Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla 32 tuumainen televisio. En tarvitse isompaa.

Vierailija
16.02.2024 |

Mistä syystä monet suosittelee mahdollisimman isoa, jopa 65 tuumaista telsua. Tulen toimeen pienemmälläkin ja näin televisio ei ole liian hallitseva elementti sisustuksessa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin juuri uuden 55 tuuman television ja on kyllä aivan paska kuvanlaadultaan. Oma häpeä varmaan tosin kun tyydyin 699€ maksavaan töllöttimeen. Hinnalla olisi varmaan tässäkin saanut laatua. Olisi pitänyt pihistelemättä se noin 1200-1500€ raskia laittaa. Ei noita kuitenkaan niin usein osta.

Samsung Frame on samaa paskaa vaikka 65 tuumainen maksoi 1400 euroa. Kuvanlaatu täyttä roskaa.

Ilmeisesti ainoastaan OLED-telkkareissa on hyvä kuvanlaatu. Kaikki muut markkinoilla olevat ovat 'kusetustuotteita'.

En vaan jaksanut katsoa onko siinä tuota paneelia vai ei. No ei ollut vaan joku QLED. Todella suttuinen kuva myös 4K lähteestä.

Vierailija
22/29 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän alentunut näöntarkkuus, niin on kiva että telkkari on iso. Näen lukea tekstit ja erotan yksityiskohdat. Meillä on 65 tuuman telkkari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvittava television koko riippuu katseluetäisyydestä. Katso läheltä -> pienempi riittää. Katso kauempaa -> tarvitset isomman. Ei tässä ole kyse hifistelystä.

Juuri näin. Jos se mahdollisimman suuri TV olisi aina paras niin miksei kaikki sitten elokuvateatterissa mene eturiviin istumaan? Halutuimmat paikat on siellä taaempana jolloin kuva-ala myös pienempi.

Vierailija
24/29 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käytössä 50 tuumainen ja seuraavaksi tulee 55.Minusta töllön pitää olla kunnon kokoinen ,ei persreiästä mitään katota.Jokainen tietenkin päättäköön itse mikä on itselle sopivin kokokin. Videotykkikin on kaapissa ollut jo vuosia tarpeettomana ,sillä sai yli 100 tuumaisen kuvan mutta ei ole helppo laite.

Vierailija
25/29 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt käytössä 50 tuumainen ja seuraavaksi tulee 55.Minusta töllön pitää olla kunnon kokoinen ,ei persreiästä mitään katota.Jokainen tietenkin päättäköön itse mikä on itselle sopivin kokokin. Videotykkikin on kaapissa ollut jo vuosia tarpeettomana ,sillä sai yli 100 tuumaisen kuvan mutta ei ole helppo laite.

Sinulla on sitten varmasti asunnossa tilaa. Minulla on yksiö johon mahtuu juuri ja juuri sänky ja sohva. Ei sinne aleta mitään seinän kokoista telkkaria rahtaamaan metrin päähän katseluetäisyydeltä.

Vierailija
26/29 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimaalinen koko on noin 55 tuumaa keskikokoisessa huoneessa. Ei leffaa jaksa tihrustaa sitä pienemmältä ja toisaalta sitä isompi turhan iso.

Itsellä tällä hetkellä vanha 37" TV ja se on auttamatta liian pieni kun ei näe esim. yksityiskohtia ja puvusteita kunnolla.

Vierailija
27/29 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 55" ambilihtg tv ja seuraava tulee olemaan 65". Tykkään katsella elokuvia ja sarjoja netflix ym tarjoajilta. Isompi fontti on myös hyvä joka tulee kun on isompi näyttö. Kuvanlaatu erinomainen ja itse säädin n 5v sitten kun tv:n ostin. t  N 77v

Vierailija
28/29 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaista sosiaaliluokkaa edustavat omaavat myös pienen television.

Vierailija
29/29 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson 99% ohjelmista puhelimestani. Eikä tää kovin iso näyttö ole,lapsellanikin on isompi puhelin. Makkarissakin on tv, en katso sitäkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän