Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään exä ottanut yllättäen yhteyttä yli seitsemän kuukautta eron jälkeen?

Vierailija
14.02.2024 |

Olettaen, että lopetit suhteen itse, ette ole ole olleet missään yhteydessä ennen yhteydenottoa ettekä tavanneet ohimennen. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei ole :D

Vierailija
2/14 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin suhteen ghostaamalla ja nainen soitti viiden kuukauden päästä haukkumaan ja haistattelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ottanut 2v jälkeen yhteyttä. En ihan rehellisesti edes muistanut koko ihmistä enää. EI pyörinyt mielessä. Muistin hänet vasta, kun otti yhteyttä. Lähetti viestin. En vastannut mitään ja estin hänet samantien.

Vierailija
4/14 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Itse lopetin suhteen ghostaamalla ja nainen soitti viiden kuukauden päästä haukkumaan ja haistattelemaan.

se voimaantui

Vierailija
5/14 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Reilut puolitoista vuotta eron jälkeen. Vaihdettiin parilla viestillä kuulumiset, kerroin että olin juuri mennyt kihloihin. Eipä kuulunut siitä miehestä mitään sen jälkeen. 

Vierailija
6/14 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne ottaa

Vierailija
7/14 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli seitsemän kuukautta? Mun exäni otti yhteyttä 17 VUOTTA erosta, erottiin siis 2005 ja 2022 muisti kuinka onkin aina minua kaivannut :D

Vierailija
8/14 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se säälittävä rumilus luuli että löytää mua paremman tinderistä. Kaveri näytti, jätin seuraavana päivänä muista syistä... Ei tiennyt että tiedän. 

Meni pari kuukautta niin luuseri itki takas. En vastannut mitään. Taas muutama kk ja kyseli että nähtäiskö, sanoin että sorry vaan mulla on ihana mies nykyään ja sitä en sinun takiasi jätä :D 

Vierailija
9/14 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ne ottaa

En ole kuullut ensimmäisestä exästäni kertaakaan eron jälkeen, erosta tulee tänä keväänä viisi vuotta. Tosin silloin olin itse jätetty osapuoli. 

Ap 

Vierailija
10/14 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta se olikin narsisti. Joka oli ilmeisesti juuri jätetty ja piti saada äkkiä jostain uusi tilalle.. näin oletan. En tietenkään vastannut yhteydenottoihinsa.

Vierailija
11/14 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eikä ole kauaakaan kun tyyppi jota tapailin yli 45 sitten otti yhteyttä... Eikä hän ollu ainoa..  Osan poistin lukematta..  

Vierailija
12/14 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä. Reilut puolitoista vuotta eron jälkeen. Vaihdettiin parilla viestillä kuulumiset, kerroin että olin juuri mennyt kihloihin. Eipä kuulunut siitä miehestä mitään sen jälkeen. 

Aika nopeasti meni kihloihin uuden kanssa.

Vierailija
13/14 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli seitsemän kuukautta? Mun exäni otti yhteyttä 17 VUOTTA erosta, erottiin siis 2005 ja 2022 muisti kuinka onkin aina minua kaivannut :D

Tämä. Ja hassua, että mies kuvitteli minun edelleen olevan se 18 v tytsä. Olin yhteydenoton aikaan noin 47. Jotkut jää jumittaa menneisyyteen ja pahasti!

Vierailija
14/14 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nopeasti meni kihloihin uuden kanssa.

tärkeää päästä kihloihin. minullekin joskus nuorena. se oli silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan