Anoppi taas haukkui ja nyt vasta todellakin tajusin
ettei mun pidä välittää tuollaisen ihmisen sanomisista yhtään mitään. Etsii aina syitä jotta voi haukkua. Kaikki on aina väärin.
Eli anopilla itsellään on paha olla ja purkaa sen muihin.
Kommentit (45)
Se on juuri niin! Hienoa, että tajusit! Jotkut vaan ovat sellaisia ikuisia valittajia.
Sinä vaikutat auringonsäteeltä, kuinka ihmeessä joku voi sinua haukkua. Todella outoa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vaikutat auringonsäteeltä, kuinka ihmeessä joku voi sinua haukkua. Todella outoa.
Ap on ruusunnuppu, ihana ja suloinen, ei kertakaikkiaan kukaan voi noin ihanaa ihmistä haukkua.
Suloinen ja kaunis ap, miten anoppisi kehtaakin, kuvottava ihminen on anoppisi, noin jumalaista ihmistä, kuin ap, haukkuu. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ruusunnuppu, ihana ja suloinen, ei kertakaikkiaan kukaan voi noin ihanaa ihmistä haukkua.
Kuinka julmaa anopilta, haukkua nyt virheetöntä, ihanaa ja kaiken oikein tekevää aptä.
Mikä teitä ihmisiä repii, kun joka ketjussa pitää jonkun vi**uilla?
Vierailija kirjoitti:
Moi anoppi!!
Tyttärelläni on tuollainen anoppi, aina kaikki on väärin. Hapan kuin sitruunan nielaissut. Itse olen hänen pojalleen ystävällinen, mutta hän ei ole minun tyttärelleni ystävällinen. Ärsyttää välillä niin, etten meinaa nahoissani pysyä. Mielestäni on kuitenkin pojan tehtävä puhua asiasta äidilleen. ÄitInä minua kuitenkin sieppaa ja pahasti, kun joku tahallaan kiusaa lastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi anoppi!!
Olemme kaikki kovin surullista ap puolestasi. Voisiko hallitus tehdä asialle jotakin. Perua anoppisi eläkkeen kenties.
Ap, tuo virheettömyyden ryymiikkistuma, olemme todella vihaisia anopillesi. Voimmeko me mitenkään auttaa sinua?
En puhu miniöille mitään, jotta eivät pääse valittamaan haukkumisesta. Nämä sitten valittavat, kun anoppi pitää mykkäkoulua!
Vierailija kirjoitti:
Ap, tuo virheettömyyden ryymiikkistuma, olemme todella vihaisia anopillesi. Voimmeko me mitenkään auttaa sinua?
Miten noin ihania ihmisiä kuin ap voikaan edes olla olemassa? Uskomatonta. Kumarramme kauneutesi ja virheettömyytesi edessä.
Täydelliset ihmiset haukkuvat täydeltä laidalta
Tavalliset ihmiset ymmärtävät että kukaan ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Voisit poistua jonnekin muualle haukkumaan! Eli voit.
Miksi olet tekemisissä anopin kanssa. Ei hän taida tykätä. Mitä jos elätte omaa elämää vaan rauhassa. Vai keksiikö anoppi omia tempauksia.
Vierailija kirjoitti:
En puhu miniöille mitään, jotta eivät pääse valittamaan haukkumisesta. Nämä sitten valittavat, kun anoppi pitää mykkäkoulua!
Meille se ei saa edes tulla. Míeheni sanoi pojallemme, että hän on valintansa tehnyt, eläköön myös sen kanssa, mutta meidän ei tarvitse. Ihanan rauhallista.
näin juuri vältä tapaamasta ja kuuntelemasta... tai sano suoraan että painu v.