Kenestähän tulee Suomen presidentti 2030...
En nimittäin usko Stubbin pääsevän toiselle kaudelle. Haavisto puolestaan saattaa olla jo lyönyt hanskat tiskiin.
Kommentit (2035)
Mua vainota oma maa. Mua seurata MUN koti vainoa. Makkustin soomi sano mulle saa helpo Raha. Maksa mule kaikki.
En halua duuni tai opiskella. Halua helpo raha.
Mua vainota kotimaa. Ei passia, ei raha. En opiskele oma MAA Mua vainota.
Tuli soomi maa.
Vastaanottokeskus joukkopsykoosi virkailijat ja mielisairaat.
Mielisairaat suomalaiset akat ja mielisairaat ulkoomalaiset miehet. Tosta ei tule lasta muuta kuin paskaa.
ERI Asia Rikas suomalainen mies hankkii ulkomailta mallin itselleen geenit kunnossa.
Saa fiksut ja terveet lapset. Rahalla.
Lasten teko vaatisi ainakin toinen vanhemmista on fiksu jalat maassa oleva rikas liikemies.
Sit on ainakin 50% mahdollisuus terveisiin ja fiksuihin lapsiin.
Kansalaisuutta ei katso onko liikemies ja fiksu. Kaikissa maissa on rikkaita, fiksuja.
Menin kelaan sanoin halamen deele Raha, Raha halamandeele. Kaikki maksetiin ajallaan ja oikein. Larppasin mielisairasta ja vammaista ulkomaalaista. Itseruskettavaa ja musta tukka.
Hassut vaatteet!
Suomessa kannattaa larpata mielisairasta ja vammaista ulkoomalaista kaikki maksetaa ja palvelut pelaa.
Vammasten ja mielisairaitten idioottien paratiisi maa suomi.
Mielisairaat varattomat tekee toisen polven luuserit. Sellasta SE on.
Nasse-setä on Vesa-Matti Loirin luoma ja näyttelemä sketsihahmo, joka esiintyi Spede Show- ja Vesku Show -televisiosarjoissa 1980- ja 1990-luvuilla. Nasse-setä on karikatyyri huonosta television lastenohjelman juontajasta. Hän vihaa lapsia ja on humalassa lähes kaikissa juontamansa lastenohjelman jaksoissa. (Suomalainen poliisi)
Vanhemmat on luusereita lapsista tulee luusereita.
Ensin rakennetaan oma varallisuus smitten hankitaan perhe. Jotta voi saada fiksuja lapsia. On omat resurssit lasten hankintaan.
Mites toi sun faija CV luuseri.
Mites toi sun mutsin CV luuseri.
Mites toi sun CV.
Mun CV alkaa rikas menestynyt liikemies Faija.
Jatkoin perheen liiketoimia ja kouluttauduin itsekkin.
Toisen polven onnistuja.
Jaetaan populaatio luuseri ja onnistujat.
Kansalaisuuksia ei katsota.
Itse Olen toisen polven onnistuja.
Sun CV toisen polven luuseri.
Mulle ihan kansalaisuus tuo Vai tuo katson CV:n osaamisen kautta. Toimitaan Koko maapallolla. Teknisesti palkataan kaikista maista osaajat.
🧞Hacker Piotr from Poland 🗺🌐🌏🌎🌍
Syntymimen (Born) 1984
🏅Peruskoulu (EQF2) 1991-2000
🏅Software Developer 2000-2003
Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto, Elektroniikka-asentaja, Ohjelmistokehittäjä + Ylioppilastutkinto
🎯 Armeija palvelus 2004-2005 Military Service
🏅Software Engineer 2006-2010
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka
+ Ylempi (AMK) Luonnontieteet
🎮 Private entrepreneur 2010-
👑 Yrittäjän ammattitutkinto (YAT) 💎(EQF4) (Liikemies, toimitusjohtaja)
LEcHTONEN (2339251-0) on Yksityinen elinkeinonharjoittaja. Sen toimialana on Tietokonepelien kustantaminen. Katso kaikki yrityksen julkiset tiedot alta! 2010 PERUSTETTU
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/23392510
Opinnäyte Ylempi AMK-opinnäytetyö : Laurea-ammattikorkeakoulu, luonnontieteiden ala, tietojärjestelmäosaaminen, 2018 (EQF7)
Maksa minule kaikki. EI OSA Suomi. Halua raha, raha. Halemen dele, halemendele. USKO Mua.