Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tasavallan presidentti Stubb

Vierailija
15.02.2024 |

Kenen muun mielestä hottis? Minä ottaisin heti, jos saisin. Sauli Niinistöä en olisi huolinut, mutta Alex... Jos olisin 40 vuotta vanhempi, Koivisto olisi myös kiinnostanut. Sitä aiemmista on vaikea sanoa, Mannerheim ja Svinhufvud ovat ehkä olleet nuorena komeita, mutta niin vanhoja kuvia ja filmejä + 1800-luvun tyyli, joten vaikea arvioida.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen Jenni Haukion ikäinen, mutta työorientoituneempi kuin hän, joten ei kiitos vanhat papat.

Vierailija
2/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä samoja juttuja. Edeellen Stubbissa ei ole mitään hottista kaikkien mielestä. On suorastaan pelottavan karsea. No makunsa kaikilla. Mitä järkeä yleensä on koko ajan puida Stubbin ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on ihan ok, että presidentti on ruma, mutta että lisäksi on tyhmäkin. Se ei mielestäni sovi.

Vierailija
4/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-G A Stubb, C-G E Mannerheim. On osattu lapselle jo syntymässä antaa presidentillinen eutunimi.

Vierailija
5/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari nosti jutun, jossa isä Göran 14 vuotta sitten kertoo poikansa olleen joskus naistenmies. Feministinen näkökulma.

Vierailija
6/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pölöpölö hölöhölö kylmä jätkä

Vierailija
7/7 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja iso kiitos vi her vasuille kun mahdollisitte meille oikeisto pressan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi