Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä nykyaikaista et tee?

Vierailija
14.02.2024 |

Minä en seuraa julkkisten instagramia. En seuraa blogeja. En käytä tiktokkia enkä whatsuppia.

Entä te?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tehdä etäopiskelua tai tulevaisuudessa etätöitä. Haluan työpaikan jossa voin oikeasti tavata ihmisiä. 

Vierailija
22/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta tätä ns tapailua. Jos käyn yhden ihmisen kanssa toisen kerran treffeillä niin pahastuisin jos siinä välissä toinen olisi käynyt uittamassa kettua jonkun toisen kolossa. Kyllä pyrin heti seurusteluun.

En myöskään käy jo suhteessa ollessa mitään kehityskeskustelua siitä onko ok käydä painamassa muita. Oikeasti olin seurustellut miehen kanssa jo 2kk ja jäi kiinni pettämisestä. Sanoi että eipä ollut erikseen kielletty. Monoa sai heti. Jos haen seuraa yksiavioisena niin se pitäisi olla itsestäänselvyys toisellekin ettei muiden kanssa olla, edes suhteen alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nettideiteissä, en enää Facessa. Elän vaatimattomasti. Myin autoni. Luen kirjaston vanhoja sarjoja (mm. Catherine Cookson). Ei ole älytv:tä. Ei enää tietokonetta, älykänykkä oltava sillä esim työajanseuranta (orjatyö) ja pankin asiat ym. 

Haluaisin asua mökilläni, mutta kunta ei hyväksy sillä vain kaivosta kantovesi. Pakko pitää kaksi asuntoa. N58

Vierailija
24/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut missään deittisovelluksissa enkä sivustoilla. Olen 36 vuotias. 

Vierailija
25/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook, tiktok yms sosiaaliset mediat enkä ole lukenut uutisiakaan vuosiin.. elän ns utopiassa:D en ole kiinnostunut meikkaamisesta enkä ulkonäöstäkään! Enkä varsinkaan hehkuta tekoälyä yms.

Vierailija
26/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somesssa, en tinderissä tai käy baareissa, enkä yökerhoissa. En tilaa kotiin (tai työpaikalle) ruokaa. En tee vuosittaisia ulkomaanmatkoja. En omista autoa. En osta vaatteitani tai kenkiäni pikamuotiketjuliikkeistä. En katso sarjamaratooneja. En maksa suoratoistopalveluista. Kyllä Olen sinkku.

Vierailija
27/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En someta.

Tämä palsta on osa somea.

Vierailija
28/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään podcastia en ole kuunnellut. Sana ei herätä mitään ajatuksia. En osaa lähettää DM-viestiä. En ole ladannut mitään äppejä puhelimeen.

Vierailija
29/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polyamorisoi eli panen vaan yhtä kerrallaan ja jos tulee tarve vaihtaa, niin lopetan tämän aiemman suhteen

Vierailija
30/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksi nykyaikainen keksintö? Minulla ei ole ainuttakaan älylaitetta.

Vierailija
31/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset harrastaa vähemmän seksiä mitä aikaisemmin ihan tilastollisesti, varsinkin nuoret sukupolvet. Syyt että ollaan somessa kokoajan, kun aikasemmat sukupolvet näkivät toisiaan jossain tansseissa tai myöhemmin klubeilla ja päätyivät sieltä sitten harrastamaan seksiä. Nykyaikanen seksi koostuu suurimmalle osalle seksileluista ja onlyfansmalleille rahan antamisesta.

Vierailija
32/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset harrastaa vähemmän seksiä mitä aikaisemmin ihan tilastollisesti, varsinkin nuoret sukupolvet. Syyt että ollaan somessa kokoajan, kun aikasemmat sukupolvet näkivät toisiaan jossain tansseissa tai myöhemmin klubeilla ja päätyivät sieltä sitten harrastamaan seksiä. Nykyaikanen seksi koostuu suurimmalle osalle seksileluista ja onlyfansmalleille rahan antamisesta.

Miten tämä on mahdollista kun joka tuutista tulee näitä, varsinkin naisia, jotka kertovat kuinka monta seksikumppania heillä on. Bodycount, jopa uutislehdissä tuovat esille tätä asiaa. Samoin asiaan törmää esimerkiksi Jodelissa ja tiktokissa, missä pääosin on juurikin nuoria.

Vierailija
33/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on mahdollista kun joka tuutista tulee näitä, varsinkin naisia, jotka kertovat kuinka monta seksikumppania heillä on. Bodycount, jopa uutislehdissä tuovat esille tätä asiaa. Samoin asiaan törmää esimerkiksi Jodelissa ja tiktokissa, missä pääosin on juurikin nuoria.

No selitin miten tämä on mahdollista. Aina ollut populaatiota joka harrastaa seksiä enemmän kuin muut, nyt nämä saavat clouttia netissä joten ilmiö saattaa näyttää korostuvalta. Valtaosaihmisistä harrastaa vähemmän seksiä nykyään joka on ihan tilastollisesti havaittu ilmiö, ja ainakin mielestäni surullinen ilmiö. Nykypäivän suurin syöpä on se, että kaikki istuvat vain himassa ruutujen ääressä eivätkä kohtaa ketään. 

Vierailija
34/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sel

Ok. Hetken jo luulin että olin poikkeus kun harrastan seksiä suunnilleen kerran vuodessa. Ja en ymmärrä miten se on huono asia? Voihan ihmisiä nähdä ja tavata ilman panemista. Ihmiset kaipaa toisten seuraa eikä seksiä.

Vierailija
35/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa samoja kuin edellisillä. Lisäksi en canceloi enkä woketa.

Vierailija
36/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään sometiliä, luonnollisestikaan en ketään seuraa.

Ei yhtään selfietä enkä myöskään kuvaa muita ihmisiä.

Ei yhtäkään suoratoistopalvelua.

En edes tiedä mistä voi kuunnella podcasteja.

En käytä huumeita, nuuskaa enkä vapeta edes bilemielessä.

En pelaa tietokoneella, puhelimella enkä konsoleilla ollenkaan.

Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä yli 20 vuotta, kaikki lapset on meidän kahden yhteisiä.

M40

Vierailija
37/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan lähettele viestejä vaan soitan.

Vierailija
38/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on mahdollista kun joka tuutista tulee näitä, varsinkin naisia, jotka kertovat kuinka monta seksikumppania heillä on. Bodycount, jopa uutislehdissä tuovat esille tätä asiaa. Samoin asiaan törmää esimerkiksi Jodelissa ja tiktokissa, missä pääosin

Samaa mieltä. Vaikea ystävystyä kenenkään kanssa kun nekin joihin netissä tutustuu eivät jaksa lähteä ulos, haluavat pysyä nettikaverina. Ja monesti jos haluaa nähdä kiinnostavaa ihmistä niin oletusarvo on sitten että harrastetaan seksiä. Eikö voi olla ystäviä, tutustua rauhassa nykyään ennen sänkyyn menemistä? Ja sitten yleensä ghostataan kun saatu tarpeellinen. Seksiä tulee kyllä joka paikasta mutta ehkä sitä ei edes kukaan halua niin paljon kuin muuta kanssaolemista. Ja joskus seksi toisen kanssa on ainoa vaihtoehto edes nähdä ihmisiä. Hullunkurinen maailma.

Vierailija
39/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on mahdollista kun joka tuutista tulee näitä, varsinkin naisia, jotka kertovat kuinka monta seksikumppania heillä on. Bodycount, jopa uutislehdissä tuovat esille tätä asiaa. Samoin asiaan törmää esimerkiksi Jodelissa ja tiktokissa, missä pääosin

Suosittelen lukemaan tilastoja. Keskimääräinen länsimainen ihminen on tyypillisesti harrastanut seksiä elämänsä aikana noin hieman alle 10 eri ihmisen kanssa, nykyään nämäkin luvut ovat voimakkaassa laskussa. Sellaiset jotka harrastavat paljon seksiä eri kumppanien kanssa ovat aina olleet pieni vähemmistö, itse harrastan paljon seksiä tuntemattomien ihmisten kanssa, mutta olen z-sukupolveen kuuluvana outolintu. Yli sata seksikumppania kuten itsellä on seksitutkimusten mukaan alle 1% vähemmistö. Tuo että ihmiset eivät haluaisi irtosuhteita on sitten mielipideasia, sanoisin että varmaan riippuu ihmisestä.

Vierailija
40/79 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mahdollsita luultavasti niin, että seksin harrastamisessa(kin) erityisesti nuorten aikuisten ääripäät pakenevat toisiaan. - Osa kokee tarvetta avautua somessa seksikumppanidensa määrään tai kuinka ja mitem ja  missä omn seksiä harrastanut. - Itselleni tällainen ei kävisi edes mielessä. Olenkohan vähän vanha sielu, kuen ei ymmörtääkseni ennen ainakaan kenellään itseään järkevänä pitävälle naiselle (tai miehelle) ollut moistya tarvetta, enkä tarkoita, että seksi olisi oko vain papin aamenen jälkeen.