Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kouluun ilmoittaa, että uskonnollisen vakaumuksen vuoksi sukupuolisekoilijoista ei puhuta lapselle?

Vierailija
15.02.2024 |

Homma on mennyt liian pitkälle, enkä halua lastani tuollaiseen synninpesään ja ehdoi tahdoin altistaa demoniselle ja sairaalle vaikutukselle.

Kommentit (249)

Vierailija
101/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen vedän rajat että Seta ei tule lapselleni opettamaan mitään.

Odotahan vaan. Minustakin suunta on huolestuttava.

Vierailija
102/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa nuorista on jo niin sekaisin ettei tiedä mitä sukupuolta ovat vai ovatko lintuja tai kaloja,vanhemmat ei yhtään auta asiaan ja yritä ohjata oikealle tielle,vaan menevät sekoiluihin mukaan....Ei ihme että mrhia tapahtuu ja nuoret reagoi asioihin väkivaltaisille tavoilla.

Kyllä. Lapset ja nuoret voivat psyykkisesti erittäin huonosti nyt. Woketus on osasyylinen siihen. Woke agenda sekoittaa nuorten päät, mielestäni se on jopa psyykkistä väkivaltaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo onnistu. Muslimit eivät osallistu uintiin tai piirrä ihmisiä, joten ei liene ongelma, että sinun lapsesi eivät osallistu sukupuolisekoiluun.

Näin olen ajatellut, että kai täällä evlutilla on samat oikeudet kuin muslimeilla? Ihan ohiksena: osallistuvatko muslimien lapset sukupuolisekoiluvalistukseen?

Vierailija
104/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulette ettei lapsenne tiedä homojuttuja, rivoja juttuja jne.    Eikö ole parempi saafa asiallista tietoa kuin kihertää poika/tyttöporukassa ties mistä hankittua tietoa.   Joka mukulalla kännykkäkin, jos jollain on estoja asetettu, kaverilla ei ole.

Vierailija
105/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti asiallista tiedonjakoa vastustavat  vanhemmat ovat todellisia rivosuita ja lapset  kuuntelevat kotona kun vanhemmat mäikästää rivoin ilmaisuin ettei nyt koulussa saa sukupuolijuttuja opettaa.

Eli kotipetus rivoa ja karkeaa ja asiatonta.

Vierailija
106/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo onnistu. Muslimit eivät osallistu uintiin tai piirrä ihmisiä, joten ei liene ongelma, että sinun lapsesi eivät osallistu sukupuolisekoiluun.

Näin olen ajatellut, että kai täällä evlutilla on samat oikeudet kuin muslimeilla? Ihan ohiksena: osallistuvatko muslimien lapset sukupuolisekoiluvalistukseen?

Valitettavasti nyky evl on täynnä tapakristittyjä  ja, eksyttäjiä. Nyky evlhan oikein ihannoi woketusta ( suuri osa seurakunnista), ja kaikkea muuta mitä Raamattu yksiselitteisesti kieltää.

Vierailija
107/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulette ettei lapsenne tiedä homojuttuja, rivoja juttuja jne.    Eikö ole parempi saafa asiallista tietoa kuin kihertää poika/tyttöporukassa ties mistä hankittua tietoa.   Joka mukulalla kännykkäkin, jos jollain on estoja asetettu, kaverilla ei ole.

Oletko sinä tyhmä? Minun lapseni tietävät kyllä, ja saavat tietääkin esim homoudesta. Sen sijaan nämä loputtomat fantasiat sukupuolenvaihdoksien normaaliudesta, transsukupuolisuudesta ja muusta häröilystä sateenkaaren sisällä ei ole ollenkaan ok. 

Vierailija
108/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti nyky evl on täynnä tapakristittyjä  ja, eksyttäjiä. Nyky evlhan oikein ihannoi woketusta ( suuri osa seurakunnista), ja kaikkea muuta mitä Raamattu yksiselitteisesti kieltää.

Tätähän se on sateenkaarimessuineen etc. Minä vaihdoin tämän vuoksi ortodoksiksi. Ohiksena huomautan, että en vastusta homoseksuaalisuutta, vaan sekoilua.

Vierailija
109/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se on sateenkaarimessuineen etc. Minä vaihdoin tämän vuoksi ortodoksiksi. Ohiksena huomautan, että en vastusta homoseksuaalisuutta, vaan sekoilua.

Minä olen vahvasti protestantti. Konservatiivi, uudestisyntynyt . Tulen vaihtamaan johonkin Raamatun Sanaa noudattavaan protestanttiseen ryhmään/ seurakuntaan.

Kaikkea hyvää Sinulle!

Vierailija
110/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä te sanotte sitten kun se oma tenava kasvaettuaan ilmoittaa olevansa homo tai lesbo. Kuula penikan kalloon? Kaverini päätti päivänsä kun isänsä ei hänen homouttaan hyväksynyt, pilkkasi ja löi, äitinsä vierestä naureskeli. Kaveri kaveri metsään ja teki kaulakiikun. 

Sanoin, kun tuon tilanteen kohtasin, että hänellä on oikeus elää elämäänsä kuten haluaa, vaikka minä en siitä pidäkään. Sanoin myös, että rakastan häntä ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Kun hän aloitti painostamisen, että minun olisi hyväksyttävä hänen lesboutensa normaalina, sanoin, että minä annan hänelle luvan itse päättää elämästään ja vakaumuksestaan, eikö hän voisi antaa samaa lupaa minulle. Vaikeaa kuulemma on, mutta näin elämme eteenpäin.

Vierailija
111/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille uskovaiset, homot ovat jumalanluomia  kuten sinäkin.  "Yksikään hiuskarva ei tipu tietämättäni" sanoo jumala.

Miksi homo ei saisi myös uskoa, olla ka ttori, suntio, pappi?  Julistaa Jumalan sanaa?

Oletko itse varma että jumala katsoo ahdasmielisyyttäsi hyvin?

Vierailija
112/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ev lut julistaa Jeesuksen rakkauden oppia.  Ei juutalaisten uhraa vuohi-oppeja.

Vierailija
113/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille uskovaiset, homot ovat jumalanluomia  kuten sinäkin.  "Yksikään hiuskarva ei tipu tietämättäni" sanoo jumala.

Miksi homo ei saisi myös uskoa, olla ka ttori, suntio, pappi?  Julistaa Jumalan sanaa?

Oletko itse varma että jumala katsoo ahdasmielisyyttäsi hyvin?

Hom ous ja les bous ym ei ole Jumalan Sanan mukaista. Jumala on Sanassan määrittänyt miten ihmisen seksualisuus tulee toteuttaa, ja se on miehen ja naisen välinen avioliitto.

Jeesus itse käski ihmisiä tekemään parannuksen synneistään. Ihminen on täysin syntinen, ja teemme syntiä jatkuvasti jopa ajatustasolla ja tiedostamatta. Nämä synnit Jeesus sovitti ristillä, että ne jotka turvautuvat Häneen saavat synnit anteeksi.

Jeesus ei kuollut ristillä sen vuoksi että ihminen saisi jatkaa synneissään. Tahalliset synnit, syntinen  elämäntapa. Niistä pitää tehdä parannus. Ihmisen tulee elää niin kun Jumala on määrittänyt, eikä niin kun itse haluaa.

Vierailija
114/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan itse kertoa lapselleni tästä "sukupuolten moninaisuudesta" omin sanoin. Oma lapsi jää suosiolla pois näiltä tunneilta. 

Vierailija
115/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ev lut julistaa Jeesuksen rakkauden oppia.  Ei juutalaisten uhraa vuohi-oppeja.

Jeesus ei ollut mikään kaikkea salliva hippi. Jeesus puhui myös vakavasti ja helve tistä Hän puhui erittäin paljon. Jeesus käski kääntymään pois synneistä. 

Jos opettaa muuta niin on eksytyksestä kyse. Ihmisten miellyttämisestä. Nyky evl eksyttää, ja pahasti.

Vierailija
116/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetussuunnitelman pitäisi olla neutraali, ettei tämmöisiä tarvitsisi miettiä.

Neutraali tarkoittaisi että poistetaan myös uskonto.

Jos uskonto poistetaan opetussuunnitelmasta, sitten pitää myös poistaa historia. 

Maailmanhistoriaa on täysin mahdotonta käsittää ilman uskonnon ymmärtämistä.

Mutta sateenkaari ideologia ei ole millään tavalla välttämätöntä.

Vierailija
117/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Meillä on yleinen ja yhtäläinen oppivelvollisuus. Ei sitä voida muovata jokaisen lapselle vanhempien vaatimuksesta erilaiseksi. Muutenhan täällä kohta valmistuis koulusta porukkaa, joka ei tietäis maapallon olevan pyöreä. 

Kyllähän kaiken maailman muslimitkin voi kieltäytyä esim. Tanssista ja uimisesta liikuntatunnilla, sekä uskonnon opetuksesta. Ja vegaanit voi kieltäytyä vaikka eläinten leikkelystä bilsan tunnilla. Jos tällaisetkin sallitaan vakaumuksen vuoksi, niin aivan taatusti voi myös kieltäytyä sateenkaariseksikasvatuksesta vakaumuksensa vuoksi.

Oppilaita kuuluu kohdella tasa-arvoisesti, joten jos muslimiuskonnon takia saa jostain kieltäytyä, niin kyllä saa kristinuskonkin tai vaikka ihan muute vaan perinteisten arvojen ja vakaumuksen takia.

Vierailija
118/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ilmoittaa, mutta ei sitä huomioida. Tasa-arvo ja yhdenvertaisuus on se mitä koulussa opetetaan. 

Vierailija
119/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen vedän rajat että Seta ei tule lapselleni opettamaan mitään.

lapsesi entä jos se opettaja kuuluu setaan?

Vierailija
120/249 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, näihin EI tarvi osallistua. Oikeuasiamies on apunasi. 

Toteaa sen, että kuuluu osaksi vahvistettua opsia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä