4-vuotiaan lapsen surmasta syytetyt vapautettiin, kansa raivostui Asiantuntijat jyrähtävät
Käräjäoikeus vapautti Joensuun lapsisurmasta syytetyt vanhemmat. Rikosoikeuden asiantuntijat kertovat, mitä päätöksen taustalla on.
https://iltalehti.fi/kotimaa/a/5e6e5caa-d669-4326-a7c6-76a02ca4d9c8
Kommentit (737)
Sebun ja Muusan vanhemmat ovat mokanneet todella pahasti kun kasvattivat lapsistaan tuollaisia elukoita, hekin ovat osiltaan vastuussa lapsen kuolemasta. Toivottavasti syyllisyys painaa ja näkevät loppuelämänsä painajaisia.
Sulkivat silmänsä pienen lapsen hädältä
Onkohan mummo ollut samanlainen h u u m e h u o r a kuin tyttärensä. Osavastuussa tapahtumista, ei auttanut tyttärenpoikaansa ja kieltäytyi näkemästä tämän kaltoinkohtelua. Ehkä narsistinen persoonallisuushäiriö molemmilla?
Vierailija kirjoitti:
Sebun ja Muusan vanhemmat ovat mokanneet todella pahasti kun kasvattivat lapsistaan tuollaisia elukoita, hekin ovat osiltaan vastuussa lapsen kuolemasta. Toivottavasti syyllisyys painaa ja näkevät loppuelämänsä painajaisia.
Sulkivat silmänsä pienen lapsen hädältä
Muusan äitihän oli perheen tukihenkilö, joka auttoi nuorta perhettä, kun heillä oli mielenterveys- ym. vaikeuksia. Sallikaa minun nauraa, tukihenkilö tosiaan 🤮
Kuka vanhempi antaa 4v lapsen jolla on kova kuume ja iho-oireita, nukkua yksin? Tai edes kävisi monta kertaa yössä katsomassa mitä kuuluu.
Ja onhan se s voinut vetää sen panadolin itsekin jos ei muista käyneensä sitä pojalle antamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on sairas ä m m ä tuo lapsen isoäitikin. Mukamas läheinen lapsen kanssa eikä tajunnut että lasta pahoipidellään kotonansa jatkuvasti...
Tulee sellaiset vibat että koko perhe on jotain sairaita narsisteja joiden mielestä pienen lapsen pahoinpitely on ihan normaalia
Ja isoäiti ei saanu mitää hysteriaa kun näki lapsen tai kuulusteluissa? Oli tosi rauhallinen, ihan ku ois ulkoistanu jo kauan sitten, ettei toi ole minun lapsenlapsi. Juu on lähihoitaja(?) Mutta silti, kun on kyse omasta perheestä, silloin ammattiminä kyllä väistyy.
Pakkohan sen on ollut tietää, mikä meininki siellä tyttären kotona on ollut. Että mahtoiko tulla suurenakaan yllätyksenä tapahtumat. Veikkaan että samanlaista meno ollut itselläänkin, kun omat lapset pieniä.
Soile-mummon kuva jo aiheuttaa myötähäpeää, hänen hoiviinsa en antaisi kultakalaanikaan..
Vierailija kirjoitti:
Kuka vanhempi antaa 4v lapsen jolla on kova kuume ja iho-oireita, nukkua yksin? Tai edes kävisi monta kertaa yössä katsomassa mitä kuuluu.
Ja onhan se s voinut vetää sen panadolin itsekin jos ei muista käyneensä sitä pojalle antamassa?
Lapsi on luultavasti totuttuun tapaan lukittu omaan huoneeseensa yöksi. Ja ilmeisesti usein päiväsaikaankin, kun molemmat "vanhemmat" olleet huume- ja pillerikaupoilla ymv.
Järkyttävä white trash perhe: tuo mummo, sisko ja itse Muusa-narkki. Millainen perhe sillä lapsenkiduttaja-narkilla on?
Sairaita ihmisiä, kaikki kuuluisivat lukkojen taakse loppuiäkseen! Toivottavasti edes tajuavat pysytellä kotonaan, eivätkä kylillä heilu. Turvallisempaakin heille..
Luulen, että Muusan äiti eli pikkulapsen mummo pelkäsi tyttären hengen puolesta.
Ei halunnut, että taapero huostaanotetqan, koska silloin Muusa lisää huumeita.
Eli siksi mummo ei ilmiantanut. En siis kannata hänen toimintaansa. Spekuloin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Muusan äiti eli pikkulapsen mummo pelkäsi tyttären hengen puolesta.
Ei halunnut, että taapero huostaanotetqan, koska silloin Muusa lisää huumeita.
Eli siksi mummo ei ilmiantanut. En siis kannata hänen toimintaansa. Spekuloin vaan.
Muusa on täysi-ikäinen, vaikkakaan ei täysijärkinen. Silti vastaa itse omasta elämästään ja tekee omat päätöksensä. Jos narkkaa itsensä hengiltä, ei sitä vuoden mummo voi estää. Pienen lapsen hengen olisi voinut pelastaa viemällä hänet tuolta narkkiluolasta pois ja antamalla sijaisperheeseen. Mummolle ei toivottavasti annettu edes perheen kissoja!
Onko kukaan nähnyt näitä narkkeja Joensuun yössä, hengissä edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Joku tiesi että Kiteellä?
Muusan veli puolustelee minfossa, että tiivis ja rakastava suku; kaikki tiesivät toistensa asiat. Se vaan jäi kaikkien pimentoon, että pieni lapsi kärsi ja pelkäsi koko lyhyen elämänsä äitiään ja sen hullua miestä. Ainoa syy pitää lapsi itsellään oli raha, lapsilisälläkin sai viinaa ja nappeja..
Vapauttaminen merkitsee luultavasti sitä, että käräjäoikeus arvioi, ettei äiti eikä isäpuoli ole syyllistyneet henkirikokseen. Taviksen mielestä poika kuoli hirvittävän pitkäkestoisen henkirikoksen uhrina. Vilja Eerikan murha kaksitoista vuotta sitten oli yhtä karmea.
Missähän äiti ja isäpuoli nyt oleilee? Miltähän heistä tuntuu, kun pikkupoika on poissa lopullisesti? Mitenkähän sukulaiset/muut ihmiset suhtautuvat heihin?
Huhu kertoo että olisivat muuttaneet Kiteelle.
Yhteiseen asuntoon
Vierailija kirjoitti:
Missähän äiti ja isäpuoli nyt oleilee? Miltähän heistä tuntuu, kun pikkupoika on poissa lopullisesti? Mitenkähän sukulaiset/muut ihmiset suhtautuvat heihin?
Kiteellä.. Mutta saattaa ollaa hämäystä. He itse trollailevat palstoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tiesi että Kiteellä?
On syytä muistaa että he itse kirjoittelevat palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuntuu miltään, elämä helpottui, kun saa rauhassa narkata ja ryypätä. Sukulaiset sanoo, että tollasta nyt voi sattua kelle vaan, mutta veikkaan, että muut ihmiset karttavat. Ja muistavat ikuisesti, Milo jää elämään kuolemansa jälkeen 💔
Pakkohan sen on ollut tietää, mikä meininki siellä tyttären kotona on ollut. Että mahtoiko tulla suurenakaan yllätyksenä tapahtumat. Veikkaan että samanlaista meno ollut itselläänkin, kun omat lapset pieniä.