Lakkoilu sai minut ymmärtämään miksi tarvitsemme työperäistämaahanmuuttoa Suomeen.
Emme me voi elää maassa jossa demarit kiristävät kansaa aina, kun hallitus on heidän mielestään väärä. Tarvitsemme ahkeria työntekijöitä ulkomailta ja tänään heitä näkyikin HSL:n kuskeina paljon. Nämä ay-jäärät voivat jäädä kotiin, otetaan ahkerampia tilalle ulkomailta.
Kommentit (49)
ai? minä taas haluan, että kanssaihmisten äo on ainakin sen 90, että nyt jollain tasolla on kartalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OIkeistopuudeli räksyttää, hau, hau.
punikin ininä on sulosointuja korville
Impotentti pelkuri palas takas sloganien pariin.
Vierailija kirjoitti:
ai? minä taas haluan, että kanssaihmisten äo on ainakin sen 90, että nyt jollain tasolla on kartalla.
Tekee sulle hyvää jutella fiksumpien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee sulle hyvää jutella fiksumpien kanssa.
Ei se suakaan ole fiksummaks muuttanu, lähinnä nolommaks.
Toi yks tyyppi seuraa sua päivästä toiseen haukkumassa sut ihan oikeutetusti valehtelijaks, pelkuriks ja tyhmäks ja se on ihan 100% oikeassa ja kaikki alkaa näkeen sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OIkeistopuudeli räksyttää, hau, hau.
punikin ininä on sulosointuja korville
Oikeistopuudeli se vaan räksyttää, hau, hau.
Luin, että typeräistämaahanmuuttoa.
Vierailija kirjoitti:
MIkähän siinä on, että demarit ovat noin laiskoja?
Vasemmistolaiset yleisesti ovat. Siksi äänestävät vasemmistoa ja kiristävät muita ay-liikkeiden avulla.
Kyllä nämä typerät lakot laittavat miettimään..
Taidat olla joku muka yrittäjä joka haluat saada tänne 1 euron tuntipalkan tekijöitä vai mitä?Ahneus taas nähdään.