Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesviha ja miehet työpaikalla

Vierailija
15.02.2024 |

Kehittäviä neuvoja, kiitos.

Olen pärjäillyt tähän asti hyvin, koska olen työskennellyt vain naisten kanssa. Olen nyt joutunut kommunikoimaan myös työpaikan miesten kanssa.

Osaan käyttäytyä, olen hymyillyt ja tervehtinyt asiallisesti, mutta yhtään pidempi läsnäolo, aivan, pelkkä läsnäolo ahdistaa.

Minulla on taustalla huonoja kokemuksia miehistä ja viha on syvällä. En anna sen näkyä ja selviän hyvin ohimenevistä hetkistä, mutta yhtään pidemmät tulevat aiheuttamaan ongelmia. Voin aina poistua, tietenkin, mutta on sekin hieman outoa. Kaipaan siis vinkkejä miesten läsnäololle siedättymiselle ja pidempien työasioiden hoitamiselle.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa ne 😏

Yritän välttää.

Vierailija
42/60 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue kirjoja traumoista

Olen lukenutkin. Ne ja terapia ovat auttaneet tunnistamaan omia reaktioitani ja ongelmakohtia, mutta ratkaisuja ne eivät ole tuoneet. Terapeutin mielestä se ei ole ihme, koska uusia tilanteita on tapahtunut edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lesbo?

Vierailija
44/60 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lesbo?

En ole. Olen ihastunut lapsesta saakka miespuolisiin. Huonot kokemukset eivät tee lesboksi, mutta voivat viedä seksuaalisen ja syvemmän kiinnostuksen pois miehiä kohtaan.

Vierailija
45/60 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani että sinulla on huonoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta.

Terapiaa tosiaan kaipaisit jotta voisit työstää asiaa, se nyt on ihan selvä.

Jos olisin sinun tilanteessasi, varmaan yrittäisin hoitaa asian itse. Meditoisin ongelmaa niin kauan että saisin katarsiksen aikaiseksi ja ongelma ratkeaisi. Näin ehkä pääsisin käsiksi siihen menneisyyden tapahtumaan josta ongelma on lähtöisin ja saisin asian käsiteltyä loppuun asti. Tässä tosin saattaa jonkun aikaa kestää, eli mikään pikafiksi tämä tuskin on. 

Niitä on monta tapahtumaa, muistan ja tiedän ne kaikki. Viimeksi viime syksynä joku kaheli istui penkillä päiväsaikaan, heitti housunsa ja lähti tulemaan kohti. Siihen tuli onneksi sivullisia paikalle. Täysin absurdeja juttuja julkisissakin paikoissa on tapahtunut. Yritän ajatella, että kaikki miehet eivät ole hulluja, mutta noita hulluj

Olisi kivaa tietää, mitä tässä oikeasti tapahtui. Minulla on naispuolinen ystävä, jolla on paljon samantyylisiä absurdeja tapahtumia. Tosin absurdeja vain silloin, jos ei tiedä mitä oikeasti tapahtui. Muutaman kerran olen ollut paikalla kun tämä "absurdi" tapahtuma on sattunut ja osaan verrata kerrottua ja oikeasti tapahtunutta.

Veikkaan, että ap oli jossain julkisella paikalla, esimerkiksi puistossa missä läheiseteen vesistöön tai sitten ei mitään muuta kuin pelkkä känninen päähänpisto, kuten joskus kännikaloille tapahtuu. Riisutaan housut, paita, jne. Jokainen on varmaan nähnyt tällaista tapahtuvan. 

Noilla eväillä saakin jo ap:n tarinan kasaan; "lähti tulemaan kohti", "sivulliset tulivat väliin" jne. viittaukset johonkin pahaan mitä oli aikeissa tapahtua ovat asioita, jotka esiintyvät myös tuttuni absurdeissa tarinoissa usein, mutta eivät ole koskaan tapahtuneet silloin kun olen itse todistanut tapahtumaa. Tarinassa ne toki ovat silti olleet.

Vierailija
46/60 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani että sinulla on huonoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta.

Terapiaa tosiaan kaipaisit jotta voisit työstää asiaa, se nyt on ihan selvä.

Jos olisin sinun tilanteessasi, varmaan yrittäisin hoitaa asian itse. Meditoisin ongelmaa niin kauan että saisin katarsiksen aikaiseksi ja ongelma ratkeaisi. Näin ehkä pääsisin käsiksi siihen menneisyyden tapahtumaan josta ongelma on lähtöisin ja saisin asian käsiteltyä loppuun asti. Tässä tosin saattaa jonkun aikaa kestää, eli mikään pikafiksi tämä tuskin on. 

Niitä on monta tapahtumaa, muistan ja tiedän ne kaikki. Viimeksi viime syksynä joku kaheli istui penkillä päiväsaikaan, heitti housunsa ja lähti tulemaan kohti. Siihen tuli onneksi sivullisia paikalle. Täysin absurdeja juttuja julkisissakin paikoissa on tapahtunut. Yritän ajatella, että

esimerkiksi puistossa missä läheiseteen vesistöön --> esimerkiksi puistossa missä ympäripäissään puiston penkillä istunut henkilö oli alkanut riisuutumaan. Syynä oli ehkä aikomus mennä uimaan läheiseen vesistöön

Vierailija
47/60 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt olisi mahdollisuus hyvään altistusterapiaan eli valtaosa miehistä on ihan kivoja ja turvallisia. t. itsekin urpoihin törmännyt, mutta juuri töissä tullut näitä terveitä kontakteja, missä mua nähdään ihmisenä eikä objektina. Täysin vieraat miehet edelleen alkuun jännittää, että mikäköhän sieltä tulee.

Vierailija
48/60 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niitä eläiminä. Niitähän ne oikeastaan ovat. Sitten kun inhimillisyys on viety, niihin on helpompi suhtautua alempia elämänmuotoina.

Ethän sinä koiriakaan vihaa vaikka tutkimusten mukaan koirapuistoissa raisk ataan järkyttävästi koiria, ei ne anna suostumusta!

Vierailija
49/60 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ma*uja, joten en voi olla töissä kiintiöma*ujen kanssa

Vierailija
50/60 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komea mies, joka tekee töitä naisvaltaisella alalla. Työn tekeminen on vaikeaa, kun naiset aina piirittävät, ja miltei väkisin vievät vaikka siivouskomeroon hässimään. Antakaa pliis neuvoa. Tilanne ahdistaa enkä saa mitään aikaiseksi töissä.

Vierailija
51/60 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Olisi kivaa tietää, mitä tässä oikeasti tapahtui. Minulla on naispuolinen ystävä, jolla on paljon samantyylisiä absurdeja tapahtumia. Tosin absurdeja vain silloin, jos ei tiedä mitä oikeasti tapahtui. Muutaman kerran olen ollut paikalla kun tämä "absurdi" tapahtuma on sattunut ja osaan verrata kerrottua ja oikeasti tapahtunutta.

Veikkaan, että ap oli jossain julkisella paikalla, esimerkiksi puistossa missä läheiseteen vesistöön tai sitten ei mitään muuta kuin pelkkä känninen päähänpisto, kuten joskus kännikaloille tapahtuu. Riisutaan housut, paita, jne. Jokainen on varmaan nähnyt tällaista tapahtuvan. 

Noilla eväillä saakin jo ap:n tarinan kasaan; "lähti tulemaan kohti", "sivulliset tulivat väliin" jne. viittaukset johonkin pahaan mitä oli aikeissa tapahtua ovat asioita, jotka esiintyvät myös tuttuni absurdeissa tarinoissa usein, mutta eivät ole koskaan tapahtuneet silloin kun olen itse todistanut tapahtumaa. Tarinassa ne toki ovat silti olleet.

Kaikissa noissa tapauksissa he ovat sanoilla viitanneet seksiin kanssani. Niin tuossakin tapauksessa, eikä vesistöä ollut lähimaillakaan. Muut epäselvät tapahtumat ovat sitten eri kategoriassa.

Vierailija
52/60 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ronski huumori ja suoraan puhuminen toimii aina ukkojen joukossa. Saattaa siellä joku pahoittaa mielensä mutta ei se sitä uskalla tuoda julki. Itkeköön kotona puolisolleen. Pieni veetuilu toimii kanssa.

Vierailija
53/60 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain täysin välinpitämätön, mutta kohtelias. Ehkä vaihdevuodet auttaa aikanaan kun muuttuu sellaiseksi, että kaikki miehet on sukupuolettomia möhkäleitä jotka ei liity omaan elämään mitenkään. Saavat tehdä vaikka mitä sirkustemppuja ja itse on täysin välinpitämätön ja kylmä, mutta ystävällinen.

Vierailija
54/60 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen komea mies, joka tekee töitä naisvaltaisella alalla. Työn tekeminen on vaikeaa, kun naiset aina piirittävät, ja miltei väkisin vievät vaikka siivouskomeroon hässimään. Antakaa pliis neuvoa. Tilanne ahdistaa enkä saa mitään aikaiseksi töissä.

Munalukko?

Vierailija
55/60 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääsen töihin asti tänään, enkä jänistä :/

Vierailija
56/60 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap et trollaa, niin terapiaa olisi varmasti hyväksi sinulle. Jollei siihen ole mahdollisuutta tai varaa, niin voit tehdä itse altistamista. Hankkiudu johonkin sellaiseen seuraan, missä on vaikka puolet miehiä ja tiedät että on asiallista porukkaa. Vaikka johonkin turvalliseen harrastusryhmään, lukupiiriin tms missä on sopivasti kanssakäymistä. Sitten laajennat sitä positiivisten kokemusten piiriä. Suurin osa miehistä on ihan asiallisia.

Vierailija
57/60 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele niitä eläiminä. Niitähän ne oikeastaan ovat. Sitten kun inhimillisyys on viety, niihin on helpompi suhtautua alempia elämänmuotoina.

Ethän sinä koiriakaan vihaa vaikka tutkimusten mukaan koirapuistoissa raisk ataan järkyttävästi koiria, ei ne anna suostumusta!

Vinkki AP:lle. Vältä tällaisia feminazeja.

Vierailija
58/60 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.nytimes.com/2018/10/04/arts/academic-journals-hoax.html

Tuo koirapuisto tutkimus oli huijaus, idiootti.

Vierailija
59/60 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mentyä, mutta oli vähän niin kuin arvelinkin. Mies vähätteli suorasanaisesti toista naishenkilöä, oli mielestäni ilkeä hänelle. Hän on tyypillinen inhottava p-aivo.

Vierailija
60/60 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pärjännyt tosi hyvin tähän asti, koska on ollut pakkokontaktit minimissään. Nyt joudun olemaan yhtä aikaa 3 ukon kanssa tekemisissä eri asioista ja v-käyrä on korkealla.

A) he eivät tiedä mitään

B) he eivät tiedä mitään

C) he yrittävät olla tietävinään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän