Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nykyaikaista et tee?

Vierailija
14.02.2024 |

Minä en seuraa julkkisten instagramia. En seuraa blogeja. En käytä tiktokkia enkä whatsuppia.

Entä te?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valita koko ajan jostakin.

Valitat valittamisesta.

Vierailija
62/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta a n a a l i s e k s i ä tai annelin nuolemista. Tuntuu nykyään olevan todella muotia. Jokainen potentiaalinen kumppani on halunnut jompaa kumpaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko seksi nykyaikainen keksintö? Minulla ei ole ainuttakaan älylaitetta.

Kirjekyyhkylläkö tänne viestejä lähetät?

Onko tietokone älylaite

Vierailija
64/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi niitä viestejä lähettää vaimon tai naapurinkin laitteilla.

Vierailija
65/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja nämä kirjoittajat, jotka "eivät someta" tai "eivät ole somessa".

Hämmästyttävän monet eivät tiedä, että "some" on lyhenne sosiaalisesta mediasta, ja sosiaalisen median ydintä ovat nämä netin keskustelupalstat. Joilla monet somettavat suorastaan kaiket päivät.

Minä kyllä sometan, mutta ap:n kysymys tietysti oli, mitä nykyaikaista vastaajat eivät tee. Vastaukseni: en ole koskaan ottanut selfietä.

Olet luultavasti otattanut passi-, ajokortti- tai henkilötodistuskuvan? Sekin on selfie.

-Selfie tai itseiskuva tarkoittaa henkilön omasta itsestään ottamaa valokuvaa. 

Eli kuvaat kameralla itse itsesi. Passikuvan yms. ottaa valokuvaaja tai automaatti. 

Vierailija
66/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on whatsupp? Minä tiedän vain WHATSAPPIN!!!! Tajutkaa nyt ääliöt jo vihdoin ja viimein: APP. Sovellus. WhatsApp!!!! 

Sori vanhanaikaisuuteni,. - En jaksa nillittää jokaisesta kirjoitusvirheestä hats -upp tai  .-app. En jaksanut silloinkaan kun täällä oli muotia halveksia jokaista kirjoittajaa, joka teki yhdyssanoijen kirjoittamisessa virheitä.

Eri

Vierailija
67/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PC pöytäkoneella.

Vierailija
68/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun apllä, paitsi vatsappi mulla on. 0e menee tekstiviesteihin ja puheluihin. Maksan oikeastaan vain nettiliittymästä. 

Vierailija
69/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeudu transvestiitiksi. 

En käy pridekulkueissa, enkä homostele.

Mulla on vaimo joka on nainen. itse olen mies.

Tiedän olen friikki nykymaailmassa.

Vierailija
70/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset harrastaa vähemmän seksiä mitä aikaisemmin ihan tilastollisesti, varsinkin nuoret sukupolvet. Syyt että ollaan somessa kokoajan, kun aikasemmat sukupolvet näkivät toisiaan jossain tansseissa tai myöhemmin klubeilla ja päätyivät sieltä sitten harrastamaan seksiä. Nykyaikanen seksi koostuu suurimmalle osalle seksileluista ja onlyfansmalleille rahan antamisesta.

Miten tämä on mahdollista kun joka tuutista tulee näitä, varsinkin naisia, jotka kertovat kuinka monta seksikumppania heillä on. Bodycount, jopa uutislehdissä tuovat esille tätä asiaa. Samoin asiaan törmää esimerkiksi Jodelissa ja tiktokissa, missä pääosin on juurikin nuoria.

Vierailija
71/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä enkä ole koskaan ollut.

En tiedä miten se edes toimii.

Vierailija
72/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta a n a a l i s e k s i ä tai annelin nuolemista. Tuntuu nykyään olevan todella muotia. Jokainen potentiaalinen kumppani on halunnut jompaa kumpaa

Taisi olla nuo peppuhommelit yleisempiä aikana ennen kunnollisia ehkäisyvälineitä.

Vierailija
73/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla nuo peppuhommelit yleisempiä aikana ennen kunnollisia ehkäisyvälineitä.

Joo nämä ihmiset ovat kehityksestä jäljessä🤭

Vierailija
74/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä tekoälysovelluksia.

Niin monen sovelluksen taustalla on tekoäly ainakin osittain, joten tätä en usko.

Jos käytät Googlen hakua, käytät maailman suurinta tekoälysovellusta.

Vierailija
75/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice ei koskaan käyny Irlannissa.

Mä en oo koskaan käyny Ikeassa, Ideaparkissa enkä Instagramissa.

En myöskään harrasta nuolemista. Postissa saatan vähän nuolaista merkkiä tai kuoren reunaa.

Muuten en nuole edes jäätelöä.

Vierailija
76/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö minkäänlaisia eineksiä ja mikronkin lahjoitin pois. Puuhellalla tulee parhaat ruoat paistinpannulla ja kattilassa. Leivinuunissa leivät ja haudutetut puurot ja Karjalanpaisti. Pöytäkoneella kirjoitan ja WhatsAppia ainoastaan ulkomaan puheluihin, paikallispuhelut lankapuhelimella. Sushia en suostu edes maistamaan ja netflixiä ym. en tarvitse, en tykkää katsella filmejä, kirjoja luen enkä kuuntele. Enkä ole wanha kääkkä.

Vierailija
77/79 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö minkäänlaisia eineksiä ja mikronkin lahjoitin pois. Puuhellalla tulee parhaat ruoat paistinpannulla ja kattilassa. Leivinuunissa leivät ja haudutetut puurot ja Karjalanpaisti. Pöytäkoneella kirjoitan ja WhatsAppia ainoastaan ulkomaan puheluihin, paikallispuhelut lankapuhelimella. Sushia en suostu edes maistamaan ja netflixiä ym. en tarvitse, en tykkää katsella filmejä, kirjoja luen enkä kuuntele. Enkä ole wanha kääkkä.

Jos paikallispuhelut soittaa lankapuhelimella, niin täytyy olla varakas.

Vierailija
78/79 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä porukkaa täällä oikeen on, ei älytelkkaa? Putkitöllökö teillä on ja millä te käytätte julkisia? 😳 

Vierailija
79/79 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"äly"puhelin