Kauniit kasvonpiirteet
Tunnetko ihmisiä, joilla on poikkeuksellisen kauniit kasvonpiirteet?
Mä tunnen.Yksikin on sellainen,että ei meikkaa,mutta silti on.todella kaunis (paljon kauniimpi kuin esim.missit "meikittömissä" kuvissa).Pukeutuu hirmu arkisesti jne. Sen voisi pukea säkkiin ja silti näyttäisi hyvältä.Jättää 1-0 varjoon treenatut hyvännäköiset mimmit,joilla vain ei oo niin kauniit piirteet.
Kommentit (30)
Tunnen useamman. Osa meikkaa välillä, mutta näyttävät hyvältä AINA
Tunnen, yksi oli jo lapsena sellainen, että piti kääntyä katsomaan. Ja yksi on jo vanhempi nainen, joka asuu samalla alueella kuin minä. Täydelliset kasvot, siis paljon kauniimmat kuin misseillä malleista puhumattakaan.
Joskus kadulla näkee kauniita naisia.
Juu, eksäni (miespuolinen). Täydelliset kasvonpiirteet, kuitenkin persoonallisella tavalla.
On ihan faktaa että sekin ihminen paranee meikillä. Siksi meikit on keksitty. On typerää vaatia täydellistä luonnonkauneutta koska sellaista ei ole.
Meikattu On aina meikkaamatonta kauniimpi.
Miksi väen vängällä täällä selitetään jostain luonnonkauniista kaunottarista koska sellaisia on ehkä yksi prosentti ihmisistä. Ja sekin on meikin kanssa parempi.
En ole kaunis.. Suu on kuin Tupilla, nokka niinkuin Iineksellä, kaula kuin Satosella ja kalju kuin Jussi... Huoohhh.. On vaan pärjättävä.. 🙈🙄
Miehet ei monesti erota meikkaamatonta meikatusta. Esim mua on monesti kehuttu luonnonkauniiksi ja ihasteltu kun en tällää vaikka olis ollu silläkin hetkellä meikit naamassa.
Välimerkin (piste ja pilkku) jälkeen välilyönti - samaan tapaan, kuin sanojen välille.
Vierailija kirjoitti:
Välimerkin (piste ja pilkku) jälkeen välilyönti - samaan tapaan, kuin sanojen välille.
Et osaa pilkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei monesti erota meikkaamatonta meikatusta. Esim mua on monesti kehuttu luonnonkauniiksi ja ihasteltu kun en tällää vaikka olis ollu silläkin hetkellä meikit naamassa.
Joo, tunnin oon tehnyt meikkiä ja meikittömiksi luulevat. Huoh.
Kauniit kasvot on virheettömät ja täysin symmetriset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tunnin oon tehnyt meikkiä ja meikittömiksi luulevat. Huoh.
Veikkaanpa kans että aloituksen tekijä kuvittelee sitä "kaunotarta" naturelliksi mutta oikeasti sotamaalaukset päällä..
Pidän tyttömäisen kauniista kasvoista. Esim Jenna Ortega ja Mila Kunis.
Klassisen kauniit naiset, kuten George Clooneyn vaimo, eivät varmasti näytä juuri miltään ilman meikkiä...
Kauniilla naisella on aatelismainen nenä, pienet huulet
Vierailija kirjoitti:
Miksi väen vängällä täällä selitetään jostain luonnonkauniista kaunottarista koska sellaisia on ehkä yksi prosentti ihmisistä. Ja sekin on meikin kanssa parempi.
Onhan miestenkin joukossa niitä geenilotossa voittaneita mesomorfeja, joilla on luonnostaan näyttävät raamit ja kivasti erottuvat lihakset pelkästä ulkoilusta ja pihatöistä.
Tunnen muutaman tosi kauniin. Yhteistä heille on se, että kellään ei ole niitä karmeita horohuulia eikä rumia tekoripsiä.
Mun mies