kylläpä sulla nopeasti hiukset kasvaa-Yhdellä kampaamokäynnillä harmaiksi.
Hanki itsetuntoa,hitto soikon.Ei muutkaan tällä toitota mies sitä tätä.Eikö sulla ole ystäviä,sukulaisia joille puhut aihe?Vai oletko sama trolli joka väliin kirjoittaa Mies söi yöllä jääkapisita,milloin mitäkin jne..Mene vaikka mieli ry sivusto.Helsinki Mission.Tuki Nasiset ry..Löydät yhteystietoja mihin voit soitaa NIMETTOMÄNÄKIN ja kertoa mitä mies milloinkin arvostelee tai teke kontona.
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa tällääisten sairaiden terveydenhuoltomenot.
Kyllä me kaikki maksetaan veroja- ja maksetaan kuule sinunkin kulusi.
Ihme pee-aska sinä.
Mistä sinä tiedät mitä kukaan on elämässään kohdannut.
Aikamoisen pska kommentti siltä ukolta. Kyllä minäkin loukkaantuisin ja voisin saada paniikkikohtauksen, kun itselle tärkeä ihminen tuolla lailla lannistaisi.
Ei ole fiksua käytöstä. On alistavaa.
Onko ukolla asiat ok vai jotain ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että
äänensävy ei ollut kiltti ja ihmettelevä.
Tuntui että olisin tehnyt jotain pahaa:(
ap
No, miestä harmitti, kun teillä on laskuja, joita ette saa maksettu ja sinä Pistät rahat kampaajalle.
Itsekin tajuat tehneeni väärin teidän yhteistä juttua kohtaan- siksi tuo paniikkiteeagointikin.
Ensin ne pakolliset menot.
Meillä on säästötilillä 300000 joka tuotti just verojen jälkeen 4000 eur.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onpa ap sekaisin.
Ei minusta. Ihan normaalia on reagoida, kun tuolla lailla mollataan ja alistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Hanki itsetuntoa,hitto soikon.Ei muutkaan tällä toitota mies sitä tätä.Eikö sulla ole ystäviä,sukulaisia joille puhut aihe?Vai oletko sama trolli joka väliin kirjoittaa Mies söi yöllä jääkapisita,milloin mitäkin jne..Mene vaikka mieli ry sivusto.Helsinki Mission.Tuki Nasiset ry..Löydät yhteystietoja mihin voit soitaa NIMETTOMÄNÄKIN ja kertoa mitä mies milloinkin arvostelee tai teke kontona.
minulla ei ole sukulaisia.
Isä teki it.se.m.urhan.
Äitiä en ole nähnyt15 vuoteen.
Minulla ei ole ystäviä.
Tapaan ihmisiä töissä ja olen illalla ihan uuvuksissa kaikesta seurustelusta.
Kertoisitko mistä täällä saa keskustella? :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heijaamaan tunnin vessassa🤣🤣. Ei uittu. Juu et ole yliherkkä yms. Et.
Minua on hakattu lapsena.
Jos ihminen josta välitän kohtelee ilkeästi,
saan kauhukohtauksen.
Kotonani oli henkistä yksinjättöä ja ly6ömistäå, näin myös nälkää.
Käyn töissä ja maksan veroja
Maksatko sinä?
Ap
🤣🤣. Ei uittu. Juu en maksa veroja yms....
Oletko jotenkin sekaisin, kun pääsi on noin vinossa ja silmätkin vuotaa?
Vierailija kirjoitti:
No mies voi puhua ihan totta, koska tumma väri ei välttämättä sovi kaikille. Itse näytän ihan kalkkilaivan kapteenilta liian tummassa värissä. Kerran kokeilin, mutta en toista kertaa. Lisäksi olet kyllä ihan yliherkkä ja sun pitäisi hakea apua tuohon.
Olin blondi ennen värjäystä
En vaihtanut5 väriä mustaan, jos sitä mietit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 55 vuotias.
Taisi juna mennä jo
Mutta on outoa että pidät minua yliherkkänä?
Oma puolisosi varmaan naureskelee sinulle ja olet tottunut?
Minä haluan puolisolta vain kehuja ulkonäöstäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa tällääisten sairaiden terveydenhuoltomenot.
Minulla on sairasvakuutus.
Maksaa 1000 eur vuodessa.
Toisaalta ethän SINÄ veroja maksa:)
Ap
Trolli valehtelee 1000 eur vakuutukseen/vuosi?????
Mää oon käynny kampaajalla viimeks 15 vuotta sitten ja en tod. muista mitä mieheni sanoi. Kiva kun jollakin on tärvätä rahaa tollasiin ja toiset miettii mistä sais ruokaa ja lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisen pska kommentti siltä ukolta. Kyllä minäkin loukkaantuisin ja voisin saada paniikkikohtauksen, kun itselle tärkeä ihminen tuolla lailla lannistaisi.
Ei ole fiksua käytöstä. On alistavaa.
Onko ukolla asiat ok vai jotain ongelmia?
Kiitos empatiasta.
Ei vaan viitsi kysyä heti :
Onko sulla kaikki ookoo?
Kun itsellä on huono olo.
Onneksi en ole pitkävihainen:) ap
Vierailija kirjoitti:
Mää oon käynny kampaajalla viimeks 15 vuotta sitten ja en tod. muista mitä mieheni sanoi. Kiva kun jollakin on tärvätä rahaa tollasiin ja toiset miettii mistä sais ruokaa ja lääkkeitä.
Olen nähnyt nälkää lapsena.
Onko parempi mieli?
Ap
Tämähän on trolli, mutta jos hetki huvitetaan itseämme ja ajattelemme tämän olevan totta.
Aikamoiselta kuulostaa, että "itsenäinen, töissäkävyä johtaja" heijaisi itseään vessassa tunnin jonkun miehen kommentin takia. Äkkiä hakemaan apua jostain! Oma terveysasema auttaa aluksi, mene sinne!
Toiseksi jostain ulkonäöstä tai hiuksistä kommentoiminen on niin köyhää.
Ap, minä erosin 33 vuoden jälkeen.
Mulle selvisi että exäni oli lirkutellut (pannutkin) muita naisia. Käytti Tinderiä ja lähetteli rakkausviestejä. Annoin kyllä mahdollisuuden mutta jatkoi samaa kujeilua niin mulle riitti.
Ei ole myöhäistä erota vaikka suhde olisi ollut pitkäkin.
Mun on ollut vaikeata luopua talosta ja puutarhastani, jonka jokaisen kukan ja kasvin olen istuttanut. Talo on meidän rakentama.
Löydä ap sisältäsi itsekunniotus, kuuntele sen ääntä, mitä seuraavaksi?
Minulla on sairasvakuutus.
Maksaa 1000 eur vuodessa.
Toisaalta ethän SINÄ veroja maksa:)
Ap