Lue keskustelun säännöt.
Juon siideriä. Muita? :)) Mies katsoo lapsen perään :) Tosin en montaa juo :)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsi isällään ja miesvierasta odotan ;)
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänLapsi isällään ja miesvierasta odotan ;)
lapset isällään, olen eronnut..
vähän tylsää yksikseen jaksaskohan tuota baariin lähteä. mitäpä se hyövää...