Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako ystävän päivä toivotusta sait eilen, itse laskin, että sain 250. Olen aika suosittu ihmisten keskuudessa ja minulla on paljon kave

Vierailija
15.02.2024 |

Reita ja ystäviä.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien whatsap ryhmässä useampi toivotti. Asiakkailta pari. Yhdeltä ystävältä henkilökohtaisesti. Mies vei ravintolaan syömään. 

En kyllä mitenkään keksi miten normaali ihminen ehtisi vastaanottaa 250 toivotusta ellei kyseessä ole asiakkaita tai jotain Facebook postauksia. 

Vierailija
22/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain Ellokselta, Cubukselta, laivayhtiöltä ja Ikeasta. Kiva kun on niin ihana ystäviä 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kahdeksan. Niistä puolet kun itse toivotin ensin. 

Itse en osaisi pitää useampia läheisiä, minusta ei riittäisi kaikille tarpeeksi jos olisi edes 40 

24/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivä tuli ja meni, yhtään tervehdystä ei tullut enkä antanut, vaikka olinkin ajatellut vastata jos niin onnellisesti kävisi.

Teoriassa voidaan ajatella että sain "yhden" siskoni mieheltä,  oli lumitöiden välillä käynnyt marabuun sydämenmuotoisen tuomassa pöydälle, mutta eipä siinnä nyt ollut saatetta matkassa, kiitin kuitenkin.

Kun en ole enään ihan peruskoululainen, on nämä "kissan ristiäiset" jäänneet pikkuhiljaa taka alalle, voisihan sitä geneerisesti keksiä random päiviä, mutta mihin ihmeeseen näitä tarvitaan, muuhun kuin kapitalismin pyörien pyörittämiseen.

Eli päivä kun päivä on nimetty, on sille silloin myös keksitty jotain myytävää -> älä osta mitään päivä!

Jaa niin ystävien määrä taitaa olla pyöreä nolla

kavereiden määrä  laskentatavasta riippuen  0-6 , hyvänpäivän tuttuja on muutama.

Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.

Vierailija
25/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ehkä se kompensoi sitä ettet ole oppinut kirjoittamaan oikein . 

Päivät pitkät turhia puhumalla taitaa pärjätä 

Vierailija
26/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sain ilman omaa aloitetta, itse laitoin neljälle ekana. 

Mulla on vähän ystäviä ja niissäkin välillä tuntuu olevan liikaa. Vanhemmiten en jaksa turhaa draamailua ja säätämistä.

Vierailija
27/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljoakaaan. Mutta sain rupatella hetkisen erään vanhan viisaan rouvan kanssa.

Vierailija
28/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit ja ekstrovertit saavat varmasti eri määrät toivomuksia.

Koko ystävänpäivä on hömppäpäivä. Toisille tärkeä ja toisille ei.

Vierailija
29/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣. Sähköpostiin tuli kauppiailta ystävänpäivä toivotukset alennuskoodin kera jotta osta, osta, osta!

Vierailija
30/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden, vanhemmiltani. Se riitti vallan mainiosti. Mulle ystävänpäivä on joka päivä.

Säälittävää. Näytin juuri työ kavelle. Nauramme yhdessä.

Miksi?

Vierailija
31/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyhmän esittäminen on yleistynyt palstalla. Leikitään että ei osata kunnolla kirjoittaa ja aihe on joku tyyliin "meidän äitillä on isompi pää kuin teidän äitillä". Ei siinä mitään, kunhan edes joskus joku keksisi hyvän jutun. Mutta kun ei.

Vierailija
32/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että ap ei edes osaa laskea kahteensataanviiteenkymmeneen 😁

Vierailija
33/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 korttia sain. En viestejä. 

Somessa ei ole profiilia. 

Vierailija
34/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän päivä...

Vierailija
35/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Minusta ystävän päivä on joka päivä, ei mikään erityinen pyhän Valentinuksen päivä joka on vaan sellainen ostakaa ostakaa tai pakko muistaa -päivä

Vierailija
36/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat somelaisen mielikuvitusystäviä. 

Vierailija
37/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmasti nainen. Ystävänpäivän toivotuksia miehet eivät ikinä lähettele toisilleen

Vierailija
38/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi sellaista ystävää, joka laittaisi ystävänpäivätoivotuksen. Tai jos laittaa, niin korkeintaan sarkastisesti sen laittaminen sallitaan.

Vierailija
39/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman sain, mutta just niiltä tärkeiltä ihmisiltä. 

Vierailija
40/65 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sukupolvea joka muistaa ainakin 80-luvun alkupuolen olleen "ystävänpäivävapaata" aikaa, ja alkuun sitä toivotettiin enemmän tai vähemmän potentiaaliselle seurustelukumppanille. Itsekin vein joskus 90-luvun alussa kortin ja konvehtirasian kaupan kassana työskentelleelle neidille kun oli lähdössä töistä kotiin, olen siis mies. Romanttisesti siinä eteläsuomalaisen lähiöhelvetin betonikuution nurkalla, roskalaatikon vieressä. Ei ainakaan siinä kohtaa lentänyt suklaarasia ja kortti roskiin, mutta joitain kuukausia myöhemmin lensin itse. Lopulta opin mitä tarkoittaa Paavalin 1. korinttilaiskirjeen 13. luvun 11 jae: "Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen."

Yksi SMS tuli eilen ja sekin v17u771 muuten ankarasti, etenkin koska se tuli koiraalta ja henkilön "vakauden" tuntien lähinnä jonkinlaisessa tietojenkalastelu tai rahallisessa hyötymismielessä. Vastasin kuitenkin diplomaattisin (= paljon tekstiä, ei mitään relevanttia sisältöä) toivotuksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän