Mistä tai kenelle olet kateellinen?
Minä olen kateellinen ihmisille joilla on hyvät unenlahjat ja jotka pystyvät jatkuvasti nukkumaan hyvät yöunet niin että ovat aamulla virkeitä ja levänneenä oloisia. Ja jaksavat niillä unilla koko päivän ilman väsymystä tai päivälevon tarvetta.
Kommentit (26)
Ihastuksen kohteeni puolisolle. Hänen kanssaan mies haluaa parisuhteen, mutta kun kanssa vain seksiä.
Miehelleni, joka voi jäädä aamulla sänkyyn nukkumaan kun lähden töihin. Hän sitten heräilee rauhassa, vetää villasukat jalkaansa, ottaa kupin keittämääni kahvia, haukottelee ja siirtyy viereiseen huoneeseen etätöihin ysin maissa.

Itselläni herätys kuudelta, kahvit tulille, ruuat koirille, aamulenkki, lapsille aamupalat, heidän herättelyt, oma naama ja tukka ja vaatteet kuntoon, rappusten harjaus lumesta, auton skrapaus, lapset päiväkotiin ja ajan 30km töihin kasiksi.

Aaaaaaaaargh!!!!! Vihaan aikaisia aamuja, olen AINA vihannut. Vihaan myös työmatkaa. Ja sanoinko jo, että vihaan-aikaisia-aamuja!!!
Nim. Iltavirkku
Lahjakkaille, ahkerille, henkisesti ja fyysisesti terveille, hyvätuloisille, karismaattisille
Olen kateellinen ihmisille, jotka ovat jaksaneet ja kyenneet kouluttautumaan pitkälle.
Tämä on sellaista hyvänlaista kadehtimista, kaikkia jotka osaavat soittaa kitaraa. Niin ihaillen katson niitä käsiä jotka saavat aikaan ääniä kitarasta.