Kauniit kasvonpiirteet
Tunnetko ihmisiä, joilla on poikkeuksellisen kauniit kasvonpiirteet?
Mä tunnen.Yksikin on sellainen,että ei meikkaa,mutta silti on.todella kaunis (paljon kauniimpi kuin esim.missit "meikittömissä" kuvissa).Pukeutuu hirmu arkisesti jne. Sen voisi pukea säkkiin ja silti näyttäisi hyvältä.Jättää 1-0 varjoon treenatut hyvännäköiset mimmit,joilla vain ei oo niin kauniit piirteet.
Kommentit (30)
Tajua jo että niillä sun meikittömilläsi on meikki. Ja ripsiväri. Ja jos on naturell niin ripsivärillä on kauniimpi kuin ilman.
On silti fakta että paranee meikillä. Älä valehtele.
Kauniit kasvot, mutta ruma pil-lu
Mulla ei oo mitään meikkivoidetta silloin ku kuljen meikittä. Eikä ripsiväriä. Silti ukot toljottaa. Mulla on hyvä iho
Minä olen sellainen<3 minua katsotaan paljon ja huomaan sen yleensä kun katsahdan yllättäen johonkin, esim. nostan katseen niin näen, kun joku töllöttelee menemään. Minua töllöttelee naikkoset, miekkoset, teinit ja lapset.
Tämä ikuinen avn jankutus että pitää olla ilman meikkiä. Kaikki ihmiset paranevat meikillä. Älkää jankuttako enää vastaan.
Melkein kaikilla meikittömillä on vähintään meikkivoide. Sillä peitetään ihon virheet. Sitä kutsutaan meikittömäksi meikiksi