Mistä tai kenelle olet kateellinen?
Minä olen kateellinen ihmisille joilla on hyvät unenlahjat ja jotka pystyvät jatkuvasti nukkumaan hyvät yöunet niin että ovat aamulla virkeitä ja levänneenä oloisia. Ja jaksavat niillä unilla koko päivän ilman väsymystä tai päivälevon tarvetta.
Kommentit (26)
Kun mieli on levollinen nukkuu hyvin. T. Viimeyönä 11 tuntia nukkunut
Linnuille, varsinkin lapintiiralle. Olisi upeaa osata lentää.
Olen kateellinen niille rikkaille, jotka eivät ole tehneet mitään rikkautensa eteen eli niille jotka vaan ovat sattuneet syntymään rikkaille vanhemmille.
Kaikille, jotka ovat löytäneet rakkauden ja saaneet perheen.
Siitä jotka ei jännitä t ai ole lainkaan hermostuneita toisten seurassa, ryhmäytyvät aina helposti ja osaavat tehdä ystäviä. Joo en vieläkään osaa ja ikää päälle 30 vuotta. jotain lievää autismia kai..
Erikoislääkäreille, jotka ovat älykkäitä, varakkaita ja arvostettuja.
Vierailija kirjoitti:
Linnuille, varsinkin lapintiiralle. Olisi upeaa osata lentää.
Varsinkin tilhelle 🍷🦜
Vierailija kirjoitti:
Kun mieli on levollinen nukkuu hyvin. T. Viimeyönä 11 tuntia nukkunut
Kaikilla mieli ei pysty olemaan levollinen, kun kaikki ei ole hyvin.
Niille, joilla on rahaa niin paljon kuin itse haluavat ja tarvitsevat. Niille, jotka saa lapsia sillon, kun itse haluavat (itse vuosia lapsettomuushoidoissa)
Minulle taas luultavasti ollaan kateellisia näistä asioista: Olen saanut elää elämääni suuren rakkauteni kanssa (kaikki tätä ei koe koskaan). Minulla on hyvä iho, rypytön 39v. joka näyttää edelleen nuorekkaalta. Ulkonäkö. Hyvät vanhemmat ja lapsuudenperhe.
Niille joilla on pitkäaikaisia (lapsuudesta asti) ystäviä
Vierailija kirjoitti:
Niille, joilla on rahaa niin paljon kuin itse haluavat ja tarvitsevat. Niille, jotka saa lapsia sillon, kun itse haluavat (itse vuosia lapsettomuushoidoissa)
Minulle taas luultavasti ollaan kateellisia näistä asioista: Olen saanut elää elämääni suuren rakkauteni kanssa (kaikki tätä ei koe koskaan). Minulla on hyvä iho, rypytön 39v. joka näyttää edelleen nuorekkaalta. Ulkonäkö. Hyvät vanhemmat ja lapsuudenperhe.
Miksi ajattelet että noista ollaan kateellisia? Hienoja asioita toki, mutta on jännä ajatus että mietit mistä muut sinua kadehtivat. Yleensä tuollaista pidetään aika myötähäpeää herättävänä ja kiusallisena. Onko se sitä sinulle lainkaan?
Ihmiselle, joka voi elää ilman kännykkää, uutisia ja koko netin virtaa.
Voih, vaikka mistä mutta oikeastaan ne kaikki sopii sen alle että kadehdin ihmisten positiivista elämänasennetta ja sellaista tavoitteellisuutta tulevaisuuden suunnitelmineen niin lyhyellä kuin pitkällä tähtäimelläkin.
Itsellä on jotenkin lapsesta saakka ollut sellainen blaah-fiilis elämän ja tulevankin suhteen eikä mitään odotuksia tai siis ainakaan sellaista, että jotain haaveilemaansa/haluamaansa olisi mahdollista saada.
Lahjattomille pyrkyreille. Olen lahjakas ujo.
Komeille supliikkimiehille, jotka pääsivät läpi nuoruuden painamaan kauneimpia teinituss*ja.
En kenellekään, mutta kenties vanhana niille, jotka ovat aivan terveitä, jos itselle tulee paljon kremppoja.
Olen saanut kaiken, mistä nuorena haaveilin: korkean koulutuksen, kivan työn, kiltin miehen, terveet lapset, omakotitalon, kesämökin, koiran, ystäviä, tarpeeksi rahaa matkusteluun. Osaan olla kiitollinen.
Joskus mietin millaista olisi ollut elää normaali elämä. Lapsuuden kaltoinkohtelu/ hyväksikäyttö vaikuttaa yhä vaikka olen jo vanha. On vaikuttanut enemmän kuin on tajunnut. Tämän tajuaa vaan saman kokeneet.
Niille ketkä uskaltaa tehdä itsarin.
Minä olen kateellinen heille, jotka tekevät sellaista työtä mistä saavat palkan millä ei ole vaikeutta elää ja josta vielä nauttivat.
Ja kyllä, teen paljon parhaillaan sen eteen, että tuon vielä joskus saavutan.