Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit kasvonpiirteet

Vierailija
15.02.2024 |

Tunnetko ihmisiä, joilla on poikkeuksellisen kauniit kasvonpiirteet?

Mä tunnen.Yksikin on sellainen,että ei meikkaa,mutta silti on.todella kaunis (paljon kauniimpi kuin esim.missit "meikittömissä" kuvissa).Pukeutuu hirmu arkisesti jne. Sen voisi pukea säkkiin ja silti näyttäisi hyvältä.Jättää 1-0 varjoon treenatut hyvännäköiset mimmit,joilla vain ei oo niin kauniit piirteet.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies

Vierailija
2/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useamman. Osa meikkaa välillä, mutta näyttävät hyvältä AINA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, yksi oli jo lapsena sellainen, että piti kääntyä katsomaan. Ja yksi on jo vanhempi nainen, joka asuu samalla alueella kuin minä. Täydelliset kasvot, siis paljon kauniimmat kuin misseillä malleista puhumattakaan.

Vierailija
4/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi.

Vierailija
5/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kadulla näkee kauniita naisia. 

Vierailija
6/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eksäni (miespuolinen). Täydelliset kasvonpiirteet, kuitenkin persoonallisella tavalla.

Vierailija
7/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan faktaa että sekin ihminen paranee meikillä. Siksi meikit on keksitty. On typerää vaatia täydellistä luonnonkauneutta koska sellaista ei ole. 

Vierailija
8/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattu On aina meikkaamatonta kauniimpi. 

Vierailija
9/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi väen vängällä täällä selitetään jostain luonnonkauniista kaunottarista koska sellaisia on ehkä yksi prosentti ihmisistä. Ja sekin on meikin kanssa parempi. 

Vierailija
10/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaunis.. Suu on kuin Tupilla, nokka niinkuin Iineksellä, kaula kuin Satosella ja kalju kuin Jussi... Huoohhh.. On vaan pärjättävä.. 🙈🙄

Vierailija
11/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei monesti erota meikkaamatonta meikatusta. Esim mua on monesti kehuttu luonnonkauniiksi ja ihasteltu kun en tällää vaikka olis ollu silläkin hetkellä meikit naamassa. 

Vierailija
12/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimerkin (piste ja pilkku) jälkeen välilyönti - samaan tapaan, kuin sanojen välille.

Vierailija
13/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välimerkin (piste ja pilkku) jälkeen välilyönti - samaan tapaan, kuin sanojen välille.

Et osaa pilkuttaa.

Vierailija
14/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei monesti erota meikkaamatonta meikatusta. Esim mua on monesti kehuttu luonnonkauniiksi ja ihasteltu kun en tällää vaikka olis ollu silläkin hetkellä meikit naamassa. 

Joo, tunnin oon tehnyt meikkiä ja meikittömiksi luulevat. Huoh.

Vierailija
15/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot on virheettömät ja täysin symmetriset. 

Vierailija
16/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tunnin oon tehnyt meikkiä ja meikittömiksi luulevat. Huoh.

Veikkaanpa kans että aloituksen tekijä kuvittelee sitä "kaunotarta" naturelliksi mutta oikeasti sotamaalaukset päällä.. 

Vierailija
17/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tyttömäisen kauniista kasvoista. Esim Jenna Ortega ja Mila Kunis. 

Klassisen kauniit naiset, kuten George Clooneyn vaimo, eivät varmasti näytä juuri miltään ilman meikkiä...

Vierailija
18/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla naisella on aatelismainen nenä, pienet huulet 

Vierailija
19/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi väen vängällä täällä selitetään jostain luonnonkauniista kaunottarista koska sellaisia on ehkä yksi prosentti ihmisistä. Ja sekin on meikin kanssa parempi. 

Onhan miestenkin joukossa niitä geenilotossa voittaneita mesomorfeja, joilla on luonnostaan näyttävät raamit ja kivasti erottuvat lihakset pelkästä ulkoilusta ja pihatöistä.

Vierailija
20/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman tosi kauniin. Yhteistä heille on se, että kellään ei ole niitä karmeita horohuulia eikä rumia tekoripsiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi