Kuka oikeasti on kateellinen köyhien ruoka-avulle?
Vanhentuneita, osa kertaalleen pakastettuja tuotteita jotka joutuu syömään heti eikä voi enää pakastaa, koska tottahan nämä ehtivät sulaa ennenkuin pääsee kotiin. Joissain kuivatuotteissa päiväykset ovat olleet kuukausia sitten, jugurteissa yli viikkokin sitten, leivät kuivia, osa hedelmistä mätiä jne.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukakohan
Sitähän aloituksessa kysyttiin. Sinä siis?
Ite oot!
Ei sitä niin vain ruokajonoon mennä!
Taitaa persut ja kokoomuslaiset kadehtia näitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläpäin ainakaan ruokajonoon voi niin vaan mennä. Todellakin kysellään tulot ja menot, ja etukäteen jo. Täytyy jossain toimistossa käydä, jotta saa nimen listaan, ennen kuin voi saada ruoka-apukassin. Naapurit käyvät siellä, pienituloisia eläkeläisiä. Jos ei ole nimeä listassa, ei todellakaan saa sieltä yhtään mitään kassia.
Missä näin? Tämähän on paljon parempi systeemi hakea kassi suoraan kuin jonottaa pikiä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukakohan
Ite oot!
Ai ap on kateellinen itelleen? Et sinä ainakaan ihan penaalin terävin kynä ole.
Joskus kymmenisen vuotta sitten kävin ruokajakoa suorittavassa paikassa ihan muissa asioissa ja minullekin tällättiin vastusteluistani huolimatta juurikin tällainen ap:n kuvailema pussakka matkaevääksi. En todellakaan kadehdi näiden varassa kitkuttelevia, vaan paremminkin koen kunnioitusta siitä että joku näillä elää.
M 48
Tämä on kyllä paikkakuntakohtaista. Itse jouduin käymään muutamia kertoja ja olin yllättynyt , kuinka hyvä ruokakassi oli ja paikalla oli myös vaihtopöytä, johon sai jättää tuotteita ja ottaa siitä, mitä halusi. Eihän niitä ilmeisesti alunperinkään ollut tarkoitettu jatkuvaan käynteihin, kuulemma haetaan. Tarvetta on kuitenkin.
Vihervassarit ne kadehtii kaikkea, sen takia ne on aina kädet toisten taskuilla. Yyy yyy kun naapuri käy töissä ja tienaa enemmän rahaa mitä itse saan sossupummina yyh yyh yyy, on se niin väärin yyyh yyyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukakohan
Mie en ole kuka tahansa, olen keitä
Toivottavasti ei kukaan. Pitää olla aika vinksahtanut päästään jos on.
Ei meilläpäin ainakaan ruokajonoon voi niin vaan mennä. Todellakin kysellään tulot ja menot, ja etukäteen jo. Täytyy jossain toimistossa käydä, jotta saa nimen listaan, ennen kuin voi saada ruoka-apukassin. Naapurit käyvät siellä, pienituloisia eläkeläisiä. Jos ei ole nimeä listassa, ei todellakaan saa sieltä yhtään mitään kassia.