Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan omaa kehoani:(

Vierailija
15.02.2024 |

Olen normaalipainoinen, mutta hartiat leveät, pienet tissit ja leveä ahteri. Kaikki olisi paremmin jos hartiat olisi kapeammat niin en näyttäisi omituiselta ja olisin naisellisempi.

Olen miettinyt auttaisiko rintojen suurennus kropan mittasuhteisiin mutta pelottaisi leikkaus.

Miten hyväksyä itsensä kun peilistä näkee aina jonkun sekasotkun.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malleilla on aina leveät hartiat <3 Ja näyttävät upeilta!

Vierailija
22/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koet nuo oikeiksi murheiksi nyt. Ei ole. Ihan perusterve.

joo. sitten 80-vuotiaana kuolinvuoteellasi katsot vanhoja kuviasi ja huomaat, että olit ihan ok näköinen.

Tämä on varmasti totta. Olin aivan satavarma että olin lihava ikävuosina 17-20 , nyt melkein nelikymppisenä katselen kaihoten miten olin ihan terveellisen näköinen ja hoikka. Nykyään sitten saa tehdä töitä että on edes normaalipainossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kehon hyväksyminen voi olla vaikeampaa kuin silareiden ottaminen, mutta usko pois on se sen arvoista.

Vierailija
24/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ainakin pukeutumisvinkkejä jos ne auttavat. Mutta pitäisi oppia hyväksymään myös alaston kehonsa koska vaatteet vain peittävät ongelman.

Tämä ei ehkä kaikilla toimi mutta kun olin todella epävarma omasta kehosta niin kävin ammattikuvaajalla ottamassa alastomia/alusvaatteissa kuvia ja ne auttoivat näkemään sen että olen ihan kaunis, ja naisellinen. Nyt katson aina näitä kuvia jos meinaa epäusko taas tulla. Kannattaa myös keskittyä niihin hyviin puoliin itsessä enemmän kuin huonoihin.

Vierailija
25/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat on yks k i r o u s (jostain syystä ei mennyt läpi toi sana) ja jolle ei voi mitään.

Ei auta myöskään se että on aivan ihania vaatteita mutta pitää ottaa isompaa kokoa hartioiden vuoksi ja sitten näyttävät huonolta. En suostu pukeutumaan vain hihattomiin asuihin

Vierailija
26/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat naisella on iloinen asia, jos saa poikalapsia niin heille ei ainakaan tule mitkään pullohartiat :D 

Vierailija
27/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveät hartiat on yks k i r o u s (jostain syystä ei mennyt läpi toi sana) ja jolle ei voi mitään.

Ei auta myöskään se että on aivan ihania vaatteita mutta pitää ottaa isompaa kokoa hartioiden vuoksi ja sitten näyttävät huonolta. En suostu pukeutumaan vain hihattomiin asuihin

Sen isomman koon voi aina modistaa esim. kaventaa vyötäröltä naisellisemmaksi. Itsekin joudun tekemään niin ja juuri leveähköjen hartioiden takia. Onneksi vyötäröni on hoikka.

Vierailija
28/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ihmisiä jotka tykkäisivät sinusta tuollaisena kuin olet, ja on paljon ihmisiä jotka olisivat valmiita murskaamaan sinut siihen paikkaan vaikka olisit miten kauneusihanteiden mukainen. Tämä kannattaa ymmärtää. En sano tätä mitenkään tuomitsevasti ja todellakin ymmärrän. Mutta ajattele asiaa. Pyri vahvistamaan itseäsi kaikintavoin, helli ja hoivaa. Päästä kunnolla lähellesi vain sellaisia ihmisiä jotka kohtelevat sinua kunnioituksella. Sinä et ansaitse minkäänlaista paskaa kohtelua, eikä sinun kehosi ole koskaan ollut vääränlainen tai hävettävä. Tämä kaikille jotka kamppailevat tuollaisten ajatusten kanssa.

Vierailija
29/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monacon Charlenella on todella leveät hartiat. Mutta kuka ajattelee hänen hartioitaan negatiivisesti? Kokonaisuus ratkaisee.

(Hänen kasvonsa on tosin käsitelty tunnistamattomiksi 20 vuodessa.)

Vierailija
30/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani vihaan sitä, että minulla on leveämpi perse kuin hartiat. Niin typerän näköistä! Leveästä perseestä ei ole mitään hyöytyä. Eikä kyse ole läskeistä vaan luuston leveydestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän