Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako ystävän päivä toivotusta sait eilen, itse laskin, että sain 250. Olen aika suosittu ihmisten keskuudessa ja minulla on paljon kave

Vierailija
15.02.2024 |

Reita ja ystäviä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ystävänpäivä. yhdyssana.

sulle veikkaan 0 toivotusta ystäviltä

Vierailija
42/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla taida olla kännykässä noin paljon yhteyshenkilöitä.

Outoa, jos kaikki lähettävät ystävänpäivätoivotuksen. Ystäviä on yleensä noin viisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni noista toivottelijoista tulisi kantamaan arkkuasi?

voi sitä ilon päivää. puolet ainakin lähtisi sitä juhlimaan

Vierailija
44/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tuli mutta en laskenut. Kuulun erääseen porukkaan missä meillä on hyvä yhteishenki, ja siellähän niitä toivotuksia jaettiin joka ikiselle.

Omalta lähipiiriltä myös, sekä muutmalta mukavalta tuttavalta joiden kanssa oikeasti ollaan yhteydessä.

Itse en tälllaisista päivistä välitä, mutta kun muistamisia tulee totta kai vastaan.

Itselleni on tärkeintä aito ystävyys ja kaveruus ihan arkielämässä joka päivä. Mitäänsanomattomat fraasit eivät merkitse mitään, jos mukana ei ole aitoa tunnetta.

Vierailija
45/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kuusi. Sisaruksilta, anopilta, vanhimmalta ystävältäni ja lapseni kaverin äidiltä. Olen ihan tyytyväinen.

Eihän sukulaiset ole ystäviä

Vierailija
46/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksi ystävänpäiväkorttia ja yhden tekstarin. On kolme ihmistä, jotka muistivat minua ystävänpäivänä.

Onko ap aikeissa aloittaa jonkilaisen kilpailun aiheena "kuka sai eniten ystävänpäiväkortteja" Jos on, niin on keskenkasvuinen.

Vierailija
47/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut yhtään ja olen siitä kiitollinen. Hyvää joulua toivotuksetkin saa ahdistuneen olon.

Vierailija
48/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi. 5

Ps luulen että ap sait 2,50.

Tuo 3. siis kesken jäi Hyvää Yst

Vierailija
49/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa ihmiset kertoivat nimellään, kuinka miehet antoivat suklaata ja kortin ja ystävät lähettivät viestejä siitä, kuinka ihana ihminen tämä vastaanottaja on.

Vierailija
50/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut yhtään ystävänpäivän toivotusta. T: kiltti ja kunnollinen mies

Vierailija
51/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 6 läheisiltä ja saman verran otin itse yhteyttä. Soitin myös kahdelle hyvin iäkkäälle ihmiselle ja ilo niistä oli heille suuri, samoin minulle.

Vierailija
52/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonveljiä ja -sisaria riittää sinulla. Ja pätemisen tarvetta

Vierailija
53/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut yhtään. En myöskään toivottanut yhdellekään. Tavallisesti muutama on toivottanut minulle ja minä muutamalle, jompi kumpi ensin.

Eilen oli jotenkin väsynyt päivä, ehkä ystävänikin ovat väsyneitä juuri tällä hetkellä ja ajatukset ovat muualla. Joka tuutista töötätään kaikkea aivan liikaa.

Vierailija
54/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mullekin töissä ainakin 10 ihmistä toivotti hyvää ystävänpäivää. Ja ne oli siis ihan random-asiakkaita. Kaupan kassalla. Ei se toivotus ole mikään ystävänvala 😂

Niistä ihmisistä, joilla on mulle merkitystä, ehkä 5 toivotti hyvää ystävänpäivää. Mulle on oikeastaan ihan sama, koska koko ystävänpäivä on amerikkalaista liibalaabaa. Ne oikeat ystävät näyttävät ihan tavallisessa arjessa sen kiintymyksen ja ystävyyden merkityksen. 

Vierailija
55/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ystävänpäivä. yhdyssana.

Myös ystävänpäivätoivotus on yhdyssana.

Vierailija
56/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain yhden spontaanin ja toisen vastauksena kun itse lähetin toiselle kaverilleni.

Vierailija
57/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin introvertti naisena tuo aloitus tilanne olisi minulle täysi painajainen. Ei kiitos.

Kuka edes tuntee noin monta ihmistä? Tai siis kuka haluaa tuntea noin monta ihmistä?

Vierailija
58/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muklakin on 280 facebook *ystävää*..en silti laske heitä ystäviksi. Sain 4 ystävänpäivätoivotusta, en itse lähettänyt kenellekään koska vietän ystävänpäivää puolisoni kanssa koska ystävänpävä on alunperin Valentines day joka ei viittaa kavereihin. 

Vierailija
59/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipanoilta tuli viestit.

Vierailija
60/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa ihmiset kertoivat nimellään, kuinka miehet antoivat suklaata ja kortin ja ystävät lähettivät viestejä siitä, kuinka ihana ihminen tämä vastaanottaja on.

Pätemisen tarvetta. Anteeksi nyt, mutta jos on noin kova tarve korostaa parisuhdetta niin siinä suhteessa on jotain pielessä ja/ tai nämä naiset ovat epätoivoisia, narsistisia akkoja. Eivät hyviä ihmisiä siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi