Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei naisia kiinnosta seurata urheilua?

Vierailija
15.02.2024 |

Oli sitten kyseessä jääkiekko, jalkapallo, koripallo tai mikä vaan seuratason laji niin kisakatsomot sekä kotikatsomot ovat täynnä pelkkiä miehiä. Mikä naisia oikein vaivaa?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostaa se, miksi niin moni mies on niin päästään vialla, että katsoo kaiken vapaa-aikansa toisten urheilua.

Vierailija
62/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisurheilijat esittelevät vartaloaan turhan paljon monesti. Useimmat naiset eivät varmasti halua katsella sellaista, kun ei siitä tule hyvä olo itselle. Ymmärrettävästi miehet tykkäävät katsoa naisten urheilua.

T. Keski-ikäinen nainen 

Ei kukaan seuraa tosissaan naisten urheilua kun se on aina sellasta sähläämistä eikä ne osaa ees donkata koriksessa. Ainoat lajit mitä voi seurata on ne missä näkyy paljasta pintaa kuten yleisurheilu ja joku rantalentis.

Miksi kukaan muu kuin homo katsoisi miesten urheilua? Mikä niissä toisissa miehissä niin kovasti kiinnostaa?

Perstuntumalla veikkaisin että samasta syystä miksi miehet heittää keihästä kaks kertaa pitemmälle kuin naiset eli taitotason takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisurheilijat esittelevät vartaloaan turhan paljon monesti. Useimmat naiset eivät varmasti halua katsella sellaista, kun ei siitä tule hyvä olo itselle. Ymmärrettävästi miehet tykkäävät katsoa naisten urheilua.

T. Keski-ikäinen nainen 

Ei kukaan seuraa tosissaan naisten urheilua kun se on aina sellasta sähläämistä eikä ne osaa ees donkata koriksessa. Ainoat lajit mitä voi seurata on ne missä näkyy paljasta pintaa kuten yleisurheilu ja joku rantalentis.

Miksi kukaan muu kuin homo katsoisi miesten urheilua? Mikä niissä toisissa miehissä niin kovasti kiinnostaa?

Perstuntumalla veikkaisin että samasta syystä miksi miehet heittää keihästä kaks kertaa pitemmälle kuin naiset eli taitotason takia.

Ahaa, eli sinne katsomoon mennään katsomaan että kuinka taitavia toiset miehet ovat. Tämä selvä.

Vierailija
64/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson aika paljonkin urheilua, mutta suurinta osaa tulee seurattua telkkarista ja itseasiassa ei kiinnosta yksikään pallopeli.

Vierailija
65/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian tylsää.

Vierailija
66/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi (joitakin) miehiä kiinnostaa seurata urheilua? Mikä heitä oikein vaivaa?

M

Vierailija
67/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käyntiä Nokia Areenalla, siellä on paljon naisia katsomossa :) Itse seuraan kiakkoa livenä ja telkkarista. Koripallon miesten arvokisat tulee myös seurattua, ampumahiihtoa joskus. 

N36

Vierailija
68/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson aina futista töllöstä, lähinnä huippujalkapalloa mm. Mestarien liiga, MM-kisat jne. Kotimainen potkupallo ei iske. 

T. Nainen 55 v.

Vierailija
69/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin seuraan, mutta enemmän kiinnostaa yksilölajit. Kohta ampumahiihdon pariin!

Vierailija
70/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen mieluummin itse. En ole läski sohvaperuna-penkkiurheilija, kuten urheilua telkusta tollottavat miehet.

Vierailija
71/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vapaa-aikani mieluummin oman kuntoni kohentamiseen. Karjuvat selostajat ovat ärsyttäviä ja urheilu tylsää.

Vierailija
72/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua ei kiinnosta sukkien kutominen. Käsittämätöntä ajan haaskausta tuijottaa urheilua.

Minä neulon sukkia, kun katson urheilua. 😄 Mutta olenkin nainen.

Vierailija
73/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heität virheellisiä olettamuksia ilmoille?

Perustuu omiin kokemuksiin vuosikymmenien ajalta eri urheilulajien kisakatsomoista. Vastaukset tässä ketjussa tukevat saamaani mielikuvaa.

Mun mielestä monikin vastaus kertoo, että nimenomaan seuraavat sitä urheilua.

Menin jokaisen viestin läpi eikä yksikään käy jääkiekon sm-liigan otteluissa koskaan.

No minä voin ilmoittautua. Aika harvoin kyllä tulee käytyä, kun ei miehestäkään ole sinne seuraksi. Häntä ei yhtään kiinnosta urheilu.

Vierailija
74/75 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä videot joissa vertaillaan kaunoluistelijoiden ja jalkapalloilijoiden kaatumisia on kyllä hyvä osoitus siitä kummat urheilijat oikeasti urheilee ammattimaisesti. Miesjalkapalloilijat on naurettavia. 

https://youtube.com/shorts/uQCXa6UJsWc?si=GLAuQM7k_DcaY9ea

Vierailija
75/75 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä videot joissa vertaillaan kaunoluistelijoiden ja jalkapalloilijoiden kaatumisia on kyllä hyvä osoitus siitä kummat urheilijat oikeasti urheilee ammattimaisesti. Miesjalkapalloilijat on naurettavia. 

Heh vai että miesfutarit naurettavia? Suurinta hupia youtubessa on nimenomaan naisfutareitten kootut sähellykset. Eeppistä kamaa.